Jump to content

sorento ouwe l.llenbak?

robin

Recommended Posts

Ik ken zelf heeeeel veel Sorento rijders. Leeftijd ligt tussen 18 en .... nou ja, welke bovengrens dan ook.

Als je denkt dat dit een ouwe-van-dagen auto is, dan heb je het mis. Uiteraard zijn ook oudere mensen in het bezit van Sorento's, maar ik ken ook jongens van 19/20 die een Sorento hebben.

Eigenlijk is het niet meer van deze tijd om iedereen in een hokje te plaatsen. Als voorbeeld: Vertegenwoordigers rijden altijd in een VW Passaat, of Stoere jongens rijden altijd in een Golf. Ik geloof dat je dit niet kunt beweren..... eeeuh beweren wel, maar niet hard maken.

Dat je 30 jaar te jong bent voor een Sorento, is wellicht het gevoel van deze mensen, maar gelukkig kan elk persoon voor zich beslissen wat mooi of lelijk is, en wat betaalbaar en niet betaalbaar is.

Hoofdzaak is, je voelt je lekker in een Sorento, en wat de rest van de wereld hiervan vindt, is hun probleeem. Jij zit veilig, lekker, confortabel en kan nog ook door het terrein. Wat wil je nog meer!

Een auto koop je deels strak beredeneerd, maar toch zeker ook voor een heel groot deel vanuit emotie.

Ik kan je maar ??n advies geven en dat is, bepaal je eigen keuze en laat je vooral niet leiden door de mening van anderen. Iedereen heeft over alles een mening. Dus je zal zowel positieve als negatieve reactie tegemoet zien. Nou en!!!!!!

Wie rijdt er in de auto? Wie moet 'm mooi vinden? Wie bepaalt of je leeftijd gerelateerd is aan de auto waar je in rijdt? Wie betaalt de auto? Op al deze vragen is maar ??n antwoord: JIJ!!

Als jij dus een Sorento een gave bak vindt, dan is dat de enige waarheid die geldt!

Succes en veel plezier met je gave bak!

Groeten,

Barry

Haha wel leuke reacties zo!

Tuurlijk bepaal ik zelf wat ik koop en ik vind het een kicke auto.Toch viel het me gewoon op dat meerdere mensen dit tegen me gezegd hebben.

Ik vind het namelijk helemaal niet bij de uitstraling van de Sorento passen.Helaas moet ik nog tot februari wachten tot ik er eindelijk in mag rondrijden.

De kosten om met een Sorento te rijden in Belgie zijn niet gering. Jaarlijkse belasting 686.75 ? en omnium verzekering 1340.74 ? . Toen ik 18 jaar was zou ik dit absoluut niet kunnen betalen . Er wordt dan ook gezegd dat dit een auto voor zelfstandigen is . Die hebben die dan op de zaak staan. Voor mij was het een droomauto waarvan ik eigenlijk dacht dat ik er nooit mee zou kunnen rijden . Maar nu dus toch :lol:

• 1 month later...
Guest Two Plugs

Ik rij Sorento vanaf m'n 30ste. So what? :lol:

Vooral andere mensen laten denken wat ze denken willen. Doen ze zowieso wel. Heeft bij mij nooit de keuze van mijn auto / motorfiets bepaald. Ik rij gewoon wat ik zelf leuk vind.

Als je alle voorgaande commentaren hebt gelezen.....: zo zit dat Robin, gewoon laten kletsen en mensen in de waan laten! :wink:

Neem van mij aan: Sorento is een beer van een auto! Enne.....een hele echte 4 x 4!

Wat ga je trouwens rijden, benzine of diesel? En welke uitvoering?

Ik kon hem wel eerder krijgen maar ik heb tot feb. een contract met noc nsf.Ik heb de 3.3 adventure met sinner pakket getint glas en pioneer d3 radio nav besteld. Ik ben benieuwd (behalve naar het verbruik maar ja met mijn renegade haal ik maar 1 op 5 max)