Gast Hanske Geplaatst 29 November, 2013 Geplaatst 29 November, 2013 Mijn Rio 1,2 superpack is nu 1 jaar oud en heeft er slechts 8000 km op staan. Nu moet ik dus komende week mijn eerste beurt krijgen. Is dit nu gezien mijn kilometerstand de oliebeurt of gaat dit nu al de kleine beurt worden? Ik verwacht eigenlijk de oliebeurt aangezien ik deze anders zou overslaan maar kan er niet echt meer wijs uit worden. Alvast bedankt voor je reactie, Groeten, Eric Je zegt dat jij je eerste beurt moet krijgen (douchebeurt) maar ik ga ervan uit dat het om de KIA RIO gaat toch? Maar het gaat inderdaad bij 12 maanden om een oliebeurt. Quote
BarneyRubble Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 Oke Bedankt Hanske, Ik breng hem vanavond weg en kan er dus vanuit gaan dat het met 12 maanden standaard een olie beurt is. Wanneer krijg je dan de eerste kleine beurt ? Groeten Eric. Quote
Goldy Geplaatst 1 December, 2013 Geplaatst 1 December, 2013 15000 km olie beurt 30.000 km kleine beurt 45000 km oliebeurt 60000 grote beurt enz enz Quote
Gast Hanske Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Oke Bedankt Hanske, Ik breng hem vanavond weg en kan er dus vanuit gaan dat het met 12 maanden standaard een olie beurt is. Wanneer krijg je dan de eerste kleine beurt ? Groeten Eric. Eric-H, zie bericht Goldy, mag je respectievelijk 12,24,36,48,maanden lezen. Gr Hanske, Quote
BarneyRubble Geplaatst 2 December, 2013 Geplaatst 2 December, 2013 Bedankt Hanske en Goldy, Ik kan hem morgen weer halen, ben benieuwd wat de kosten zijn. ( of die overeen komen met het overzicht wat ik gedownload heb ) Even een tip van mijn kant naar de forum leden toe, als je een account aanmaakt op MijnKia.nl dan kan je daar dus alle informatie betreft alle beurten en reparatie'prijzen van o.a koppeling, remmen, airco, distributieriem enz van jou type kia downloaden, Ook is er een overzicht waarin staat wat er bij een bepaalde beurt gedaan wordt en na hoeveel maanden of kilometerstand. Je aan een beurt toe ben. Groeten, Eric Quote
blackie Geplaatst 4 Juni, 2014 Geplaatst 4 Juni, 2014 Hoi, ik rij ongeveer 15k per jaar dus valt wel mee ik denk dat ik wel elk jaar als extra het interieurfilter en motorreiniging laat uitvoeren. eerst maar eens achterhalen wat motorreiniging inhoud rio 41 motorreiniging schroeven ze je motor uit elkaar wassen de onderdelen in de wasmachine daarna in de droogtrommel en schoon is ie en dan zetten ze het weer in elkaar dit doen polen anders word het te duur LOL Quote
Nimo Geplaatst 9 Maart, 2015 Geplaatst 9 Maart, 2015 johangols, op 23 Oct 2012 - 21:07, zei: Of een garage alle gefactureerde werkzaamheden ook uitvoert moet jezelf maar eens onderzoeken. Ik heb tweemaal een auto voor een grote beurt bij een offilciele dealer gebracht met op allerlei punten een streepje verf. Sta je toch raar te kijken hoeveel van die likjes verf onbeschadigd zijn. ------------- Haa! Ik dacht al dat ik de enige was die zo gek was ik bekras altijd m'n oliefilter en dat soort dingen voor ik m'n auto voor een beurt wegbreng. Ik had ze 2 jaar geleden nog ff te pakken bij de auto van m'n meissie, die flikkers hadden gewoon ff het oliefilter gepoetst e.d., dat ging mooi ff niet door hahaha Kan iemand mij vertellen waar al die filters zitten (evt. met foto zou super zijn)? Ik wil ze ook markeren ivm een oliebeurt volgende week. Alvast bedankt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.