Accessoires / tuning / techniek
-
- 0 antwoorden
- 895 weergaven
ja ronald er zou olie lekkage kunnen zijn waardoor hij nu slipt.versleten kan hij nog niet zijn maar om daar achter tekomen zal de boel weer los moeten.groetjes jan. Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator, -
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
De koppeling is laatst vervangen door een goede garage. Maar helaas lijkt de koppeling weer te gaan slippen. Niet altijd, en er lijkt een verband te liggen met een warme motor.Kan er iets fouts gemonteerd zijn?Kan er iets anders aan de hand zijn?mvg Ronald Lees meer...
- 0 antwoorden
- 850 weergaven
siliconen rubbers monterenweet alleen niet of die voor deze wagen te krijgen zijn mvg willem2 Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
volgens mij is het juist andersom het kraken komt doordat de rubber teveel spelling heeft.wanneer je invet is het weg (gleidt de stang in de rubber) wanneer de rubber strak zit dan tordeert de rubber mee. (wat je altijd ziet en hoort te doen. haal de koppelstang er tussen uit en de arm moetje flink wat kracht zetten om omlaag te krijgenhet verschilt wel per auto hoeveel kracht.dus, honda harry, ik zal dat zelf niet doen omdat het allen erger wordt. als de vet weg is dan kraakt hij alleen 2 keer zo veel Lees meer...
- 0 antwoorden
- 862 weergaven
Met geweld krijg je alles naar de klote. Ik heb het over normaal gebruik, en normaal onderhoud. Dus tijdig olie/filter vervangen, en niet bij elk stoplicht de kickdown intrappen. Dan houdt zelfs een automaatenbak het een levenlang uit. Zelfs mijn eigen 17 jaar oude bak, die toch af en toe wel de sporen wordt gegeven.Groeten Marcel Lees meer...
- 0 antwoorden
- 941 weergaven
Een automaat is lang niet zo bedrijfszeker als een handbak, Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,2k weergaven
L.s ja zowel de schijven als de blokken zijn orgineel de geleide pennen zijn goed gesmeerd met het blauwe abs vet maar geen resultaat zou met het vervangen van de blokken het probleem verholpen zijn??? dan doe ik dat graag veertjes zijn overgezet van de oude op de nieuwegr Gerrit Lees meer...
- 0 antwoorden
- 951 weergaven
Misschien een lullige vraag, maar zijn het originele of imitatieblokken?Maar ook bij imitatieblokken heb je verschil in kwaliteit en pasvorm.Heb ja alle veertjes en plaatjes teruggemonteerd?Is de remklauw goed vastgezet?Zijn de geleidepennen goed gesmeerd? Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
na het vervangen van mijn remschijven en uiteraard ook de blokken zit er een rammelend geluid in mijn auto wanneer ik op een oneffen weg rijd dan rammelen de blokken want wanneer ik de rempedaal iets indruk dan is het geluid weg heeft er iemand een oplossing of weet iemand wat ik er aan kan doenm.v.g.Gerrit van den Boom Lees meer...
- 0 antwoorden
- 865 weergaven
bekijk het van de zonnige kant, je hoeft nooit geen koppelingsplaat/drukgroep te laten zetten. En bij normaal onderhoud gaan die bakken ook een levenlang mee, dus dat compenseert het het hogere brandstofverbruik weer iets.Groeten Marcel Lees meer...
- 0 antwoorden
- 868 weergaven
rubber zit te strak,rubber inspuiten en een ring onder de steun ,zit het niet meer zo strak gr harry. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 844 weergaven
Goed dan moet ik het maar accepteren dat hij een hoger verbruik heeft. Ik heb zelf voor deze wagen gekozen.als ik dit heerder had geweten had ik misschien wat anders gekocht.maar ja gedane zaken nemen geen keer dus moet ik mij erbij neerleggen. wel een goede les voor een volgende keer. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 968 weergaven
Een automaat heeft inhet op trekken veel slip met als gevolg een hoger toerental met optrekken.Daarbij kiest een automaat idd zelf zijn punt van overschakelen en dat is niet altijd gunstiger t.o.v. een handbak.dat verklaart het hogere verbruik. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 896 weergaven
Goed dan moet ik mij er dus bij neerleggen. Jammer ik had een vage hoop dat iemend iets meer hierover kon zeggen.Maar dat blijkt dus niet zo.heb ik zelf dus een verkeerde gedachte gang gehad.Oke ik dank jullie alemaal voor jullie info. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 938 weergaven
boekh506 schreef:Hoezo verklaard dat een hoop. Ik was in de veronderstelling dat een automaat zuiniger wasEen automaatbak is juist duurder in het verbruik, algemeen bekent.Een verbruik van 1:7 / 1:8 ....... Whatever Gr. paul Lees meer...
- 0 antwoorden
- 974 weergaven
Hoezo verklaard dat een hoop. Ik was in de veronderstelling dat een automaat zuiniger was. met de reden dat hij op het juiste momnet opschakeld en weer terug. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,3k weergaven
Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1,1k weergaven
Hallo weet iemand van deze auto waar zich de merktekens van de distibutie zich bevinden. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 863 weergaven
Dat verklaart idd een hoop. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 985 weergaven
1:9 is het verbruik op benzine en dan moet ik nog veel km op de autobaan maken.1:7 is het gemiddelde verbruik op de autobaan in het stads verkeer is het 1:6 soms nog hoger.Ik moer wel bij vertellen dat ik een automaat heb, misschien dat het verbruik daarom hoger is. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 954 weergaven
verbruik van mijn mitsubishi 2.0 16v op gas is 1:7, 1:8, afhankelijk van de hoeveelheid snelwegkilometers, we hebben het hier dan over een Space-Gear ( Personenwagenuitvoering van de L400), hoger krijg ik het echt niet. 1:9 voor een Carens lijkt me dan ook een re
- 0 antwoorden
- 996 weergaven
Is een net verbruik voor een auto op lpg.Het is een zware auto en op lpg is het verbruik fors meer.Daar komt nog bij dat het geen super moderne motor is en voila, dan heb je een navenant verbruik.Ach, en aan de pomp is het toch lachen, voor 2 tienen zit tie weer vol. Lees meer...
- 0 antwoorden
- 905 weergaven
dat realiseer ik mij ook maar toch als hij op benzine 1:9 rijd en op gas gemiddeld 1:7Vint ik het verschil toch wel hoog. Vergelijkbare auto's halen een verbruik op lpg van 1:9 Lees meer...
- 0 antwoorden
- 880 weergaven
en houd rekening met de kou, nu verbruikt iedere auto meer Lees meer...
- 0 antwoorden
- 1k weergaven
hoe is het verbruik op benzine ? vergeet niet dat LPG minder energie per Kg heeft dan benzine hier door wordt het verbruik ook hoger om dat je meer LPG nodig hebt dan benzine voor het zelfde vermogen Lees meer...
Laatste antwoord door Administrator,