PerryP Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Zo de picanto is besteld. Bestel datum:..............5-9-2012 Model:.........................1.2 Super Pack ISG Kleur:..........................Clear White. Bekleding:...................Stof/Zwart. Extra Optie's:..............Afleverpakket en Schuifkantel dak. Modificatie plannen: OBD II Adaptor Met Torque!! Eibach Verlagingsveren. 17" Velgen. Achterramen Blenderen Zo Donker Mogelijk. Boxen vervangen door Bose of Herman Kardon set. Navigatie systeem laten inbouwen (langere termijn). Quote
PerryP Geplaatst 4 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2012 Ja ben al een tijdje aan het zoeken naar verglijkbare foto's van die picanto. heb een paar foto's kunnen vinden maar geen van alle had de super pack Quote
bigmac Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Ik vond wel een witte met superpack, maar dan weer zonder het kanteldak. http://www.autocenter.nl/1558617/kia-picanto-10-superpack-3drs.html 1 Quote
Specialmade Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Zo de Picanto wordt morgen bestelt! Het wordt een witte 3 deurs. Met de super pack erop. Tevens neem ik ook het schuifkantel dak en de lak verzegeling. Heb me alleen al wel laten vertellen dat de levertijd 4 maanden is . Allereerst succes met de nieuwe aanwinst. Nog even wachten maar alvast veel veilige kilometers en rijplezier met de Picanto. Toch gekozen voor de lakverzegeling ???? Zodra de Picanto binnen is zien wij heel graag wat foto's. Grtz. Specialmade Quote
PerryP Geplaatst 4 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 September, 2012 De lakbescherming komt er niet! Na het lezen van het vorige topic dat ik was begonnen. Foto's die zullen er in overvloed komen. Aangezien ik er ook honderde van me mini heb gemaakt. Zal die picanto ook uit elke hoek vast gelegd worden. Quote
joepnd Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 Ja ben al een tijdje aan het zoeken naar verglijkbare foto's van die picanto. heb een paar foto's kunnen vinden maar geen van alle had de super pack Het is geen superpack, maar zal er ongeveer zo uitzien: Quote
PerryP Geplaatst 9 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2012 Zo de picanto is officieel besteld. Een witte Picanto 1.2 Super pack 3 deurs met schuifkantel dak. Verwachte levertijd 5 maanden ! Ben nu een beetje voor velgen aan het rond kijken. Maar is 14/15 inch de maximale grote? Quote
PerryP Geplaatst 9 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2012 @Joepnd Heb even een foto van je gebruikt als profiel foto Quote
snellejelle1985 Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 mooi! als levertijd 4 mnd is wordt het een 2013 auto staat wel mooi op de papieren! Quote
Jim Brouns Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 Alvast veel succes met wachten. En welkom 1 Quote
PerryP Geplaatst 9 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 9 September, 2012 mooi! als levertijd 4 mnd is wordt het een 2013 auto staat wel mooi op de papieren! Dat is waar. Ze hadden het ook nog over het nieuwe kenteken dat er aan zit te komen. Dat zou helemaal super wezen Quote
joepnd Geplaatst 9 September, 2012 Geplaatst 9 September, 2012 @Joepnd Heb even een foto van je gebruikt als profiel foto Helemaal goed. Succes met wachten! Quote
PerryP Geplaatst 10 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2012 Al druk opzoek naar velgen. 17" is het uitgangs punt. alleen geen enkele site die het aanbied. Terwijl het gewoon moet passen. Aangezien al een paar pica rijders er al op rond rijden. Quote
xtra40 Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Als jij je steek maat en je er waarde weet en eventueel je as diameter Dan kan je overal simpel zoeken voor velgen ??? Dat zijn de belangrijkste dingen die je moet weten en de velgen man nodig heeft Quote
bigmac Geplaatst 10 September, 2012 Geplaatst 10 September, 2012 Al druk opzoek naar velgen. 17" is het uitgangs punt. alleen geen enkele site die het aanbied. Terwijl het gewoon moet passen. Aangezien al een paar pica rijders er al op rond rijden. Zoek even hier bij '17 inch velgen op Picanto' Niet alles wat er toevallig onder past is ook goed om mee te rijden. Maar ik zie dat er ook tevreden Picantorijders zijn met 17" wielen. Quote
PerryP Geplaatst 10 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 10 September, 2012 Ik ga even zoeken Quote
johnny knoop Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 http://www.kiaclub.nl/user/5703-johnny-knoop/ 17inch zonder problemen..... Quote
PerryP Geplaatst 11 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 11 September, 2012 Ik heb je ook al een mailtje gestuurd . Zo me eerste post maar is aangepast! Gelijk maar even een lijstje gemaakt met wat er allemaal komen moet. Quote
PerryP Geplaatst 17 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2012 De eerste Kia spulletjes zijn er haha! Moeders was een weekje weg naar Griekeland nam ze dit voor me mee! 4 ventiel dopjes en een sleutelhanger. Geen top kwaliteit. Maar heel erg blij mee! Quote
PerryP Geplaatst 6 Januari, 2013 Topic Starter Geplaatst 6 Januari, 2013 Nog een maandje. Heb nu wel lang genoeg gewacht. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.