Remko .me Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Hebben meer mensen hier last van? Ineens niet meer kunnen inloggen, account werkt niet meer. Hier 3 accounts (zus, vader en ik) die niet meer kunnen inloggen. http://www.mijnkia.nl/ Quote
xtra40 Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 nee werkt prima hij kent zelfs nog de gegevens van mijn vorige kia meteen gecontroleerd net Quote
Specialmade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Hebben meer mensen hier last van? Ineens niet meer kunnen inloggen, account werkt niet meer. Hier 3 accounts (zus, vader en ik) die niet meer kunnen inloggen. http://www.mijnkia.nl/ @Remko, Heb zojuist even ingelogd op de site mijnkia.nl, geen enkel probleem. Sta ook met twee auto's geregistreerd maar beide accounts werken. Grtz. Specialmade Quote
Remko .me Posted April 6, 2012 Author Posted April 6, 2012 Hmmm, zou het aan mijn PC liggen? Ik gebruik Chrome... leek me ook al stug dat drie accounts verwijderd zouden zijn. Quote
Specialmade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Hmmm, zou het aan mijn PC liggen? Ik gebruik Chrome... leek me ook al stug dat drie accounts verwijderd zouden zijn. @Remko, Ik heb ook middels Chrome ingelogd dus da's het probleem niet. Grtz. Specialmade Quote
bigwade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Remko had hier laatst ook al een ban, dus er zal wel een wurmpie in zijn "win"doos zitten. Of een paard Quote
Remko .me Posted April 6, 2012 Author Posted April 6, 2012 Heb een Mac Bigwade... maar geen virussen hier hoor, ben ITer. Heel mijn email adres bestaat niet volgens het systeem...!!! Quote
Rio 41 Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Hoi Remco, Bij mij werkt "mijn kia.nl" correct Rio 41 Quote
bigwade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Heb een Mac Bigwade... maar geen virussen hier hoor, ben ITer. Een Big Mac en eh nee daar zit geen wurrempie in. Heb die dingen hier ook staan. Quote
xtra40 Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Heb een Mac Bigwade... maar geen virussen hier hoor, ben ITer. Heel mijn email adres bestaat niet volgens het systeem...!!! mischen heb je de weg gepoetst toen je an het poetsen was :tooth: :tooth: Quote
Jolinar Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Ik had eerst problemen met de registratie.....die pagina werkte niet......gemeld...na 2 dagen werkte de registratie pagina weer....toen geregistreerd, maar kon niet inloggen....weer gemeld en moest ik als pasword de meldcode van mijn auto gebruiken! Quote
Smart Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Ik kan alleen inloggen wanneer er weer een MijnKia mail langskomt. Zo inloggen lukt mij al meer dan een jaar niet. Quote
bigwade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Ik kan alleen inloggen wanneer er weer een MijnKia mail langskomt. Zo inloggen lukt mij al meer dan een jaar niet. Dat had ik ook .. Quote
bigwade Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Hoezo had....wats kebeurt dan? inloggen lukte alleen via de links die ik in de mail kreeg van MijnKia. En nu natuurlijk niks meer. MijnFiat is er nog niet of Cor moet zijn best gaan doen Quote
Smart Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 Ooooooooooh zoooooo! Ik had geen enkele ide(a)...hahaha Quote
Guest Jeroen66475 Posted April 7, 2012 Posted April 7, 2012 Heb een Mac Bigwade... maar geen virussen hier hoor, ben ITer. Wis je de cookies maar eens in Chrome en grote kans dat het weer werkt Quote
Jolinar Posted April 7, 2012 Posted April 7, 2012 ..of probeer ook eens je meldcode als password. Quote
Recommended Posts