Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Geen VSM pakket (o.a. Hill Assist) gemonteerd op kia rio

Geen VSM pakket gemonteerd op je Rio  

46 leden hebben gestemd

1. 1. Ik heb het vermoeden geen VSM pakket te hebben

• Ja en ik heb mijn dealer al geinformeerd
    • Ja maar mijn dealer heb ik nog niet geinformeerd
  2. 2. De dealer heeft zelf geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb

3. 3. De dealer heeft geconstateerd dat ik geen VSM pakket heb en heeft KIA Nederland daarover geinformeerd

• Ja en ik heb al antwoord terug
    • Ja maar ik heb nog geen antwoord terug
    • Nee

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb waarschijnlijk ook geen VSM. Mijn KIA RIO Design Edition komt de 16e nov.

Zo lang je de auto nog niet op naam hebt, kun je dan niet beter vragen om een versie die wel compleet met vsm-pakket wordt uitgeleverd?

Geplaatst

Heel bijzonder allemaal, het schijnt dat de dealers vandaag een officieel bulletin van Kia hebben ontvangen omtrent dit probleem. Het lijkt wel volstrekt willekeurig dit gebrek. Iemand enig idee hoe geloofwaardig die VIN database is die je hier kunt raadplegen?

Geplaatst

Niet volgens afspraak maar een betreuring dat mijn kia rio niet is uitgerust met het VSM pakket.

Hierbij een excuses van kia.nl voor het ontstane ongemak aangeboden een waardecheque van Euro 450.

Geplaatst (aangepast)

@janusrowie,

en te besteden waar? en vind je dit acceptabel?

aangepast door Alex VB
Aangepast wegens onnodig quoten. Zie forum regels!
Geplaatst

Te besteden bij de afdeling aftersales van iedere officiele kia dealer of reaparateur niet inwisselbaar tegen contanten.

Of ik het acceptabel vind ?? wacht even op het bericht van onze forum vertegenwoordigers KCG

Geplaatst

Het is al stukken beter dan 100 euro, hoop toch op wat meer hoor, zoals toch minimaal die cruise control inbouwen twv 695 euro. 3 functies die er niet opzitten ingeruild voor een leuke optie heb ik meer aan dan aan wat kadobonnen. Of gewoon een nieuwe auto dus :) even afwachten nog wat ze bij mij voor voorstel doen! Ik wilde vandaag gaan bellen maar k wacht deze week dan toch nog maar even af!

• Like 1
Geplaatst

Naar mijn mening hebben we recht op veel meer dan 450 euro. Die was me trouwens vorige week al toegezegd door de klantenservice.

Geplaatst

Ik wacht het bericht af van citaat:

Dat zal KiaMNL moeten onderzoeken.

KCG is nu in gesprek met de directie van KiaMNL.

Op basis van vertrouwen wordt informatie uitgewisseld.

Het wachten is op te publiceren info.

Vind wel dat je een punt heb snellejelle ik weet ook niet wat ik met deze cadeau bon moet weer een verplichting tot wat ik niet wil (bonnen) :no:

animaatjes-bekeuring-99741.gif

Geplaatst

Ik zou nooit akkoord gaan met zo'n bon, en dan nog te besteden bij Kia: dan kan je de helft er al vanaf trekken qua inkoop-verkoopmarge. Maar, als jij er tevreden mee bent...

Geplaatst

Ik heb vandaag ook de bon gekregen ter waarde van €450,- het is wel een kleine aanfluiting dat het zo gebeurt erg jammer

Geplaatst

Ik heb waarschijnlijk ook geen VSM. Mijn KIA RIO Design Edition komt de 16e nov.

Heb mijn Dealer gevraagd of hij eea wil nakijken of mij het VIN nummer wil mailen.

hoewel ik begrijp dat de hoogte van een compensatie voor je gevoel goed moet zijn en daarom niet voor iedereen gelijk is denk ik aan.

een setje winterbanden (met velgen)

. of de 3 onderhoudsbeurten gratis de komende 7 jaar (114+264+436=€814,-) zou ook een optie kunnen zijn.

Vandaag even naar de dealer geweest, wij (de mensen die een Kia Rio Design editie de 16-11-2012 krijgen ) hebben geen recht op 450 euro, ze hebben de keuze of de 16-11-2012 zonder vsm of 16-12-2012 met VSM. Zelf ga ik morgen maar eens even met Kia bellen misschien komen we er dan wel uit.

grt.

Geplaatst

Hebben alleen mensen die iets gezegd hebben bij de dealer dit gekregen of ook de personen waarvan ze het gewoon weten.. Dat vind ik dan wel weer leuk vinden om te weten.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)

Hallo,

ik kreeg vandaag ook deze brief van KIA Motors met de 450 euro.

Ik wist van niks; ook niks van dealer gehoord.

Stond wel ff raar te kijken!

Ben nu wel lid geworden van deze Kia-club; genereert mooi nieuwe leden zo :wink:

grtz

aangepast door Alex VB
onnodig quoten. Zie forum regels aub!
Geplaatst

Vandaag even naar de dealer geweest, wij (de mensen die een Kia Rio Design editie de 16-11-2012 krijgen ) hebben geen recht op 450 euro, ze hebben de keuze of de 16-11-2012 zonder vsm of 16-12-2012 met VSM. Zelf ga ik morgen maar eens even met Kia bellen misschien komen we er dan wel uit.

grt.

ik werd net gebeld door mijn dealer, hij zegt nog niet te weten of ik VSM op mijn nieuw RIO Design Edition heb.

morgen weet hij meer,

Als ik geen compensatie krijg wacht ik gewoon een maand

Ik word ook morgen gebeld door mijn dealer

Geplaatst

275.000 is schijntje toch?

Ik heb het in ieder geval niet op mijn bankrekening staan, haha :wink:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...