Remko .me Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 leuk! Zie warmentuuter shinen dan! ;D
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Dat nieuwe t-shirt van Warmentuuter was dan ook helemaal doorweekt......! Een echte poetsmiep. Laat z'n vrouw maar niet horen dat hij zo goed kan poetsen, want dan had hij zijn zakgeld kunnen verdienen in het frietkot in Akersloot... Oooo, smart wat doe je nou Ik kon net op tijd wegklikken. Het laatste zinnetje zou wel makkelijk zijn. Scheel me iedere avond piepers schillen en eten we iedere avond de gebakken variant. Maar helaas ze werkt in de meubelbranche
Smart Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 @WT: jouw vrouw krijg je dus niet meer op de "kast"....in de meubelbranche! Leuke foto's, geven een goede impressie van die dag.
bigwade Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 BTW Ik was wel verbaasd over de kundigheid en het gemak van Erno als deukjeswegwerker.. Zowel bij de auto van bowie als WT.. Duwen vanuit binnenkant alsmede trekken aan de buitenkant met speciaal spul. Helemaal Top.. Had ik eerder moeten weten, heb 10 jaar met een leundeuk in het spatbord van mijn Chevy gereden
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Augustus, 2012 Geplaatst 19 Augustus, 2012 Mede poetsgenoten, Er zijn foto's gemaakt door mij en Erno van deze dag. Stuur me even een PM met je email adres dan stuur ik ze met WE transfer door als je de foto's op originele grote wilt hebben. groet, Johan
Cardetails.nl Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Mede poetsgenoten, Er zijn foto's gemaakt door mij en Erno van deze dag. Stuur me even een PM met je email adres dan stuur ik ze met WE transfer door als je de foto's op originele grote wilt hebben. groet, Johan Hoi Warmentuuter, Zou je ze voor mij kunnen sturen naar info@cardetails.nl. Op de Facebookpagina van Cardetails.nl heb ik al een aantal foto's staan. Die van Car Details gaat vanavond (als alles meezit vandaag) geupload worden. Ik zet dan direct jullie foto's erbij. Altijd leuk om alles bijeen te houden voor het terugkijken in de toekomst.
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Staat in je mailbox Richard. groet, Johan
MrBubbels Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Top. Zag het aan de foto's, aandachtige blikken dus leerzaam geweest. @MrBubbels, heb je nog gedacht iemand van de SP3 rijders aldaar te laten kennismaken met het sturen????????????? Grtz. Helaas geen tijd voor geweest we bleven maar poetsen en luisteren, maar hier en daar mijn oor te luisteren en ja en nee sommige hadden geen las t en hadden bv 18 inch , misschien is dat het wel, !!!!
Remko .me Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Ik heb je foto's gehad warmentuuter! Super gaaf!!!!!
Cardetails.nl Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Ik heb helaas de foto's nog niet gehad
Remko .me Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 ik heb hem je doorgestuurd, heb je hem nu wel?
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 Augustus, 2012 Geplaatst 20 Augustus, 2012 Ik heb helaas de foto's nog niet gehad is vanmiddag al verstuurd met We transfer naar info@cardetails.nl Staat deze mail in de ongewenste post?
RioTom Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Wt wil je mij de fotos ook sturen? Groetjes, Tom
bigwade Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Best spulletje Bigwade wat je op m'n raam hebt gespoten van Wurth. De vliegen zitten overal maar NIET op het raam. Ik heb nu als testje een halve voorruit en halve motorkap met dat spul gedaan. We gaan het zien
Cardetails.nl Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Ik heb de foto's. Komen zeer snel op Facebook te staan. En nog meer foto's, dus hou mijn Facebook in de gaten. Ik ga binnenkort ook met acties op Facebook beginnen. Wat zouden jullie in de aanbieding willen zien?
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Ik heb nu als testje een halve voorruit en halve motorkap met dat spul gedaan. We gaan het zien Waarom het halve raam? Ga je de vliegen test doen :-) :-) Kijken of er aan de ene kant er meer komen dan aan de andere kant van het raam.
bigwade Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Leek me een goed idee.. Water loopt er namelijk ook heel anders langs, na behandeling.
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 De druppels gaan nu omhoog ipv naar beneden?
MiNi0101 Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 zoiets als dit wat wij ook hebben ;-) Pimping ain't easy!!!!
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 @ mini, Het lijken wel broers
Cardetails.nl Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Je zou ook eens je ramen kunnen kleien. Dan haal je al het vuil eruit en dan gaat het water er al sneller af. Je kan ook eerst kleien en daarna Meguiar's Perfect Clarity Glass Cleaner erop (had ik op de meeting bij me maar staat nog niet in mijn webshop). Werkt zelfs nog beter dan RainX en blijft langer zitten.
Remko .me Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Goede Tip, ben benieuwd naar Perfect Clarity Glass.. tot nu toe alleen RainX in de collectie
Alex VB Geplaatst 22 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Augustus, 2012 Je zult het niet meer willen missen Remko. Dat is nog het enige wat ik gebruik van Meguiar's. De rest is allemaal Dodo Juice geworden.
Remko .me Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 ben je om? Dodo Juice is ++++++++++ Poorboys moet je toch ook een keer gaan proberen Alex
Aanbevolen Berichten