Smart Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Het was meer een Kia flash mob, waarbij sommigen de plaat aan het poetsen waren....! Quote
bigwade Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 En Rem kon ook al niet meedoen met de grote jonguhns... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Hoe zou het met Remko zijn. Deukloos? Quote
Remko .me Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Dag heren! Vandaag om 19:00 stipt op tijd stond Erno klaar! Autogroep Sloot Zundert Top! Bedankt, wat een vakwerk heb je geleverd en wat ben ik blij dat de deuk eruit is. Je bent even bezig geweest maar het was dan ook een super lastige deuk! Ik ben echt mega blij! Heb direct ook alle ditjes en datjes gehoord over de meeting en daarbij ook direct kennis gemaakt met alle andere dingen die Sloot Auto groep doet! Hier is Erno bezig: en al bijna eruit! Voor: Na: Ik ben blij! Zo leuk hoe Erno dan op het einde zegt, ik zie hier nog een heel klein iets wacht even... en is die weer bezig terwijl ik al niks meer zag haha. Ruimparkeren.nl komt eraan! 1 Quote
kris88 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Ziet er weer strak en blinken uit remco Quote
blackviper Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Ziet er goed uit remko! Ik ben ook met Erno aan het mailen over mijn kras. Quote
Specialmade Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 @Remco.me, Ziet er weer strak uit hoor. Vanaf nu het "Ruim parkeren" toepassen. Vind het nog steeds ongelofelijk knap hoe Erno die deuken eruit haalt. Werkelijk onvoorstelbaar. Heb het met eigen ogen gezien tijdens de kia Poetsdemo dag anders had ik het niet gelooft. Grtz. Specialmade Quote
blackviper Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Was dah op dah stuur ?? Dat ligt ook op de stoel. Volgens mij om de boel schoon te houden als iemand van de garage in je auto rijdt (de brug op oid) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Heeft Erno netjes gedaan weer. En nu op de fiets naar de Praxis om behang te halen Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Was dah op dah stuur ?? Om het stuur warm te houden?? Quote
Smart Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 Netjes gerepareerd Remko. Die Erno kan er wat van. Quote
Remko .me Geplaatst 27 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 Augustus, 2012 Zeker ben er heel blij mee.. ook super netjes werken! Het waren in totaal 3 deuken, een uur bezig geweest.. was echt wel lastig. Stuurhoes is inderdaad van sloot autogroep.. gewoon zodat alles mooi netjes blijft. Ben blij! 1 Quote
Remko .me Geplaatst 31 Augustus, 2012 Topic Starter Geplaatst 31 Augustus, 2012 Sjonge jonge.. hoeveel geluk kun je hebben als die boom net naast je auto neervalt? Lucky guy dat geeft een aardige deuk als je zo'n tak tegen je deur aan krijgt Quote
Pico85 Geplaatst 31 Augustus, 2012 Geplaatst 31 Augustus, 2012 Sjonge jonge.. hoeveel geluk kun je hebben als die boom net naast je auto neervalt? Lucky guy dat geeft een aardige deuk als je zo'n tak tegen je deur aan krijgt Dat is in Vlaardingen? Quote
Delangsteman Geplaatst 30 September, 2012 Geplaatst 30 September, 2012 Daar is binnenkort nog een witte te vinden... als ik bij mijn zus langs ga om te showen... als ik hem eindelijk heb... Quote
Urbanfoto Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 Vandaag tijdens het poetsen ook een deukje gevonden in mijn Rio. Dus nu opzoek naar een goede uitdeuker hier in B. Aan de lak is er gelukkig niets te zien. Quote
blackviper Geplaatst 11 November, 2012 Geplaatst 11 November, 2012 In zundert zit Erno sloot. Zaterdag ook mijn rio bij opgehaald na een aanrijding. Was weer als nieuw. Hij heeft echt hart voor t werk dus t gebeurt goed. Quote
Cardetails.nl Geplaatst 20 November, 2012 Geplaatst 20 November, 2012 Vandaag tijdens het poetsen ook een deukje gevonden in mijn Rio. Dus nu opzoek naar een goede uitdeuker hier in B. Aan de lak is er gelukkig niets te zien. Waar in Belgie woon je? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.