Murcielaygo Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Ik had eigenlijk gezegd dat ik mijn Pica origineel zou laten, nadat ik aan mijn Aygo heel veel had aangepast. Alleen na 7 maanden begint het toch te kriebelen en mis ik wat dingen die ik op de Aygo wel had gemaakt. Van de Aygo had ik de meeste electrische schema's zo liggen, kon ik (betaald) downloaden bij Toyota. Bestaat er ook een site van Kia waar ik schema's kan halen? Hoeft niet gratis, als ze maar duidelijk zijn, dus ook de draadkleuren bevatten en eventueel pinnings van stekkers. Belangrijkste op dit moment zijn van de Wissers (voor EN achter) en de claxon (klokveer e.d.). Dan kan ik uitzoeken of ik mijn regensensor voor, interval achter en luchthoorn kan inbouwen... Vast bedankt, JAN Quote
bigwade Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 lees deze even door http://www.kiaclub.nl/topic/8806-electrisch-schema/#entry75511 misschien zit er wat bruikbaars tussen. suc6 Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 September, 2012 Topic Starter Geplaatst 21 September, 2012 Helaas kan ik de links op mijn werk niet bekijken, maar dat zal thuis wel kunnen. bedankt iig! Quote
Picanto2011 Geplaatst 21 September, 2012 Geplaatst 21 September, 2012 Probeer deze link maar: http://www.kia-hotline.com/ Als je een account kunt maken, dan kun je voor € 5,00 / uur alles?? vinden. Ben Quote
Murcielaygo Geplaatst 3 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2012 Is iemand er al eens in geslaagd een account aan te maken bij die Hotline? Telkens als ik dat probeer krijg ik een Login-scherm na het klikken op "Create Account", maar inloggen kan ik dus niet! Quote
Picanto2011 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Zojuist nog geprobeerd. Zie afbeelding! Ben Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 4 Oktober, 2012 Dat venster bereik ik niet eens! Ik heb al diverse computers, besturingssystemen en browsers gebruikt, maar het blijft tobben... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.