Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wij willen voor onze nieuwe kia rio straks dakdragers kopen nu weten we dat we deze origineel bij de dealer kunnen krijgen maar zijn er ook universele dakdragers en zo ja waar moet je dan opletten?

Op marktplaats staan tot nu toe alleen maar dakdragers van kia rio's tot 2005 ook bij heel veel webshops....wie kent er toevallig een webshop waar je universele dakdragers kan bestellen???

Grtx,

marco

Geplaatst

wat ik zoal gelezen had dacht ik dat de dakdragers van de aldi alleen voor de sportage gebruikt kan/kon worden omdat deze een "lage" opstaande dakrail heeft?

• 2 weken later...
Geplaatst

Is er al een betaalbaarder alternatief voor de relatief dure dakdragers van de kia dealer?

Ik ben in een automaterialenzaak geweest, maar volgens hun is er niets.

Is dat zo?

Geplaatst

In het Sportage forum was een post gemaakt over een aanbieding bij de Aldi:

http://www.kiaclub.n...er-bij-de-aldi/

Ik weet niet of ze er nog zijn maar misschien heb je geluk.

Dakdragers van de Aldi zijn niet geschikt voor een Rio.

Zie beschrijving: Dakdrager voor gebruik met dakrail.

Passen wel op de SP3.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Oke, er loopt nu wel een actie bij KIA zodat je 11% korting krijgt op de dakdragers.

Maar dan blijft het nog steeds aan de dure kant.

Geplaatst

Oke, er loopt nu wel een actie bij KIA zodat je 11% korting krijgt op de dakdragers.

Maar dan blijft het nog steeds aan de dure kant.

Hoe weet je dat er 11% korting is als ik op de site van Kia kijk staat dat de dakdragers te koop zijn voor €209,- is dat al inclusief de 11%, verder heb ik nog geen info kunnen vinden namelijk...

• 2 maanden later...
Geplaatst

@rightone: Als iets gevonden? Welke zijn het geworden?

Ik had een paar besteld bij Winparts maar passen niet...

Gr. Pieter

Update: teruggestuurd en netjes geld terug gekregen, inclusief verzendkosten ! Dat is toch wel zeer netjes van Winparts!

Geplaatst

heb originele kia-dakdragers bij de dealer besteld maar je kan ook als je universele dakdragers wil naar bijv. de Halfords

Geplaatst

Ik heb het deze vakantie gered met een universeel hondenrek. Hoedenplank eruit,hondenrek erin (bevestiging a/d hoofdsteunen) en ik moet zeggen dat ik me er nog over verbaasde hoeveel je dan mee kunt nemen. Koste 59 euro bij de halfords.

Geplaatst

Heb dakdragers besteld bij Rameder.nl specifiek voor de Kia Rio 5-deurs. Merk 'Tema' prijs voor de aluminium uitvoering: 85,- euri !

Ik verwacht ze elk moment. Volgens track en trace zijn ze de grens over. (Rameder is een Duitse toko)

Geplaatst

Vandaag de Tema dakdragers binnengekregen van Rameder.nl. Duurde 10 dagen ipv 3 maar allé, ze zijn er.

Morgen ff op maat maken, er moet een stukje van de profielen af. De montage-kit voor Kia Rio lijkt wel de juiste te zijn deze keer.

Minpunt: er zitten geen sloten bij. Die stonden wél op de afbeelding op de site en ik kon ze niet als losse optie mee bestellen dus ging er vanuit dat ze er bij zaten...

Dus, daar ook nog maar weer achteraan.

Update

Nog een minpunt; Ze kunnen op de Rio maar ze passen slecht, de hoek van de klem-beugel is niet goed genoeg. Hele tijd mee bezig geweest en besloten ze niet te monteren. Vervolgens ze maar passend gemaakt voor de Picanto van mijn vriendin en dat zit een stuk beter. Deze vakantie gaan we ons wel redden maar dit was natuurlijk niet de bedoeling toen ik ze bestelde voor mijn Rio.

Tip voor iemand die dit leest: bestel ze maar gewoon bij de Kia dealer...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...