Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

tonisaez

Leden
  • Aantal Items

    181
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

Alles dat geplaatst werd door tonisaez

  1. ik moest ook 3 maanden wachten op mijn automaat. maar eindelijk heb ik hem.
  2. Sorrie hoor maar ik vind 1 op 13 gemiddeld normaal voor een bezine auto.
  3. Dat haal ik niet eens, met 8,5 per 100 moet ik tevreden zijn(aleen in de stad). In de folder staat echter 9 per 100 in de stad dus tot nu toe klopt het wel aardig. Het is wel veel maar dat verwachte het ook wel.....
  4. En wat is het precies? Hier in Polen zeggen ze helemaal niks van en ik weet zeker dat ik de zelfde kia heb dan in nederland, uit de zelfde fabriek. Als ik naar de dealer ga wil ik wel weten waar ik het over heb. mischien een fototje .....
  5. hier in Polen de kleintjes zijn 1/2 liters X 48 = 24 kg. moet maar effe proberen om 2 X 24 te halen in plaats van 1 X 48..... haha
  6. Met mijn automaat zit ik nu heel dicht bij 1:10, aleen stad. Maar nog steeds vind ik het een verademing om in mijn eerste automaat te rijden, geweldig.
  7. 2 kratten bier zijn al zwaar genoeg!!!! bij de winkel zet je ze op de bovenste stand en als je thuis kom dan liggen ze in de onderste. mischien magie??????
  8. ook niet. Wel moet ik zeggen dat hij niet zo veel koelt als mijn vorige auto, maar dat kan ook mijn gevoel zijn, alles werkt goed hoor.
  9. Waarom niet gewoon het rubber dopje iets uitdraaien? Deze is daar speciaal voor bedoeld. Ik kan die dopje niet draaien, er zit geen schroevdraad in!!! Ik kan het aleen eruit halen.
  10. Na alle ISG berichten die ik gelezen heb hier, ben ik blij dat ik dat niet heb. Net ondekt dat mijn achterklep ook tegen mijn lak aan zit, effe bij de bouwmarkt een paar van die stikkertjes die je onder de poten van de meubels plakt gehaald en effe op de auto geplakt, nu moet ik de achterklep nog harder dicht slaan dan gebruikelijk (het ging al zwaar genoeg), we zien wel als het werkt. koelvloeistof blijft op peil. Verbruik 8 per 100. op BC en in het echt ook. Gefeliciteerd nederland met de uitslag van de kia world championship.
  11. het gemidelde. maar ik moet zeggen dat de BC na elke keer rare berichten na het starten normaal 8 gemideld aangeeft en dat is inderdaad wat ik heb gerekend tot nu toe. ik vind het netjes.(heb automaat)
  12. Mijn BC heeft wel eens 143l/km aangegeven, s'ochtens vroeg, maar naa een paar km gereden was het al snel weer normaal.
  13. Ik heb geen volledige leren bekleding, maar wel stoelverwarming. Zat bij een pakket met cruisecontrol en bluetouth. Ik denk dat als je die hebt dan heb je ook stoelverwarming. Ik heb het wel over de Poolse markt.
  14. mijn accu ging 9 jaar mee!!!! Seat cordoba TDI
  15. tonisaez

    kan niet wachten

    Ik moest 3 maanden wachten op mijn Venga
  16. eerste 1000 km zitten erop, to nu 112l getankt, 1085 op teller, tank 3/4 vol BC geeft 6,8 aan. Erg verbaast, erg blij, erg tevreden, en ja hoor hij wil wel rijden , gewoon meer gas = meer vermogen.(logish eigenlijk) Gewent aan mijn TDI, half gas was hetzelfde als vol gas dus ook als ik snel wau heb ik nog nooit vol gas gereden. Effe wennen
  17. Bedankt. De RVS handgrepen zijn standard in de rijkste uitvoering, hoort namenlijk bij die start stop knop, en keyless entry. Die gleuf is voor de afstands bediening er in te steken als de baterij leeg of kapot is.
  18. verbruik tot nu toe; BC geeft 7,8 aan, ik vind dit niet slecht, ik woon in Gdynia en dat is een stad waar alles gebouwt wordt met alle gevolgens van dien, ook wel snelweg en ook wel binnenweggetjes waar je 70-80 rijd (5 op BC) Nog steeds last van BC, als ik de auto start s'ochtens dan geeft hij een verschrikkelijke verbruik aan, en tijdens de dag moet ik dat maar goedmaken....en het lukt altijd....
  19. Maar hoe zie je als hij leeg is? hoe veel liters passen er in? ik bedoel de ruitenwisser vloeistof
  20. En hoe is het mogenlijk dat als ik thuis kom de BC zegt 7,5. En de volgende dag als ik de auto start zegt de BC 13,5? Dan na heel zuinig te rijden krijg ik het wel voor elkaar om weer 7 of 8 van te maken, maar natuurlijk als alles met 13 of 14 begin dan moet ik wel heeel zuinig doen voor aan die gemideld te komen. Zijn dat gimidelde per rit of totale gereden km tot nu toe? ik heb BC nog niet gereset sinds ik de venga heb 1000 km gereden.
  21. Ik had een ander probleem met dashboard verlichting, hij ging uit als ik de lichten aandeed maar dat was de zelfde dag al verholpen. Ik heb nog niet in het donker gereden dus dat heb ik nog niet gemerkt. Ik heb de 4000 echter al gehaald toen ik een heuvel opmoest, hij ging namenlijk helemaal niet, dus meer gas en dan schakelde hij terug, ik hoop dat dat ik niks gebroken heb, maar nog steeds heel rustig aan.
  22. Nu komt het ergste.... Verschrikkelijk was die wachttijd, vooral toen ze zijden dat de auto er al was maar ik hat hem nog niet.
  23. Nog een paar KM erbij, GVD hij wil wel !!!!! ik was gewoon te bang om gas te geven....hahaha, het gaat wel ten koste van het verbruik maar als het echt nodig is dan gaat hij veel later schakelen en dan gaat hij veel beter. iemand een advies van vaneer kan ik gerust fol gas? nu heb ik 750 KM. en wat ik zij van 100=3000RPM is niet waar 115=3000 RPM, dus 6000 RPM zal 230 moeten zijn hahahahaha Alles werkt perfect, ik ben heel trots op deze auto.
  24. Hierbij een paar foto's, hij is wel sloom hoor mijn kia..... mischien meer gas? 450 km gereden dus dat wordt nog niet uitproberen.
  25. Jaaaaaaaa!!!!!! ik heb hem!!!!!! Ik moest de zelfde dag wel effe terug naar de dealer omdat als ik de lichten aandeed ging de dashboard verlichting uit in plaats van aan, haha ze wouden mij niet gelofen, maar 5 minuten en het was weer verholpen, excuses aangeboden, ze schaamden ze er een beetje voor en dan weg was ik. Nu al 300km gereden, tot nu toe alles werkt, telefoon samsung 900i zonder probleem, USB geen probleem, wat een geluid!!!!! geweldig!!! tussen 100 en 115 is hij heel sloom maar als ik de 120 haal dan trekt hij wel weer, ik weet niet tot hoe ver omdat ik dat nog niet wil/kan uitproberen. 100 km/uur = 3000 RPM De drempels, gewoon rustiger nemen dan normaal, voor de rest heel still en komfortable. hij schakeld zonder het kleinste schok, wel een beetje te snel naar de 4, maar ik denk dat als ik meer gas geef dan zal hij niet zo snel schakelen. Verbruik tot nu toe geeft 7,4 aan, niet verkeerd. bijna alles in de stad gereden. Foto's komen eraan en verder ervaringen ook, ik ben zeer tevreden met deze auto.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...