Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 2,8k weergaven
Hallo,Ik heb hier een picanto die houdt in als je gaat rijden.Stationair loopt motor niet lekker,maar loopt wel op vier cilinders.Geef je gas dan komt motor normaal op toeren.Als je gaat rijden gaat auto in houden en stotteren.Auto geeft de volgende foutkode,s : P0121 > gasklepposition schakelaar. ( deze storing denk ik niet dat er iets fout mee is )* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *P0300 > meerdere cilinders overslaan.* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *P0301,P0302 en P0303 cilinders overslaan.Bougie,s vernieuwd, klepspeling gecontroleerd.Multiriemen verwijderd en dan kun je de krukas +/- 4 mm heen en weer schuiven !! Is dit norm…
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
hij's weer druk er mee:),. als ik het idd zo lees verstuivers vervangen. pak die andere 2 dan ook mee, hebben even lang er ingezeten... More...
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Ga je lekker Sjoerd? More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Ok, na zo'n 20 seconden starten hebben cilinder 1 en 3 al 2,5 milliliter uitgegooid, en zijn cilinder 2 en 4 nog druk bezig het slangetje* naar de potjes toe te vullen. Lijkt mij een uigemaakte zaak... Hij start inmiddels ook al niet meer. Alleen met behulp van ether...M.vr.gr.Sjoerd More...
- 0 antwoorden
- 1,7k weergaven
Ik zal nu even de retour meten tijdens starten, met afgekoppelde injectoren. Vermeldt zometeen wel de waarden. Dankje Hellbat!M. vr. gr.Sjoerd More...
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Waarvan akte ! More...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Waarvan akte ! More...
- 0 antwoorden
- 2k weergaven
Misschien heb je hier wat aan?http://www.fullside.be/ More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Heb de foto ook in de eerste vraag geplaatst.Hans More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
http://link.marktplaats.nl/211353546 Deze is het More...
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
Zoals ik al zei:* Onder een advertentie op marktplaats staat een link...kopieer die eens hierheen More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
. More...
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
noppes.......... More...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Ik heb pas ongeveer hetzelfde probleem gehad alleen kon ik hem wel uitlezen maar gaf geen foutcodes. Het is opgelost door de 2 grote stekkers die links langs de cylinderkop zitten schoon te maken. Misschien heb je er wat aan. More...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
LOL@ Autobedrijf van Breugel....... Dat wordt idd weer extra werk voor de echte garage's !!!! More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Hallo.Deze carnival houd in bij het acelereren, dat wil zeggen als optrekt en een beetje door trapt, dan begint hij te bokken.hij gaat dan in de toeren van hoog naar laag.Iemand een idee waar dit door komt.Groeten willem. More...
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
ik neem aan dat de dealer weet waar hij over praat.........Wij kunnen hier wel hele discussies gaan houden over wel of niet, maar dat is niet de opzet van problemcar.moderator. More...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Hallo,Ik heb nu 26000 km achter de rug zonder problemen .Nu heb ik al een tijd* *zagende geluiden uit de versnellingsbak.Dit geluid is hoorbaar bij belastende motor en rond de 120 goed hoorbaar.Deze geluiden hoor je ook bij fiat bakken.Dealer zegt kan geen kwaad,is dat ook zo.mvg More...
- 0 antwoorden
- 1,4k weergaven
Waarvan akte ! More...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
Waarvan akte ! More...
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
Goedeavond,Ik heb vandaag een trekhaak gemonteerd onder mijn KIA Picanto.Ik ben in bezit van een originele kabelset van KIA die bij de trekhaak hoort met originele stekkers.Echter ligt de bedrading niet achter de bumper c.q. kofferbak.De zij kanten bestaan uit gehele delen, moet ik deze dan helemaal verwijderen om erbij te kunnen?Kan mij iemand een tip geven hoe de zij kanten los gaan zonder dat er iets kapot gaat.Ik hoor graag van jullie...met vriendelijke groet Rien More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
Nee moet hem niet laten inlezen in belgie gekend problem met de ceed er zit een shema bij je kan niet missenals je handig bent More...
- 0 antwoorden
- 1,6k weergaven
moest je hem niet laten inlezen ??? More...
- 0 antwoorden
- 1,5k weergaven
ben garagist kia gekend probleem in de handel is er en kit te koop bij GDW trekhaken hebben ze deze kit en alles werk normaal op 21 watt verleden week nog zoeen kit geplaats wel wa werk aan grts More...
- 0 antwoorden
- 1,8k weergaven
koplicht moet kompleet los gevezen worden boutjes van 10 en dan koplicht los duwen aan de achterkant is nog vast geklikt grts More...
Laatste antwoord door Administrator,