Jolinar Posted March 31, 2012 Posted March 31, 2012 M'n ECOdynamics is er vandaag ook af gevallen 1 Quote
stephenvdm Posted March 31, 2012 Posted March 31, 2012 Mooi! Mooi! Op zich niet erg om het ECOdynamics-logo achterop te hebben, maar het mag wat mij betreft wel wat stijlvoller, professioneler, compacter. Nu ik binnenkort (als het goed is) een nieuwe auto mag uitzoeken (ik rijd nu een Cee'd Sport Wagon), heb ik mijn oog laten vallen op de Sportage 1.6 GDI Super Pack. Maar dat ECOdynamics-logo gaat ervan af! Overigens, in de nieuwe brochure staat dat op de 1.6 geen 18" velgen/banden worden gemonteerd standaard. Weet iemand de reden hiervan? Heeft het met gewicht te maken en/of het B-label? Wil er nl. graag 18" op hebben. Quote
Ysie Posted March 31, 2012 Posted March 31, 2012 Ik vermoed dat het te maken heeft met de econormen. Grotere wielen heeft meer verbruik en uitstoot. Quote
Jolinar Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 He, nu zijn de witte letters onder de kentekenplaat er ook af. Quote
xtra40 Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 jeetje zo een nieuwe auto en alles valt er nu al van af :-) maar hij knapt er enorm van op mooie kleur ook (de mooiste volgens mij) Quote
kialoog Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 @ Jolinar ***He, nu zijn de witte letters onder de kentekenplaat er ook af.*** He, hoe en met wat krijg je dat er een beetje makkelijk vanaf???? Wil het ook weg hebben. Ik heb het geprobeert met wat verschillende productjes maar het is er niet van af te branden lijkt het wel (iets erover plakken is ook zowat) grtz. Quote
listige Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Koop bij automaterialenzaak universele plastic kentekenachterplaten setje kost ongeveer€8 Grtz Listige Quote
Specialmade Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Kentekenplaat houders zijn zelfs, voor de liefhebber, leverbaar met een chromen randje. Tip: schroef je kentekenplaten met twee parkers vast. Dit voorkomt diefstal van je platen en kan een hoop ellende voorkomen. Grtz. Specialmade Quote
Jolinar Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Ik heb er inderdaad een andere achterplaat voor gekocht (€ 5,- bij Halfords) De kentekenplaat was er inderdaad in enkele seconden uit. Quote
J-J Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Wat voor mij nog steeds een klein misterie is dat ik een foto heb gekregen van NAK toen zij de auto binnen hadden en hierop stond reclame onder de kentekenplaat. Maar toen ik de auto ophaalde was dit niet meer aanwezig, blijkbaar hadden ze een voorgevoel dat ik dit er toch af zou halen hehe. Ik heb trouwens ook al eens zitten kijken naar chrome kentekenplaat houders, maar ben er nog nog niet uit of het mooi gaat worden. Misschien toch maar eens proberen voor die paar tientjes Quote
Presiozo Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Denk dat je met chroom op je kentekenplaat net te ver gaat. maar wie weet is het heel mooi. Quote
J-J Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Ik vind deze bijvoorbeeld wel netjes, maar er zijn ook houders met nog bredere randen en dat ziet er weer niet uit. Iemand een idee waar ze deze verkopen in een winkel? Halfords? Quote
Specialmade Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 @JJFS, Bij Conrad te koop voor € 9,95. Grtz. Specialmade Quote
J-J Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Ik vind die van Conrad niet zo mooi, ik wil ze liever eerst ergens in het echt kunnen zien voordat ik ze aanschaf. Quote
Jolinar Posted April 1, 2012 Author Posted April 1, 2012 Bij Halfords hebben ze er een voor € 20,- http://www.halfords.nl/shop/auto-accessoires/overige-accessoires/103847 Quote
elmerblues Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 Tip: schroef je kentekenplaten met twee parkers vast. Dit voorkomt diefstal van je platen en kan een hoop ellende voorkomen. Nee hoor, parkers voorkomen diefstal ook niet. Het beste is popnagelen, dat heb ik ook laten doen na diefstal van mijn kentekenplaten. Quote
xtra40 Posted April 2, 2012 Posted April 2, 2012 Nee hoor, parkers voorkomen diefstal ook niet. Het beste is popnagelen, dat heb ik ook laten doen na diefstal van mijn kentekenplaten. Ben ik helemaal met je eens Bij ons in het bedrijf gebruiken ze speciaale schroeven die je er alleen in en uit Kan draaien met een speciaal stuk gereedschap maat die hebben ze er zo uit En voor een popnagel moeten ze iets meer werk doen dan laten ze het meestal wel uit hun hoofd En ook die popnagels kan je krijgen met Een mooi geel of zwart dopje Quote
Specialmade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Tip was bedoeld om mensen erop attent te maken dat er regelmatig kentekenplaten worden gestolen waarna er allerlei verkeers overtredingen, tanken zonder betalen etc worden gepleegd. Als je de standaard kentekenplaathouders gebruikt is je plaat met één simpele beweging er uit. Indien ze vastzitten met twee parkers (natuurlijk is een popnagel NOG beter) hebben de dieven langer tijd nodig om je platen te verwijderen. Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Tip was bedoeld om mensen erop attent te maken dat er regelmatig kentekenplaten worden gestolen waarna er allerlei verkeers overtredingen, tanken zonder betalen etc worden gepleegd. Als je de standaard kentekenplaathouders gebruikt is je plaat met één simpele beweging er uit. Indien ze vastzitten met twee parkers (natuurlijk is een popnagel NOG beter) hebben de dieven langer tijd nodig om je platen te verwijderen. Grtz. Specialmade ik vind het een goude tip hoor parker is goed popnagel is het beste Quote
Derrek Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Gisteren onze nieuwe Rio 1.2 CVVT opgehaald. En wat verbaasde me? Er zat geen Eco-logo achterop. De dealer heeft het logo ongevraagd eraf gehaald. Dat doen ze bij alle klanten. Ze vinden het nl. zelf ook geen gezicht! Als ik wilde mocht ik het logo wel meenemen. Ze hadden een doos vol! Quote
xtra40 Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Gisteren onze nieuwe Rio 1.2 CVVT opgehaald. En wat verbaasde me? Er zat geen Eco-logo achterop. De dealer heeft het logo ongevraagd eraf gehaald. Dat doen ze bij alle klanten. Ze vinden het nl. zelf ook geen gezicht! Als ik wilde mocht ik het logo wel meenemen. Ze hadden een doos vol! dus hup de hele doos mee en lekker de hele buurt of alle lelijke autos van zo een logo voorzien dan steekt die van jou extra mooi af Quote
xtra40 Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Hoe haal je hem eraf zonder krassen? warm maken met een feun en dan een vis draadje er achter langs trekken mag ook flos draad zijn en dan de lijm resten er met je duim af wrijfen schoonmaken en het stukje in de was zetten en klaar is kees Quote
J-J Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Ik heb trouwens geen draadje nodig gehad, kon hem er zo afhalen na goed warm gemaakt te hebben. Quote
Dennis_N-V Posted April 13, 2012 Posted April 13, 2012 Bedankt! Ik ga binnenkort eens kijken of het wil lukken. Quote
Recommended Posts