Jump to content
Onderdelenshop24.com

waarschuwingssignaal bij aan laten van verlichting

Recommended Posts

Posted

Hoi Allemaal

Ik ben sinds kort in het bezit van een Kia Rio 1.2 CVVT

Comfort Pack waar ik heel tevreden over ben. Maar ik heb een vraag waar ik in het instuctieboekje niet zo snel een antwoord op kon vinden. Het gaat om een waarschuwingssignaal als ik mijn verlichting per ongeluk aan laat staan. Bestaat dit signaal bij de kia rio in mijn uitvoering. Alvast bedankt voor jullie reply

Groet,

Slokkie :-)

• Like 1
Posted

Hoi Slokkie,

Ik heb een Superpack en daar zit het ook niet op. Best wel irritant omdat ik dat bij mijn vorige auto het wel had. Maar bij de automatische stand gaan ze automatisch uit na 30 sec. heb ik me laten vertellen.

Posted

ik zou het eigenlijk niet eens weten :) mijne staat altijd op automatisch.

meten is weten, dus gewoon een keer expres aan laten staan. merk je het snel genoeg.

ik heb een plus pack dus is misschien ook weer anders.

Posted

Hoi Slokkie,

Ik heb een Superpack en daar zit het ook niet op. Best wel irritant omdat ik dat bij mijn vorige auto het wel had. Maar bij de automatische stand gaan ze automatisch uit na 30 sec. heb ik me laten vertellen.

Op de stand automatisch gaan ze, na sluiten, na +/- dertig seconden uit.

Je kunt ook een extra keer op de afstandbediening "sluiten" drukken

dan gaan ze meteen uit.

Grtz.

Specialmade

Posted

volgens mij word de verlichting uitgeschakeld als je je sleutel uit het contakt haald

en als je dan de deur open doet word ook de stads verlichting uitgeschakeld

zie in het boekje hoofdstuk 4/85 onder het kopje energie besparing

op deze manier werkte het ook in me rio uit 2004

Posted

Dank je wel allemaal voor de reacties. ik ga gelijk kijken of de mijne ook op automatisch staat en de verschillende manieren van uitleg proberen. Wel vreemd allemaal want mijn vrouw zei mij net dat ze dit specefiek had gevraagd bij de koop. Daar er ook bij mijn vorige auto dit er ook op zat.

Posted

Ook bij de comfort uitvoering zonder automatische verlichting, gaat de verlichting na het afsluiten van de auto na een twintigtal seconden vanzelf uit