andrefc101 Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Vandaag onze nieuwe Rio SP met fabrieks inbouwnavi opgehaald. Thuis de oerdikke handleiding doorgespit en wat scherts mijn verbazing: geen woord vermeld over de fabrieksnavi! Moet dit een apart boekje zijn? Zo ja, is deze helaas niet mee geleverd. Wie weet het? andrefc101 Quote
KIa-Niels Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Hallo Andrefc101, gefeliciteerd met je Rio. ik kan hier nog geen antwoordt op geven want die van mij is nog niet binnen. ( ik heb ook navi van fabriek af) Als ik mijn auto binnen heb zal ik laten weten of ik er iets exta's bij heb gekregen Quote
Specialmade Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Bij de Rio weet ik het niet, maar bij de SP3 wordt een aparte handleiding voor de Navi meegeleverd. Overigens ook een oerdikke versie. Grtz. Specialmade Quote
andrefc101 Geplaatst 6 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2012 Ok, dank jullie voor de info, dan zal deze ook bij de Rio horen, en is deze niet meegeleverd. Na de Pasen maar weer terug naar de dealer. De eerste ervaringen met de Rio zijn echt fantastisch! Quote
betominice Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Normaal gesproken zit er een handleiding bij dus terug naar de dealer hier is die van een andere kia http://www.kiaclub.nl/topic/7575-kia-navigatie-oem-handleiding/ lijkt mij de zelfde als in de rio Quote
andrefc101 Geplaatst 6 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2012 Zocht hem op het forum in pdf, maar is er waarschijnlijk niet. Heb mijn.kia.nl 10 dagen geleden geregisteerd, maar ook daarvan nog niets terug gehoord buiten het automatische welkomsmailtje, zit niet allemaal mee dus Quote
andrefc101 Geplaatst 6 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 6 April, 2012 Heb hem gedownload, ziet er hetzelfde uit als in de Rio, ga deze maar eens doorspitten. Bedankt!! Quote
Smart Geplaatst 6 April, 2012 Geplaatst 6 April, 2012 Ter aanvulling: PDF is tevens dezelfde als voor de Cee'd en Venga navi. Quote
Derrek Geplaatst 7 April, 2012 Geplaatst 7 April, 2012 Bij de Rio zit een aparte gedrukte handleiding voor de navigatie van het fabrieks navi-pack. Het is veel dikker dan de Rio handleiding zelf, maar je kunt 9/10 wegscheuren, want dat zijn de andere talen dan Nederlands. De navi werkt overigens geweldig. Altijd TomTom gebruikt en wilde nooit anders, maar deze is veel nauwkeuriger! Quote
jeroenwuestman Geplaatst 9 April, 2012 Geplaatst 9 April, 2012 Vandaag onze nieuwe Rio SP met fabrieks inbouwnavi opgehaald. Thuis de oerdikke handleiding doorgespit en wat scherts mijn verbazing: geen woord vermeld over de fabrieksnavi! Moet dit een apart boekje zijn? Zo ja, is deze helaas niet mee geleverd. Wie weet het? andrefc101 Als het goed is ligt er een dik boek van het navigatiesysteem in het dashbord kastje, altans bij mij lag die daarwel (maar daar zal je al wel gekeken hebben) Ik moet zeggen dat ik er nog niet eens ingekeken heb, want als je een beetje bekend bent met navagiatie systemen lukt het met deze fabrieksnav. ook zeker. Succes met je nieuwe aanwinst. Quote
Derrek Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Als het goed is ligt er een dik boek van het navigatiesysteem in het dashbord kastje, altans bij mij lag die daarwel (maar daar zal je al wel gekeken hebben) Ik moet zeggen dat ik er nog niet eens ingekeken heb, want als je een beetje bekend bent met navagiatie systemen lukt het met deze fabrieksnav. ook zeker. Succes met je nieuwe aanwinst. Dat dikke boek heb ik eerst maar eens het NL gedeelte met een Stanley-mesje losgesneden. Dan houd je 1/10e over van de dikte. Dat is niet alleen gemakkelijke in gebruik, maar past dan het in de Kia-map bij de andere papieren. Quote
Smart Geplaatst 10 April, 2012 Geplaatst 10 April, 2012 Dat dikke boek heb ik eerst maar eens het NL gedeelte met een Stanley-mesje losgesneden. Dan houd je 1/10e over van de dikte. Dat is niet alleen gemakkelijke in gebruik, maar past dan het in de Kia-map bij de andere papieren. VanDa(a)l(e).....! 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.