patrickceed Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 Kreeg ik zojuist in de mailbox, toch vrij droevig Quote
dorus Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 Ga je jezelf toch afvragen waarom hij in brand is gevlogen!!!!!!!! Quote
blackviper Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 zonde iemand van hier? En ik wil ook wel weten waarom hij in de fik vloog... Quote
jutter Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 zonde iemand van hier?....................... Er staan wel een man en een vrouw bij de vluchtroute (groene bord) Quote
kris88 Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Eco dynamics logo zit er nog op dus die is van hier hehe Quote
xtra40 Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Gelukig hebben die mensen niks Ondanks dat je je auto ziet afbranden komen ze zelf met de schrik vrij das het belangrijkste voor nu Quote
Marc en Syl Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Er zijn tig redenen waarom hij vlam kan hebben gevat, ik maak mezelf er iig geen zorgen over.... Ik hoorde gisteren al een buurman roepen: kijk maar uit want die dingen branden allemaal af! Quote
vand.m Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Zulk soort dingen zijn altijd triest! Ik heb er genoeg zo meegemaakt! Gelukkig,en dat hoop ik dan maar, zijn ze er goed vanaf gekomen. Als dat althans de inzittende zijn die erbij stonden.Daar ga ik dan maar even van uit! Groet, vand.m Quote
Peterrrrr Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Daar wordt je idd niet vrolijk van. Enne... tis geen ferrari die bij bosjes in de hens vliegen ! Quote
Dutch Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 misschien zelf lopen rommelen aan de bedrading.............. Quote
Dutch Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 Een beetje wel, ik vind het knap wat er gedaan is met dat hele spiegels verhaal en diegene die het gepost heeft zal er overduidelijk veel verstand van hebben, maar als je er als leek aan begint kan dat toch kwalijke gevolgen hebben, dus ik begin er niet aan. Quote
Gé_ Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 En zo ziet ie er dus met een verlagingsset uit, ;-) Sneu als het je overkomt , maar halloooooooo.....................het is maar een auto hoor. Misschien is de eigenaar stiekem wel dolgelukkig omdat ie toch liever een andere kleur had gehad. 1 Quote
xtra40 Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 @dutch ben ik met je eens vandaar ook dat ik het met duidenlijke fotos heb geplaatst met de draad kleuren er bij dat als je het op die manier aansluit dat er altijd een zekering klapt en dus geen vonken maar zo een brand is meestal niet de oorzaak van kortsluiting in de bedrading maar een lek in het brandstof systeem Quote
Dutch Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 En zo ziet ie er dus met een verlagingsset uit, ;-) Sneu als het je overkomt , maar halloooooooo.....................het is maar een auto hoor. Misschien is de eigenaar stiekem wel dolgelukkig omdat ie toch liever een andere kleur had gehad. mmmmmm................................... Quote
dewpro Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 ..toch lijkt t me behoorlijk balen, als je net een paar maanden op je nieuwe auto hebt moeten wachten en hij fikt dan af.... Quote
Dutch Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 xtra40, je zal daar wel gelijk in hebben denk ik voor wat betreft een brandstof lek, maar met elektra is er ook gauw een foutje gemaakt en ik geloof je als je zegt dat er een zekering doorbrand maar ik doe het toch liever niet met alle respect voor hoe je dat voor elkaar hebt gekregen. Quote
xtra40 Posted July 23, 2012 Posted July 23, 2012 ik bedoel er ook niks mee hoor het is je goed recht dat je het niet wil als ik er geen kaas van had geweten en niet wist wat ik deed dan had ik het ook absolute niet gedaan en ik begrijp ook dt er een heleboel mensen zijn die terecht zuinig zijn op hun auto en dit dus niet durven maaarrrrr ik ben niet zo bang uitgevallen en heb het dus wel aangedurft en het werkt perfect en het is me werk en verzin dit soort dingen ook wel op me werk en dan moet ik ook zeker weten dat ik het goed doe Quote
Dragons Posted August 3, 2012 Posted August 3, 2012 Gegeven het feit dat vooral de voorkant in de hens stond en de achterkant (waar de benzine tank zit) redelijk ongeschonden is, lijkt het erop dat de brand in de motor is ontstaan (oververhitting oid.). Dit kan iedereen overkomen maar niet iedereen heeft een brandblusser in de auto liggen! Trieste zaak, maar gelukkig geen gewonden en dus slechts een verzekeringskwestie. Quote
Marc en Syl Posted August 6, 2012 Posted August 6, 2012 Ik weet niet of je wel eens hebt gezien hoe snel een brand om zich heen staat? Als dat zo is hoef ik verder niks uit te leggen.... En voor de overige, zodra je denkt wat hoor, zie, voel en ruik ik nou en je uitstapt is het al vaak veel te laat. Het gaat zo super snel, als je uitstapt en rook onder de kap uit ziet komen is er al bijna geen redden meer aan. En vaak is kortsluiting de oorzaak. Quote
Presiozo Posted August 8, 2012 Posted August 8, 2012 zie ook de motorkap maar eens omhoog te krijgen...in paniek ( zeer aannemelijk ) loop je naar je kofferbak waar je brandblusser is. als je voor je auto staat denk je shit de motorkap, terug om motorkap open te klikken, dan moet je met je handen ( of je moet ondertussen ook handschoenen aantrekken ) nog die loeihete motorkap open maken en vast zetten en dan nog met de brandblusser gaan spuiten. afhankelijk van hoe ver het al is maar knappe jongen als je dat allemaal kan binnen 1 minuut. Zelfs als je weet welke handelingen je moet verrichten blijkt uit de praktijk dat je die vaak voor 50% kwijt bent als het zich voordoet. Quote
Baggio Posted August 9, 2012 Posted August 9, 2012 Motor brand bij een Rio is ook van onderen te blussen aangezien wij geen beschermplaat onder hebben. Quote
Specialmade Posted August 9, 2012 Posted August 9, 2012 Bij een auto brand is het beter om jezelf en andere inzittenden in veiligheid te brengen. Het gebruik van een (poeder)blusser kan grote schade veroorzaken aan metaal en elektronica. Dit zal, en ik spreek uit ervaring, gerepareerd worden en betaald door de verzekering. (mits goed verzekerd). Enige tijd later (maanden) begint dan de ellende. Oxidatie bij het motorblok, steunen etc en elektronica die het, middels diverse storingen, laat afweten. Als alle inzittende in veiligheid zijn, dan geldt voor mij geen blussen van een auto brand middels een poederblusser. Grtz. Specialmade Quote
Recommended Posts