bigwade Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Best Pic 2012-sep ! Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Hoeft niet persé jouw auto te zijn zolang het maar Kia is. Geen KIEKJES maar doe er eens moeite voor om iets unieks te maken. Bij voorkeur met iets meer dan een telefoon. Ik zie ook graag meer leden meedoen met eventueel oudere modellen of gepimpte auto's. Doe es gek dus. Denk wel steeds aan Kalenderkwaliteit De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van september en geen archief foto's. September is begin van de herfst. Zon gaat al wat lager staan, etc. Probeer er wat moois van te maken De jurering van aug komt asap. Happy shooting ! Quote
El-Rio-Grande Posted September 9, 2012 Posted September 9, 2012 Jah dan hoef ik dus al niet meer mee te doen.. mijn Kia is al een paar maanden niet meer bij mij... Of mag het ook een oudere foto zijn? Quote
bigwade Posted September 9, 2012 Author Posted September 9, 2012 Nee, maar het hoeft je eigen Kia niet te zijn hoor. Quote
bigwade Posted September 14, 2012 Author Posted September 14, 2012 Zijn de camera's met de zomerspullen weer op zolder gezet ? Het is 14 september ! Quote
Specialmade Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Rolletje "vastgelopen" in fototoestel. Grtz. Specialmade Quote
Lennart Posted September 25, 2012 Posted September 25, 2012 Dan doe ik mijn telefoon foto wel als submit Wel bewerkt, maar vind hem zelf erg mooi geworden. En natuurlijk de originele foto 1 Quote
bigwade Posted October 1, 2012 Author Posted October 1, 2012 Dames, heren. De jury geeft aan dat er voor september geen nr1 winnaar is geen nr2 winnaar is geen nr3 winnaar is wegens te weinig inzendingen, geen interesse, kennelijk. Gaan we nog een best pic okt opstarten of zijn we klaar met het idee. Alles best. toedels.. Quote
Alex VB Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Gewoon voor oktober ook opstarten. We maken het jaar vol... Quote
Lennart Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Ik ga proberen om in Oktober weer mee te doen. Gewoon doorgaan met dit topic jongens Quote
Smart Posted October 2, 2012 Posted October 2, 2012 Gewoon doorgaan! Het initiatief is goed, alleen de inzendingen kunnen beter. Dat geldt natuurlijk ook voor mij........ Quote
Recommended Posts