Jump to content

Stootlijsten Kia Rio

patrickceed

Recommended Posts

En ja hoor, ben ik zelf al ontzettend voorzichtig met parkeren zodat ze me al niet kunnen raken.

(eerdere ervaring met mijn bmw waar ze al een duts in gedrukt hebben in een parkeergarage) ben ik toch alweer aan de beurt.

Na het vele schelden, en het is maar een klein dutsje. Maar baal enorm! en natuurlijk geen briefje erbij van sorry.

wat ik me nu afvraag helpen de stootlijsten alsnog? de duts die ik nu heb zit in de rand in de lijn van de handgreep.

En wat ik zo in eerste instantie zie is het alleen als je zelf met de deur ergens tegen aanslaat.

design%20stootlijsenset%20640%20x%20320.jpg

wie heeft hier ervaring mee, en wie heeft er ervaring mee met uitdeuken zonder spuiten. Bij de BMW moest de hele deur opnieuw gespoten worden, heb het toen maar voor lief genomen. De geldboom moet nog gekweekt worden.

Hier in België heb je Deuk Tech.

Vriendelijke mens en hij doet zijn job heel goed en je ziet er niks meer van.

Heb er een 10 deukjes laten verwijderen bij hem. Zolang je er zelf niet hebt aan zitten prutsen en er geen lakschade is zie je er voor 99% niks meer van.

Ik heb er een kleine 120 euro voor moeten betalen.

Zaten ook deukjes op een breuklijn die je niet meer ziet.

Die dingen helpen alleen tegen jezelf en ikzelf stoot nooit mijn deur tegen een andere auto want daar ben ik te voorzichtig voor.

Iemand anders kan je nog steeds deuken bezorgen met die strips, dus ik zie het nut er niet van in

• 1 year later...

Ik had pas ook een parkeerdeukje en uiteraard zonder dat iemand even laat weten dat hij/zij dit gedaan heeft. Ik ga altijd naar Nootdorp op de laatste woensdag van de maand kost een deukje eruit halen 10 euro. Je ziet er niks meer van.

http://www.asnnootdorp.nl/Parkeerdeukje.html

• Like 1