kris88 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Vraagje. hebben zij ook dempers die harder brullen? Quote
theomonika Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 ja die hebben ze maar hij je sprciale vragen bel ze even op en je weet alles (zie tel eerdere stukjes) Quote
MiNi0101 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Ziet er allemaal erg netjes uit. Ik heb hiervoor een Remus gehad onder m'n Mitsubishi. Maar toen ik dit bericht opende zei mijn vriendin gelijk al "nee!" Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 hahahaahah neeeeee dat had je meteen moeten doen of nee dat gebeurt niet knul Quote
kris88 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Ok doe ik na de vakantie. Zal pas in september worden. @MiNi0101 - Een remus maakt echt VVEEEUUULLL lawaai en dat wil je niet in een rio. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 1 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 1 Augustus, 2012 Ziet er goed uit xtra40. En nou trappen in de tunnels hahahahaha. Quote
theomonika Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 heeee broer ik wist niet dat je een trapauto had rij voortaan dan maar met mij mee Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 bij deze mensen kan je het krijgen zo als jij het hebben wil veel herrie of een mooi beschaaft brometje maar als je dat zeker wil weten zou ik zeggen ff bellen met ze ze zijn echt super aardig dus ik zou zeggen haal over je vriendin mischien ff een ritje met die van mij je woont om de hoek en die van mij klinkt gewoon lekker niet zo hard Quote
xtra40 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Geplaatst 1 Augustus, 2012 Voor iedereen die twijfelt zou ik zeggen kom naar de kia meeting 26-08-2012 in de meern http://www.kiaclub.nl/topic/10320-meeting-de-meern-voor-alle-kias-rijders-zondag-26-8-2012/ als er genoeg animo is dan heeft de firma LITTLE EXHAUST SYSTEMS toegezegt om ook langs te komen met wat voorbeelden en kan hij alle vragen beantwoorden die er zijn ook als je een ander type of merk auto hebt alles kan dus ik zou zeggen komt allemaal en het word mooi op de weg :tt1: 1 Quote
Rio 013 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Volgende week zaterdag is het als het goed is zover bij mij. Ik ga niet naar Almelo, maar naar een zeer goede bekende zaak hier in de buurt. Spruyt Motorsport in Hilvarenbeek. Compleet duplex RVS systeem met enkele RVS demper... Ik kan niet wachten Quote
xtra40 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 ik ben benieuwd hoe hun het doen en hoe het er komt uit te zien en hoe veel herrie jij straks maakt Quote
Rio Rio Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Vandaag bij Theo wezen kijken! In het echt is hij nog vriendelijker dan op het forum, haha Enorm mooi geluid bij het stationair draaien al. Ziet er echt super uit , kan niet anders zeggen. Kwamen zelfs 2 duitsers naar ons toe met de vraag "how much horsepower???" - "84??? it sounds like many more..." Haha dus het werkt wel Ik ga overigens voor de demper van xtra40, deze is volgens Theo iets subtieler in het geluid. Wat zijn jouw bevindingen trouwens Elco? Quote
xtra40 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Ja dat klopt wel hoor hij is iets stiller En klinkt wat meer hetzelfde over het volle toeren bereik Nog steeds sportief genoeg maar wat meer geschikt voor de oudere man hahahahah Maar je mag altijd ook naar de mijne komen luisteren en rijden voor je beslist Quote
Rio Rio Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Bedankt voor het aanbod Elco. Gastvrijheid zit zeker in de familie bij jullie? Jouw broer is net zo Ik vind het stationair geluid van de demper van Theo's Rio helemaal geweldig. Alleen vind ik het net zo fijn aan de Rio dat hij op de snelweg erg stil is. Denk dat jouw demper mij op de snelweg beter zal bevallen. Quote
The Firefighter Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 En? Zijn er al meer foto's van andere eindstukken Quote
Presiozo Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Heb er helaas nog geen tijd voor gehad. Ook bij 120 zal ik nog een filmpje maken. Quote
Lennart Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 IK ben dit ook van plan, maar dan voor mijn Picanto. Denk dan aan een enkele demper bij dezelfde maatschappij. Offerte kwam op €415 uit. Edit: Het gaat dan om een Red Back kat Quote
xtra40 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Mooie prijs hoor als je het laat doen wil je dan ook foto's posten Ben zeer benieuwd hoe bruut het staat onder je picanto En hoe hij klinkt Quote
Lennart Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Zekers dat er foto's op komen Ben zelf ook erg benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte Quote
theomonika Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Ben ook zeer benieuwd en wie wet hebje hem wel voor 16-9 er onder Quote
Rio 013 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Yes, nog 3 nachtjes en dan is het zover Zaterdagochtend om 09:30h starten ze met mijn Rio, ik ga zoveel mogelijk foto's proberen te maken van het installeren 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Geplaatst 8 Augustus, 2012 Nog 3 nachtjes en dan kunnen we weer iemand verwelkomen joepieeeeeee Welkom bij de club Quote
Rio 013 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 YES!! Vandaag is het eindelijk zover zometeen maar eens richting Spruyt Motorsport.... Ben zo benieuwd!! Quote
theomonika Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 YES!! Vandaag is het eindelijk zover zometeen maar eens richting Spruyt Motorsport.... Ben zo benieuwd!! nou dat zijn wij ook wel Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.