Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heeft er iemand hier al zijn kia verlaagd?

Dit lijkt mij wel tof maar ik heb er weinig verstand van.

Mocht iemand het al gedaan hebben. Wat vind je er tot dus ver van?

Voor en nadelen?

Waar heb je je spullen vandaan?

Ik weet dat er op Ebay aantal veren verkrijgbaar zijn. Maar ivm garantie etc zoek ik het liever dichter bij huis. Weet iemand waar er veren te koop zijn voor de nieuwe Rio? De oude kom ik volop tegen.

Geplaatst

OMG doe even serieus?

Nog lager? Ik raak nu al soms de grond.......

Jongens het is een 1.2... jullie willen er een sportauto van maken.. :P

Raakt nu al de grond? ;) Ik rijd hiergewoon nog vol over drempels heen zonder problemen.. Liggen er bij jouw stoepranden dwars over de weg? ;)

En sportwagen valt wel mee ;) vind verlagen er nog wel leuk uitzien. Maar sideskirts, en spoilers en dikke voorbumper gaan mij iig te ver ;)

Geplaatst

lijkt mij niet zo moeilijk idd... de looks.

Als ik een sportwagen zou willen dan kocht ik geen kia en dat wil ik er dus ook niet van maken wantr dat zal je nooit lukken tenzei je ergens nog een ouwe motor hebt liggen 2.0 turbo ofzo. Ik heb 1 keer een drempel geraakt maar dat was ook wel een achterlijke drempel en reed ik er hard overheen. ik pak soms met 60-70 een drempel gaat ook prima. je kan ze niet allemaal zo hard pakken natuurlijk :D

Geplaatst

OMG doe even serieus?

Nog lager? Ik raak nu al soms de grond.......

Jongens het is een 1.2... jullie willen er een sportauto van maken.. :P

Verlagingsveren zijn korter, maar harder. Dus standaard lig je lager, maar de maximale veerweg blijft hetzelfde. Anders zouden je wielen ook in de wielkasten raken.. En lager is minder luchtweerstand, dus zuiniger! Daarnaast hoef je niet veel vermogen te hebben om hard door bochten te gaan, maar wel een stevig onderstel ;)
Geplaatst

Ik heb nog één set liggen in de schuur die eigenlijk onder mijn golf 2 gti gingen maar, daar is nooit iets van gekomen. God weet passen ze onder de rio wel :)

• 1 maand later...
Geplaatst

Ik zag gisteren in rotterdam een witte , volgens mij, verlaagde rijden. Of hij moet afgeladen zijn geweest met tuintegels, er zaten 2 mensen in. Zag er best gelikt uit...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...