Jump to content
Alex VB

KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL

Recommended Posts

Toch wel erg fijn al die belangstelling, hierdoor krijg ik nog mee zin en energie om er een geslaagde dag van te maken.

Ga zo door leden met de belangstelling. :clap: :clap: :clap:

Direct doen bedoel je ? folie of die gaasdingen ?

Lijkt me wel heel aardig

@BW,

Ja ik bedoel inderdaad die gaasdingen.

Denk dat echt blinderen d.m.v. folie te veel tijd en werk in beslag neemt

maar ik laat me verrassen.

Grtz.

Specialmade

@BW,

Ja ik bedoel inderdaad die gaasdingen.

Denk dat echt blinderen d.m.v. folie te veel tijd en werk in beslag neemt

maar ik laat me verrassen.

Grtz.

Specialmade

Neem wel een rollertje en een blik schoolbordverf mee. blindeerd fantasties, kunnen de kids er ook nog op tekenen en neemt weing tijd in beslag. :taz:

• Like 1

Ook mogelijkheden tot blinderen voorste ramen ? uiteraard wel op een manier dat de politie er niks mee kan doen

ik denk het niet Presiozo.. Als het goed is kan je zien dat je voorste ramen ook al geblindeerd zijn af fabriek en de min. lichtdoorlatendheid 70% is. Tenminste bij mij is dat te zien.. bij mijn achterste ramen staat dat de max lichtdoorlatendheid 30% is.. Als dat het geval is dat er 70% staat mag je de voorste ramen niet meer blinderen/verduisteren.

Oke, ik zal het eens nakijken :) de eerste z is een s in mijn naam trouwens ;) ik had ook een makkelijkere nickname uit kunnen kiezen natuurlijk :P

zo staat hij ook in de eerste post van mensen die komen op de poetsdemo

Ik kom ook en misschien kan iedereen even een stukje op mijn Rio poetsen. :shifty:

Dan kan ik met een gepoetste auto weer thuis komen. :-D

Schijnt dat je toch kan blinderen bij je voorste ramen, alleen moet er wel een certificaat o.i.d. bij zitten van het bedrijf. zijn blinderingsmateriaal is dan goedgekeurd door de politie zegmaar. Misschien het bedrijf wat komt blinderen even bij navragen ?

Guest Warmentuuter

Schijnt dat je toch kan blinderen bij je voorste ramen, alleen moet er wel een certificaat o.i.d. bij zitten van het bedrijf. zijn blinderingsmateriaal is dan goedgekeurd door de politie zegmaar. Misschien het bedrijf wat komt blinderen even bij navragen ?

http://www.infopolitie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=740&Itemid=31

Hier een stukje over de regelgeving.

Het zou mooi zijn als je een verklaring zou kunnen krijg dat de ramen een licht doorlaatbaarheid heeft van minder dan 30%

De politie kan bij twijfel de auto invorderen als ze geen meetapparatuur bij zich hebben.

En daar zit je niet op te wachten.

Ook staat er een stuk over warmtewerend glas.

Hier staat ook beschreven dat die richting de 30% gaan.

Je kan even nakijken wat voor voor zijramen er in jou Rio zitten.

Ik als autopoetser wil ff vragen of jullie al weten wat dat spotrepair gaat kosten ?

ben nl iets te fanatiek geweest met m,n poetstol :o dus lak van rechterspatbord verbreding beetje veel beschadigd :cry:

hoor het graag van jullie , anders ben ik zeker van plan langs te komen , lijkt me wel leuk (kom als leek dan he )haha wat moet een autopoetser anders op een autopoetsdag lol

groetjes Marco

@Cootje,

Stuur mij een foto dan stuur ik deze door naar degene die de spotrepair uitvoert. Ik zal sowieso bij hem prijzen opvragen voor de standaard dingen zoals steenslag en kleine krasjes..

waarschijnlijk wel Warmentuuter haha , moet alleen kijken of :-)ik dan al terug ben van vakantie , lijkt me wel gezellig , al ken ik natuurlijk niemand van hier :-)

Steenslag heb ik zoals vele natuurlijk ook mee te maken. Zou graag willen weten en zien hoe je dit het beste kan behandelen. Heb natuurlijk een lakstift in mijn bezi.

Misschien een mooi punt voor een korte workshop indien het past binnen de tijd.

Gisteren mijn auto weer opgehaald nadat er 2,5 week geleden een hagelbui overheen was gegaan.

gelukkig zat het panoramadak er nog wel op, maar de zijlijsten van kunststof waren helaas kapot.

Daarnaast zijn er 14 deukjes (zonder lakschade) verwijderd. Nu alleen nog het zwarte rooster bij de

ruitenwissers (groot gat) en de auto is weer als vanouds.

We hadden overigens beide auto's flink beschadigd. De houten kozijndelen aan het huis waren aan

de weerkant gezandstraald en de tuin zag eruit of er een Leopard tank doorheen was gereden. Wij

waren uiteraard niet de enigen in de straat. Alle auto's hadden hagelschade opgelopen, rolluiken

waren beschadigd, enz., enz.

Het viel mij op dat ik op de motorkap ook allemaal kleine steenslagbeschadigingen heb en wil die

ook d.m.v. spotrepair laten verwijderen. Is er die dag gelegenheid toe? Zo ja, zijn er dan ook nog

'beurskortingen' te verwachten?

WE nemen het mee in de agenda..

Beste Kia liefhebbers,

Mijn naam is Erno Sloot , Eigenaar van Sloot Auto Groep waar 18-08-2012 de poetsdemo plaats gaat vinden. Helaas kan ik jullie via mijn nieuw website niet laten zien wat we allemaal doen. Onze oude site is nog wel actief ( www.eslootautorestyling.nl) Er draait op dit moment voor Sloot Auto Groep een noodwebsite voor enkel onze basis gegevens.

Mochten jullie vragen hebben omtrend onze werkzaamheden dan hoor ik het graag van jullie.

Over het ruiten tinten, het gaat om raam folie. De voorste ruiten kunnen bij ons getint worden echter dit is volledig op eigen risico. Wij hebben 1 tint die wettelijk toegestaan is voor op de voorportier ruiten.

Tinten, Spot repair , uitdeuken zonder spuiten en evt ander klein schade herstel kan op deze dag beperkt plaatsvinden door de tijd die sommige reparaties nodig hebben. Mochten jullie vragen hebben of werkzaamheden uitgevoerd willen hebben dan hoor ik het graag.

Prijsopgave kan vooraf indien een duidelijke beschrijving en duidelijke foto's toegevoegd zijn.

Onze web adres is www.slootautogroep.nl

mijn mail adres is info@slootautogroep.nl

Tot de 18e !!!

Mvgr Erno Sloot

Hoi Erno,

Geweldig dat je je neus laat zien op ons forum. Ik vind het een goed idee dat de mensen je direct benaderen. Dan zijn de lijnen ook het kortst qua communicatie.

@De Deelnemers,

We willen tbv de 18e augustus voor alle deelnemers een groupsbuy organiseren mbt het poetsen. Maar naar welke producten liggen jullie interesse? Geef ons eens wat tips..

• Like 1

De tuin zag eruit of er een Leopard tank doorheen was gereden.

Het viel mij op dat ik op de motorkap ook allemaal kleine steenslagbeschadigingen heb

Moet een Belg of een Duitser geweest zijn, want die leopard tanks van ons staan allemaal stil om verkocht te worden.

Controleer je auto goed, uit ervaring weet ik dat je na weken nog plekken tegen komt waar de hangel toegeslagen heeft.

Hoi allemaal,

Mijn naam is Richard Buytendijk en ik ben eigenaar Cardetails.nl en ik zal (samen met Erno Sloot) de dag organiseren. Ik zal namens Cardetails.nl het poetsgedeelte voor mijn rekening nemen en Erno de rest (spotrepair, tinten en dergelijke). Samen gaan wij er alles aan doen om er voor jullie een leuke en leerzame dag van te maken.

Wij gaan kijken om die dag een leuk programma voor jullie te maken en ik zal gaan kijken of ik nog iets kan regelen zodat jullie wat leuke korting kunnen krijgen.

Zoals AlexVB al zei: laat horen wat jullie als groupsbuy zouden willen hebben en wij gaan kijken wat wij voor jullie kunnen regelen. Je hoeft niet aan 1 iets te denken, maar je kan ook kijken om een leuk pakketje te maken (zoals bijvoorbeeld een emmer met washmit en shampoo, claykit en wax).

Hoe meer reacties jullie geven met jullie ideeen hoe beter wij jullie wensen kunnen inschatten en hoe leuker we het kunnen maken.

Tot de 18e allemaal en duim (net als ik) op goed weer.

Richard Buytendijk

Cardetails.nl

cardetails_nl_logo.jpg

Guest Warmentuuter

Hoi Erno en Richard,

Het gaat een mooie dag worden dat heb ik nu al in de gaten.

Voor mij is de info over poetsen van belang.

Ik heb al wat Meguairs poetsspulletjes en daar wil ik info over of eventueel uitbreiden.

Het vermoeden is dat dit wel gaat lukken

groet,

Johan ":de Warmentuuter"

:rolleyes: Nou vooruit dan maar ik kom ook, dan laat ik mijn auto ook wel poetsen.

Zo'n gratis poetsbeurt laat ik niet lopen ;)

Jammer Bowie, jij mag achteraan sluiten. Ik wacht al drie jaar op deze poetsdemodag..... ^_^

Super om bovenstaande berichten te lezen!

Mijn interesse ligt vooral bij de glazes en wax. (Hierbij wil ik mijn verzameling aan pads en doeken uitbreiden)

Daarnaast zou ik graag informatie willen over klaysets. De auto is op sommige vlakken "korrelig" en ik wil alles weer mooi glad hebben.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...