Ga naar inhoud

Rio meeting midden NL (stemmen gesloten)


  

26 leden hebben gestemd

  1. 1. Kies de zondag waarop je naar de Rio meeting kan komen:

    • Ik kan op 13 Mei
    • Ik kan op 27 Mei (Pinksteren)
    • Ik kan op 3 Juni
    • Ik kan op 13 Mei en 27 Mei
    • Ik kan op 13 Mei en 3 Juni
    • Ik kan op 27 Mei en 3 Juni
    • Ik kan op alle data


Aanbevolen Berichten

Ik heb een aantal data uitgekozen waarop we deze meeting kunnen gaan houden, April was te kort dag en doordat er eind April al een toeter-inbouw-meeting is heb ik een aantal data vanaf Mei gekozen.

De meeting zal om 13:00 uur gaan plaatsvinden op de datum die de meeste stemmen krijgt.

De voorlopige locatie is op de parkeerplaats in De Meern bij het AC Restaurant, maar deze keuze is nog niet definitief dus iedereen die hier nog ideeën over heeft kan dit in het discussie topic plaatsen.

Als er toch nog een andere locatie wordt gekozen zal deze ook in midden Nederland zijn.

Graag dit topic alleen gebruiken om te stemmen en geen andere zaken bespreken, alle vragen, opmerkingen en ideeën kan je in het andere topic plaatsen zodat we een centraal punt houden voor discussies.

De datum is 27 Mei geworden, dank voor het stemmen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tot nu toe is 27 Mei de beste datum en kan iedereen die tot nu toe heeft ingeschreven komen.

Als je overigens in dit topic hebt gestemd maar niet hebt gereageerd in het andere topic, zet ik je automatisch op de geinteresseerden lijst en gaan we ervan uit dat je komt.

aangepast door JJFS
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ga Maandag even contact opnemen met Kia Nederland

:online2long:

Sponsor?

Houd jullie op de hoogte

Zoals afgesproken

contact gehad met Kio Nederland

:-)

uitsluitsel krijg ik nog maar het zit in de molen :wink:

houd jullie op de hoogte

Grtz Listige

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oke, de datum is nog niet overduidelijk maar voorkeur gaat nu wel licht naar 27 Mei als ik naar de stemmen kijk.

Maar er kan nog van alles veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had ook een poll aan kunnen maken waarbij men meerdere antwoorden kan geven; je had dan gewoon elke dag één keer op kunnen voeren en iedereen vinkt die dagen aan waarop hij kan. Dan kun je in één oogopslag zien welke dag de meeste mensen kunnen; en men kan achteraf de keuzes nog verwijderen en nieuw kiezen, mocht er iets veranderd zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je had ook een poll aan kunnen maken waarbij men meerdere antwoorden kan geven; je had dan gewoon elke dag één keer op kunnen voeren en iedereen vinkt die dagen aan waarop hij kan. Dan kun je in één oogopslag zien welke dag de meeste mensen kunnen; en men kan achteraf de keuzes nog verwijderen en nieuw kiezen, mocht er iets veranderd zijn.

Klopt, dat zie ik nu ook.

Hier kunnen mensen overigens hun stem ook nog wijzigen achteraf als dat nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kia Experience Center lijkt me een leuke plek,is bij mij aan de overkant van het kanaal :clap: Genoeg ruimte daar voor een hoop Rio's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kia Experience Center lijkt me een leuke plek,is bij mij aan de overkant van het kanaal :clap: Genoeg ruimte daar voor een hoop Rio's

Ik ben eigenlijk ook voor KEC tenminste als ze voor de meeting de deuren open willen doen op zondag,Anders kan je het beter De Meern doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Oké en anders wordt het een andere keer, ik weet nog een mooie locatie in België om foto's te maken waar ik zeker nog naartoe ga dit jaar.

Daar zijn al diverse auto clubs geweest en ze hebben echt hele mooie foto's kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


:) das vlakbij mij.

tenminste...antwerpen in 20 minuten rijden en doel is daar vlakbij. zeg maximaal 45 minuten.

Maar je was er nog nooit geweest? Echt creepy zo'n verlaten dorp.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • xtra40 heeft dit topic gesloten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...