Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

spiegels automatisch laten inklappen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat is ongeveer waar ik mee bezig ben. Ik wil een eenvoudig stekkerbaar setje maken zonder solderen of knippen in de originele bedrading. Kun je het eventueel ook eenvoudig terug origineel maken.

Het schema heb ik klaar. De basis is hetzelfde, met twee relaitjes. Maar de aansturing is anders.

Het wordt dan een setje waarbij de spiegels inklappen als de inklapschakelaar aan staat (in de winter kun je hem dan uitzetten) EN de deur vergrendeld wordt. En weer terugklapt zodra je de deur ontgrendelt (met je aftandsbediening of de sleutel).

De zoektocht naar de juiste passende stekkertjes in de deur is echter het moeilijkste. Dat is me nog steeds niet gelukt.

Geplaatst

Dat is ongeveer waar ik mee bezig ben. Ik wil een eenvoudig stekkerbaar setje maken zonder solderen of knippen in de originele bedrading. Kun je het eventueel ook eenvoudig terug origineel maken.

Het schema heb ik klaar. De basis is hetzelfde, met twee relaitjes. Maar de aansturing is anders.

Het wordt dan een setje waarbij de spiegels inklappen als de inklapschakelaar aan staat (in de winter kun je hem dan uitzetten) EN de deur vergrendeld wordt. En weer terugklapt zodra je de deur ontgrendelt (met je aftandsbediening of de sleutel).

De zoektocht naar de juiste passende stekkertjes in de deur is echter het moeilijkste. Dat is me nog steeds niet gelukt.

Dan wacht ik nog even op deze manier, klinkt als muziek in mijn oren!

Geplaatst

Ik hoop dat je zo veel gedult hebt zal niet makenlijk zijn om aan die stekker te komen

En de schade die je in je bedrading maakt is minimaal en altijd te herstellen binnen

Een zeer korte tijd half uurtje maximaal

Geplaatst

Nog nieuws op led gebied? :)

Hej, Blackviper.

Op LED gebied nog geen nieuws.

Helaas.

Maar ik geeft het (nog) niet op en ga het na de vakantie nog eens proberen.

Want als het lukt, dan is het wel bijzonder.

Geplaatst

Ik hoop dat je zo veel gedult hebt zal niet makenlijk zijn om aan die stekker te komen

Dat is ook de grootste uitdaging voor dit project.

Ik heb wel de typenummers, maar ook de Kia dealers hebben geen losse connectoren.

Als alternatief zal ik extra universele connectors moeten gaan gebruiken en die tussen de bedrading zetten zodat het terug te pluggen is. Maar dan is de zaak niet meer helemaal origineel.

Geplaatst

daar ben ik dus ook al tig keer tegen aangelopen sommige dingen zijn zo moeilijk te leveren

en het liefst beginnen de meeste dealers er niet aan om het uit te gaan zoeken

maar ik ben gewent dat ik elke stekker kan krijgen die ik maar wil om dat als ik iets inbouw dat het

zo mooi en orgineel mogenlijk blijft en ls het niet mogenlijk is dan soldeer ik alles dat roest niet en

de verbinding is dan gewoon perfekt

Geplaatst

en nog steeds ben ik benieuwd of er al iemand zo moedig is geweest en dit ook heeft ingebouwd ???

of is echt iedereen bang dat de garantie verloopt ???

Geplaatst

ben benieuwd wanneer wij dit stukje software krijgen ???

tot die tijd werkt deze oplosing voor mij perfect storing vrij en zonder probleemen

Geplaatst

ze voelde de hete adem in de nek denk ik dat als zo een edammer kaas boer dit kan uit dokteren laten we het dan maar vrijgeven

het enigste wat ik niet snap is dat er een standaard schakelaar in de deur zit zonder computertje er aan

met een constante plus en massa die door die schakenlaar word omgepoold

hoe ga ik dit met de sleutel doen dan volgens mij komt er dan toch nog een regelkastje bij lijkt mij tenminsten

dus ik ben erg benieuwd over hoe en wat

mischien dat iemand daar nog antwoord op weet ???

maar het staat er wel dus zal het ook wel kloppen

• 2 weken later...
Geplaatst

Maar ik ben nog steeds benieuwd of er al iemand is die het simpele spiegel inklap truuckje

Ook in zijn wagen heeft geinstaleerd

Of is iedereen erg bang voor de garantie ???

Gast Warmentuuter
Geplaatst

De spiegels klappen niet in maar de deuren gaan open.

Snap er niets meer van :-)

Geplaatst

Dan denk ik dat je het niet goed heb aangesloten :wink: ;-) hhaha

Ook voor jou geld nu toch maar naar de expert

Dus ook jij bent welkom

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...