Derrek Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Dat is ongeveer waar ik mee bezig ben. Ik wil een eenvoudig stekkerbaar setje maken zonder solderen of knippen in de originele bedrading. Kun je het eventueel ook eenvoudig terug origineel maken. Het schema heb ik klaar. De basis is hetzelfde, met twee relaitjes. Maar de aansturing is anders. Het wordt dan een setje waarbij de spiegels inklappen als de inklapschakelaar aan staat (in de winter kun je hem dan uitzetten) EN de deur vergrendeld wordt. En weer terugklapt zodra je de deur ontgrendelt (met je aftandsbediening of de sleutel). De zoektocht naar de juiste passende stekkertjes in de deur is echter het moeilijkste. Dat is me nog steeds niet gelukt. Quote
blackviper Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Derrek is ook van de projectjes Nog nieuws op led gebied? Benieuwd of het je lukt met je stekkertjes en benodigdheden. Quote
Rio 013 Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Dat is ongeveer waar ik mee bezig ben. Ik wil een eenvoudig stekkerbaar setje maken zonder solderen of knippen in de originele bedrading. Kun je het eventueel ook eenvoudig terug origineel maken. Het schema heb ik klaar. De basis is hetzelfde, met twee relaitjes. Maar de aansturing is anders. Het wordt dan een setje waarbij de spiegels inklappen als de inklapschakelaar aan staat (in de winter kun je hem dan uitzetten) EN de deur vergrendeld wordt. En weer terugklapt zodra je de deur ontgrendelt (met je aftandsbediening of de sleutel). De zoektocht naar de juiste passende stekkertjes in de deur is echter het moeilijkste. Dat is me nog steeds niet gelukt. Dan wacht ik nog even op deze manier, klinkt als muziek in mijn oren! Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2012 Ik hoop dat je zo veel gedult hebt zal niet makenlijk zijn om aan die stekker te komen En de schade die je in je bedrading maakt is minimaal en altijd te herstellen binnen Een zeer korte tijd half uurtje maximaal Quote
Derrek Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Nog nieuws op led gebied? Hej, Blackviper. Op LED gebied nog geen nieuws. Helaas. Maar ik geeft het (nog) niet op en ga het na de vakantie nog eens proberen. Want als het lukt, dan is het wel bijzonder. Quote
Derrek Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 Ik hoop dat je zo veel gedult hebt zal niet makenlijk zijn om aan die stekker te komen Dat is ook de grootste uitdaging voor dit project. Ik heb wel de typenummers, maar ook de Kia dealers hebben geen losse connectoren. Als alternatief zal ik extra universele connectors moeten gaan gebruiken en die tussen de bedrading zetten zodat het terug te pluggen is. Maar dan is de zaak niet meer helemaal origineel. Quote
xtra40 Geplaatst 23 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Juli, 2012 daar ben ik dus ook al tig keer tegen aangelopen sommige dingen zijn zo moeilijk te leveren en het liefst beginnen de meeste dealers er niet aan om het uit te gaan zoeken maar ik ben gewent dat ik elke stekker kan krijgen die ik maar wil om dat als ik iets inbouw dat het zo mooi en orgineel mogenlijk blijft en ls het niet mogenlijk is dan soldeer ik alles dat roest niet en de verbinding is dan gewoon perfekt Quote
xtra40 Geplaatst 25 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 Juli, 2012 en nog steeds ben ik benieuwd of er al iemand zo moedig is geweest en dit ook heeft ingebouwd ??? of is echt iedereen bang dat de garantie verloopt ??? Quote
coolman_kk Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 I found something interesting which will be part of the new software in Rio. This is the document (download) Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2012 ben benieuwd wanneer wij dit stukje software krijgen ??? tot die tijd werkt deze oplosing voor mij perfect storing vrij en zonder probleemen Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2012 ze voelde de hete adem in de nek denk ik dat als zo een edammer kaas boer dit kan uit dokteren laten we het dan maar vrijgeven het enigste wat ik niet snap is dat er een standaard schakelaar in de deur zit zonder computertje er aan met een constante plus en massa die door die schakenlaar word omgepoold hoe ga ik dit met de sleutel doen dan volgens mij komt er dan toch nog een regelkastje bij lijkt mij tenminsten dus ik ben erg benieuwd over hoe en wat mischien dat iemand daar nog antwoord op weet ??? maar het staat er wel dus zal het ook wel kloppen Quote
theomonika Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 ze hebben het afgekeken van je zo als ze wel meer kijken hier van KIA.NL Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2012 o ja mischien is dat een leuk verhaal voor radar of zo Quote
theomonika Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 ja daar gaan wij morgen in de auto eens over hebben als we onder weg zijn voor je sportuitlaat Quote
xtra40 Geplaatst 31 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Juli, 2012 yea :punk: we gaan met een 1.2 heen en komen met een 6 cilinder terug (kwa geluid dan ) Quote
theomonika Geplaatst 31 Juli, 2012 Geplaatst 31 Juli, 2012 ja en dan ook nog eens dat geluid van je nieuwe boxen dan kunnen we helemaal zo zitten Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Maar ik ben nog steeds benieuwd of er al iemand is die het simpele spiegel inklap truuckje Ook in zijn wagen heeft geinstaleerd Of is iedereen erg bang voor de garantie ??? Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Ik ben ook wel eens bang Maar waar ben je dan bang voor ?? Kortsluiting ??? Quote
Remko .me Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 grapje.. nog geen tijd voor gehad xtra, ik wil het ook gaan doen Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 owwww hahahahahahah nou voor diegene die dit dan ook willen maar hulp nodig hebben of het niet zelf durven ik wil altijd helpen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 De spiegels klappen niet in maar de deuren gaan open. Snap er niets meer van Quote
xtra40 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Dan denk ik dat je het niet goed heb aangesloten ;-) hhaha Ook voor jou geld nu toch maar naar de expert Dus ook jij bent welkom Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.