Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Welke (Favoriete) Apps heb jij op je Smartphone staan en welk gebruik je daarvan het meest?

Zo heb ik sinds een paar weken Instagram en Streamzoo ontdekt. Instagram zal bij velen wel bekend zijn bij de meesten. Streamzoo is vergelijkbaar met het verschil dat je hier bij 5 volgers OOK je foto's kan toevoegen die je met andere toestellen maakt buiten je Smartphone. Beiden zijn voor Iphone en Android.

Geplaatst

Instagram gelijk maar gedownload op mijn nieuwe Android 4.0 tablet van de Kruidvat....ik typ er nu mee.

Perfect ding voor thuis en vakantie. Mijn zoon heeft een iPad 2 die er zeer goed uitziet en werkt.

Deze doet er niet echt voor onder, alleen is de browser wat langzamer.

Kosten? € 155,00 incl. verzenden.......gewoon lachen! Alleen is de levertijd van twee dagen opgelopen naar meer dan vier weken! Ik had hem gelukkig op tijd.:-)

Oh ja, nu weer OT. Ik zal hier binnenkort ook wat leuke apps vermelden.

Geplaatst

Tapatalk forum app. hiermee kan je dit Kia forum of welke andere forum volgen. Kan je ook notificaties aanzetten zodat je een melding krijgt op je mobiel zodra er een reactie op je berichten wordt gestuurd. Best handig als je overal wilt kia-forummen

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Geplaatst

Perfect ding voor thuis en vakantie. Mijn zoon heeft een iPad 2 die er zeer goed uitziet en werkt.

Deze doet er niet echt voor onder, alleen is de browser wat langzamer.

De ikruitvatvrekkenpad ?

Ik voorzie een glimlach van Smart junior elke keer dat je'm gebruikt :wink:

Wel mooi en leuk vergelijkingsspul.

Ik ga het volgen.

Zeker en vast.

fav app's : WhatsApp, Hipstamatic, Just Light, Dropbox, GPS Stone eva

Tunein Radio is echt geweldig.

Geplaatst

Zoals Bigwade zegt, TuneIn Radio! Ideaal! Oja, en natuurlijk FB, Twitter, Instagram, Hipstamatic, en natuurlijk Spotift met een Premium account! Heerlijk al die muziek zo bij de hand!

Geplaatst

Ik gebruik Tunein Radio icm met airport die aan de stereo hangt middels een minijack kabeltje.

Ideaal; elk gezinslid kan er middels iPhone/pad op als de lijn vrij is.

Radiozenders uit bollywood of whatever zijn te ontvangen.

Het aardige is dat je ook kan "opnemen" van radio.

Leuk.......(ben ook wel een beetje een radio liefhebber)

Geplaatst

ik gebruik (op een Samsung Galaxy Ace/android telefoon):

NOS Teletekst, Uitzending gemist, ABN Amro telebankieren, Fruit Ninja, Pinball de Luxe, WhatsApp, VoipBuster(soort Skype), Where's my water, Calculator, Comic Reader

Geplaatst

Whatsapp en woordfreut is tch wel mijnfavoriet

Ook buienradar en nu.nl is veel gebruikt

Maar de internet brouwser ls die er niet op zou zitten zou ik hem niet gebruiken

Geplaatst

Ik gebruik als internetbrowser Dolphin Browser probeer die eens.

Ook whatsapp, twitter, facebook, mijnING (NL & BE) Mytracks zijn ook favoriet geworden. Mytracks afgelopen weekend gebruikt tijdens onze paardentrail rit.. Fijn om te weten dat je toch met een paard een gemiddelde snelheid haalt van 23KM..

Geplaatst
Fijn om te weten dat je toch met een paard een gemiddelde snelheid haalt van 23KM..

En dan heb je nog maar 1 pk......

BTW! Leuke topic Alex.

Geplaatst

idd 1 PK en bijna 700kg spiermassa.

Blij dat mensen het leuk vinden. Zo kan je je favoriete apps delen en heeft iemand anders er nog wat aan misschien..

Blijf maar posten..

PS niet vergeten de KIA Locator voor ANDROID en die voor IPHONE

• 1 maand later...
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ik gebruik Blackberry messenger, Whats app, buienradar, telegraaf, App world, Qype, google en google maps.

Geplaatst

Eigenlijk de meeste bovengenoemde apps wel. Maar ik vind Aviary wel het melden waard.

Dit is een soort van Instagram, maar met tig meer mogelijkheden. Gratis voor Android en de Apple Fanboys. Give it a try :D

Geplaatst

tegenwoordig into songpop en zo nu en dan wordfeud plus de weeronline app altijd handig en voorheen gebruikte ik nog wel eens navigon of igo op mijn samsung galaxy II

Geplaatst

Vergeet niet de link te plaatsen. We willen toch delen?

Zo speel ik tegenwoordig met enkele mensen RUZZLE . Een leuk woordspel waar je tegen iemand speelt. Heb je interesse dan is mijn spelersnaam ALEXVB1972.

• 3 weken later...
Geplaatst

Solar: is een prachtige maar simpele weerapplicatie

Nike+ Running : hiermee houd ik mijn hardloopafstanden etc. mee bij

Pathe Mobiel: films reserveren vanaf mn telefoon

Verder FaceBook en Twitter

De rest doe ik eigenlijk met mijn iPad :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...