flipperdeflap Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Beste mensen, er zijn in de loop van het gebruik van de wagen wat vegen en zo ontstaan op de bovenzijde van het dashboard. het materiaal is van dien aard, dat wanneer je een veeg weg wilt halen, er nog een veeg onstaat. Wie heeft hier al mee te maken gehad en weet een oplossing om e.e.a. weer een beetje egaal te krijgen? Dashboardspray leek me (ondanks de glans) eventueel een oplossing, maar ook dan moet je toch weer... vegen...???? Quote
Specialmade Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Beste mensen, er zijn in de loop van het gebruik van de wagen wat vegen en zo ontstaan op de bovenzijde van het dashboard. het materiaal is van dien aard, dat wanneer je een veeg weg wilt halen, er nog een veeg onstaat. Wie heeft hier al mee te maken gehad en weet een oplossing om e.e.a. weer een beetje egaal te krijgen? Dashboardspray leek me (ondanks de glans) eventueel een oplossing, maar ook dan moet je toch weer... vegen...???? @Flipperdeflap, Ik heb goede ervaring met het gebruik van Turtle ICE interieur. Heb reeds een aantal maal mijn dashboard schoongemaakt met gebruikmaking van Turtle Ice en geen strepen of vegen op mijn dash. Grtz. Specialmade Quote
Guest Warmentuuter Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Werkt inderdaad goed en glimt niet zoals je dat hebt met cockpitspray. Je kan je dashboard inspuiten en daarna met een droge doek napoetsen. Maar wat ook goed werkt is de doek even inspuiten en daarna je dashboard insmeren. (dan spuit je niet op je schone ramen ) succes Quote
jutter Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Action heeft momenteel van die speciale sponsjes voor dashboarden en alle andere kunststof. Kost slechts 0,49 en werkt perfect! Ik heb er meteen 12 gekocht omdat het snel en mooi werkt, en ik gebruik het ook voor andere kunststoffen behalve auto's. Quote
Azzaro Posted August 11, 2012 Posted August 11, 2012 Armorr-ALL!!! Iets beters bestaat er niet... Gebruik ik voor bepaalde delen van het dash-board, deurpanelen als ze naar mijn mening te mat komen of er vegen op onstaan zijn, maar is op de sportage 3 ook perfect toepasbaar na een wasbeurt alle zwarte plastic delen (wielkastbogen, dorpels voor en achterbumper) er weer als nieuw te doen uitzien, rubber flanken van de banden doe ik er ook soms mee als de rubber mat en bruin uitslaat... Wonderproduct en het 'glans-gehalte' kan je perfect doseren door veel of weinig te sprayen op je multivezeldoek... LINK>>>>>>>>>>>>>>>> http://www.armorall....dex=protectants PS Niet te gebruiken op stuurwiel en op de zetels anders glipt het stuur bij de eerste bocht uit je handen weg en als je op dat moment nog niet in een voorgevel of tegen een boom bent aangeknald glip je gegarandeerd uit je chauffeurzetel op je passagier zijn schoot!!! Quote
Recommended Posts