Jump to content
Alex VB

KIA CLUB( POETSDEMO) & SUMMERMEETING 18-08-2012 te ZUNDERT ism CARDETAILS.NL

Recommended Posts

Volgens mij vond een zekere Remko de kleur van mijn auto toch de ultieme poetskleur.

Dus die Idea staat niet eens op een wachtrij........

Ik ben geïnteresseerd in een goede, compacte dual action poetsmachine die niet al te duur is.

Daarnaast wil ik leren van de diverse producten Meguiar's/Poor Boys (!), zoals door anderen aangeven.

Wat doen die producten nu precies voor je auto. Waarom wetlook én een diepe glanslaag?

Ik denk dan aan:

- clayen

- waxen

- werken met de diverse pads

- spotrepair

- achterste ramen tinten met folie

Ik kom de 17e terug van vakantie uit Kroatië....met heel veel vliegjes e.d. ;)

Guest Warmentuuter

Ik kom de 17e terug van vakantie uit Kroatië....met heel veel vliegjes e.d. ;)

O... ik neem wel die panty mee voor die vliegjes :-) :-) :-)

Hallo allemaal,

Erno (van Slootautogroep) en ik (van Cardetails.nl) hebben vandaag rond de tafel gezeten en het een en ander met elkaar besproken over de dag. Hieronder staan de resultaten.

Dagprogramma

10:00 - 10:30 uur ontvangst

10:30 - 11:00 uur kennismaking met Cardetails.nl en Sloot Autogroep inclusief de huisregels voor de dag

11:00 - 13:00 uur theorie 5 stappenplan

13:00 - 17:00 uur zelf aan de slag (tijd kan natuurlijk wat uitlopen).

De lunch zal door ons verzorgt worden en zal bestaan uit belegde broodjes en drinken en zal tijdens de theorie genuttigd worden. Na de theorie kan je zelf (onder begeleiding) aan je eigen auto werken. Vergeet je eigen spullen dus niet.

Erno heeft voor jullie een leuke aanbieding op spotrepair, uitdeuken zonder spuiten en ramen blinderen. Hij neemt namelijk de BTW voor zijn rekening. Dat scheelt toch weer 19%. Als je er gebruik van wilt maken moet je dan hier even posten samen met foto's van de auto zodat hij precies van te voren een goede inschatting kan maken.

Ikzelf ga ook de BTW voor mijn rekening nemen voor een aantal artikelen, maar dan moet ik wel van te voren weten (door middel van een post hier) wie interesse erin heeft zodat ik weet wat ik mee moet nemen, want anders neem ik dadelijk te veel of te weinig mee.

Ik zat te denken aan onderstaande artikelen:

Meguiar's Brilliant Solutions New Car Kit (een complete doos met veel spullen voor weinig geld)

Meguiar's Smooth Surface Clay Kit (een prachtige kans om kennis te maken met clay)

Meguiar's Ultimate Wax - Vloeibaar (de beste wax die momenteel te verkrijgen is)

Met deze producten kan je (meerdere keren) van voor tot achter je auto doen. Maar als jullie zelf een idee hebben laat het dan weten.

Wat voor de rest de kortingen die dag zijn is nog een verrassing maar neem van mij aan dat die leuk worden.

Tot 18 augustus.

Hallo,

Ik ben, met name, geïnteresseerd in

- Meguiar's Smooth Surface Clay Kit

Verder zie ik uit naar een leerzame, leuke en gezellige meeting,

waarbij iedereen met een ultra schone en glanzende auto

aan het einde van de dag vertrekt.

Tot 18 augustus 2012.

Grtz.

Specialmade

@ Cardetails.nl

noteer mij maar voor.

Meguiar's Brilliant Solutions New Car Kit (een complete doos met veel spullen voor weinig geld)

Meguiar's Smooth Surface Clay Kit (een prachtige kans om kennis te maken met clay)

Meguiar's Ultimate Wax - Vloeibaar (de beste wax die momenteel te verkrijgen is)

Guest Warmentuuter

Richard,

De new car kit en clay set heb ik.

Maar mijn Ultimate wax en Ultimate shampoo raken op uit die set.

Dus voor mij:

Meguairs Ultimate wax - vloeibaar

Meguairs Ultimate Wash/Wax (shampoo)

Ik twijfel nog over de Ultimate compound of Ulltimate polish voor kleine krasjes

Maar dat hoor ik de dag van uitleg wel welke voor mij het meeste geschikt is.

groet,

Johan

Ik wens jullie veel plezier.

Ben net verhuist naar Duitsland,wordt mij iets te ver.

Jammer.

Ronald.

Ik wens jullie veel plezier.

Ben net verhuist naar Duitsland,wordt mij iets te ver.

Jammer.

Ronald.

We hebben ook een hotel in Zundert :wink: Dan wordt het geen dagje uit voor je maar een weekendje uit.

En niet geheel onbelangrijk. Ze verwachten goed weer. :-) Dat maakt natuurlijk alles leuker.

Vergeten jullie niet allemaal ook je eigen spullen mee te nemen (ook emmers). Ik ga van de week nog een aantal slangsplitters kopen zodat we met meerdere tegelijk de waterslang kunnen gebruiken. Moet alleen ook nog even mijn eigen tuinslang verknippen in stukken.

Mochten jullie nog iets in gedachten schieten voor die dag. Laat het me weten. We gaan er alles aan doen om er een leuke dag van te maken (hebben zelfs extra betaald voor goed weer ;) ).

Nog wel een kleine huishoudelijke mededeling. Het is (eigenlijk een overbodige opmerking maar toch) de bedoeling dat we geen overlast voor de wijk gaan zijn. Dit betekent geen burn-outs, geen harde radio's en spullen achterlaten. Ik denk wel dat jullie hier begrip voor kunnen hebben.

Richard,

Ik ben er nog niet uit wat ik allemaal wil hebben.

Ik heb nog een gebruikt stukje klei liggen en een beetje detailer, dus die wil ik zeker aanvullen.

Mijn NTX shampo is ook op.

Verder misschien nog een paar pads voor de ramen, velgen, e.d.

Een produkt voor de ramen zelf heb ik nog geen ervaring mee, dus misschien dat je daar iets van mee kunt nemen.

Voor de rest zie ik het zaterdag wel.

Groeten Micle

Hoi zwoegers, zijn er al prijzen bekend met betrekking de achterraam (men) te tinten????

Bubbels

• Like 1

Hoi zwoegers, zijn er al prijzen bekend met betrekking de achterraam (men) te tinten????

Bubbels

Hoi MrBubbels,

Zoals Erno al gezegd had, zet even een foto hier neer en hij zal je een prijs laten weten. Dit omdat tinten altijd afhankelijk is van welke ramen (voor/achter en dergelijke) van welk model het is.

Hoi MrBubbels,

Zoals Erno al gezegd had, zet even een foto hier neer en hij zal je een prijs laten weten. Dit omdat tinten altijd afhankelijk is van welke ramen (voor/achter en dergelijke) van welk model het is.

Sorry wist ik niet

• Like 1
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...