Jaaaaaaaa!!!!!! ik heb hem!!!!!!
Ik moest de zelfde dag wel effe terug naar de dealer omdat als ik de lichten aandeed ging de dashboard verlichting uit in plaats van aan, haha ze wouden mij niet gelofen, maar 5 minuten en het was weer verholpen, excuses aangeboden, ze schaamden ze er een beetje voor en dan weg was ik.
Nu al 300km gereden, tot nu toe alles werkt, telefoon samsung 900i zonder probleem, USB geen probleem, wat een geluid!!!!! geweldig!!!
tussen 100 en 115 is hij heel sloom maar als ik de 120 haal dan trekt hij wel weer, ik weet niet tot hoe ver omdat ik dat nog niet wil/kan uitproberen.
100 km/uur = 3000 RPM
De drempels, gewoon rustiger nemen dan normaal, voor de rest heel still en komfortable. hij schakeld zonder het kleinste schok, wel een beetje te snel naar de 4, maar ik denk dat als ik meer gas geef dan zal hij niet zo snel schakelen.
Verbruik tot nu toe geeft 7,4 aan, niet verkeerd. bijna alles in de stad gereden.
Foto's komen eraan en verder ervaringen ook, ik ben zeer tevreden met deze auto.