Jump to content
  • Sign Up
Alex VB

KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL

Recommended Posts

Nogmaals sorry, het gaat op de SP3 en wel de/het achterraam

• Like 1

Sorry wist ik niet

Geeft niet. Ben niet boos. Veel te mooi weer om boos te worden :clap:

Mr Bubbels ,

Tinten van het achter raam (klep) kost op deze dag 100,- incl btw zijramen kosten 50,- per stuk incl btw

Kleur naar keuze wat we op voorraad hebben!

Hallo allemaal,

Erno en ik hebben vanmiddag nog even bij elkaar gezeten over de dag. Dit omdat een zaterdag lekker weer wordt verwacht met veel zon. Maar zon is juist niet zo fijn met een auto poetsen.

Daarom hebben wij besloten dat wij de showroom leeg gaan maken voor die dag (dus alle Porsche's, Aston Martins en andere auto's) gaan eruit en dan kunnen jullie auto's (voor zover het past natuurlijk) in de showroom te staan. Lekker in de schaduw en nog koel ook. Maar vol is vol (dus zorg dat je op tijd bent). De anderen kunnen naast het gebouw staan. Daar is ook schaduw, dus daar sta je ook lekker. Wil je toch in de zon staan, dan is dat natuurlijk ook geen probleem. Daar is ook plek voor.

Ik zou zeggen: TOT EEN ZATERDAG op de Ambachten 1 in Zundert. Vergeet jullie spullen en goed humeur niet.

Ps: we hebben voor iedere deelnemer een leuk aandenken wat zeker de moeite waard is.

(Met jullie goedvinden) zou ik zeggen: neem ook al je vrienden en familie mee en we maken er een leuke en leerzame dag van.

• Like 1

Blonde vraag; maar is er al iets van een definitieve deelnemerslijst ?

Onze dappere forumleden kunnen natuurlijk ook massaal richting strand afreizen onder druk van mams en kids.

Blonde vraag; maar is er al iets van een definitieve deelnemerslijst ?

Onze dappere forumleden kunnen natuurlijk ook massaal richting strand afreizen onder druk van mams en kids.

die staat op pagina 1 daar staan alle kandidaten op

gr patrick

Begrijp ik dan goed dat onze über poetsmiepen AlexVB (topicstarter nota bene) en Remko het af laten weten ?

Vind ik zelf nogal minder leuk..

post-742-0-17417400-1345058011_thumb.png

Helaas kan ik niet... maar hoop wel dat er wat meer Rio rijders gaan... zij zijn (zoals al eerder aangetoond) goed in ontmoetingen en meetingen... maar blijven hier afwezig.. beetje jammer natuurlijk!

Theo, Xtra, Mel-Rio? :P

Van Remko heb ik inmiddels een PBtje gehad.

Dat gaat over gezondheid en dat is echt privé.

Jammer maar helaas, zo gaat dat.

Ja en nu ?

Geen idee Bigwade ik kom in iedergeval in de weg lopen en kijken of ik wat kan leren.

Tja.. ik zie een beetje scheuring in het forum gebeuren.

Poetsmeeting vs DeMeernmeeting 1! week later.

Beetje jammer.

Waarom doen we dit ?

Ik ben ook een beetje teleurgesteld... zelf had ik er bij geweest als ik kon... we hebben echt zoveel gedaan achter de schermen om deze dag succesvol te laten verlopen.

Gaat ook zeker een top dag worden weet ik zeker want de betrokken bedrijven hebben erg veel in petto en hun best gedaan!

Hoop dat er nog flink wat aanmeldingen komen!!

Trouwens even voor de duidelijkheid en geruststelling.

Alles is geregeld en iedereen is welkom! Je kunt zoveel mensen meenemen als je wilt!

Jullie krijgen allemaal een leuk presentje.

Voor onze eigen administratie is het fijn als je je even aanmeld in dit topic.

Het wordt een leuke dag en iedereen heeft zijn best gedaan om er iets leuks van te maken.

Neem ook even je fototoestel mee want foto's voor de maand augustus van een Poetsdemo en Summermeeting ZIJN bij voorbaat al bijna winnaar!

Ik ben er helaas niet bij. Het heeft niets met de andere meeting te maken, maar bij mij is het ook vanwege persoonlijke (prive) redenen. Ik hoop dat het een geslaagde dag gaat worden die we volgend jaar weer kunnen organiseren. Het weer is in ieder geval goed.

Hoi Alex jammer dat je er niet bij ben maar prive gaat voor het zal best een geslaagde dag worden zeker met het mooie weer in vooruitzicht.

Het kan zijn dat niet iedereen weet heeft van deze dag; niet iedereen leest alle sub-forum-discussies en blijken bv enkel RIO of SPORTAGE te lezen.

Dus als iemand in zo'n subdiscussie een linkje naar deze dag zet, is er kans dat er meer mensen willen komen?

Rijdt er nog iemand vanuit de achterhoek?

Rijdt er nog iemand vanuit de achterhoek?

Smart, maar die zit nu nog in Oostenrijk en ik weet niet of hij www bereik heeft.

Het kan zijn dat niet iedereen weet heeft van deze dag; niet iedereen leest alle sub-forum-discussies en blijken bv enkel RIO of SPORTAGE te lezen.

Dus als iemand in zo'n subdiscussie een linkje naar deze dag zet, is er kans dat er meer mensen willen komen?

Ik weet niet of dit bij jullie forum mogelijk is, maar bij andere forums kan er naar alle leden een mail gestuurd worden. Wellicht is dit een idee (voor beide dagen)?

Ik neem onze i10 mee, die gebruikt mag worden als demo auto.

Op de motorkap zit een plek met ingevroten insect,

de zijkant heeft een veeg van een andere auto en binnen zitten

krasjes van de tas van mijn echtgenote.

Op de auto mogen alle middeltjes gebruikt worden.

Tot morgen !

edit: de auto is metallic grijs.

Guest Warmentuuter

Een i10 is toch van dezelfde familie :-) :-) :-) .

Ik ga me nu geestelijk voorbereiden op de reis.

Tot morgen

Let op voor mensen die over de A27 gaan op de terug weg is deze afgesloten van Breda naar Gorinchem

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...