Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waar staat jouw Rio?

74 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn Rio...

• ...staat gewoon buiten, moet ie tegen kunnen
      57
    • ...staat in een carport
      5
    • ...staat in een onverwarmde garage
      8
    • ...staat in een verwarmde garage, niet is goed genoeg voor mijn Rio
      3
    • ...staat in de huiskamer
      1

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ bigwade

Dat blijft gissen... Maar het blijkt dat de buren ook last hebben op de bewuste parkeerplaatsen... Ben dus niet de enige.

Bij de eerste schade wilde het schadebedrijf beide deuren in zijn geheel overspuiten. De eerste schade heb ik (nog) niet laten repareren... Dus geluk bij ongeluk denk ik dan maar...

Maar in dat steegje parkeren? Nee, doe ik niet meer... Desnoots 4 straten verderop... We zullen zien of het 'persoonlijk' is.

Geplaatst

wat een zieke streek zeg, inderdaad beter dat je niet weet wie zoiets doet, anders had de dader ook vast een kras over z'n plaatwerk

Geplaatst

We zullen zien of het 'persoonlijk' is.

Ik hoop oprecht voor je van niet.

Het is uiterst laf van de daders en de slachtoffers vreten zich op ahw.

Nou, doe dan die 4 straten verder maar :wink:

• 4 weken later...
Geplaatst

Deze week was ik aan de beurt.

Laatste carnavalsdag (dinsdag) op woensdag.

Ik kom woensdagochtend bij mijn auto en ontdek dat allebei mijn buitenspiegels verdwenen zijn.

De bevestiging zat er nog maar de spiegels foetsie. Ze zijn echt op brute wijze vernield. Kosten bij de dealer voor 2 nieuwe spiegels, exclusief montage maar wel met spuiten zo'n €600,- Kan wel via de verzekering maar kost me mijn no-claim.

Nu heb ik via de onderdelenlijn en via Polen afzonderlijk een linker en een rechter spiegel gevonden en ben voor €160,- klaar.

Nog zonde geld maar beter dan €600,-

De daders zullen wel nooit gevonden worden....

Geplaatst

@Bombeeck,

Die oranje puntjes(pitjes) heb ik ook. Heeft iedere auto.

Wat is dit? Gewoon stukjes boomhars. Door het parkeren onder of naast een boom.

Dit voor het wassen met de nagel heel rustig verwijderen en dan pas wassen.

Misschien eerst voorbehandelen met warm water. (losweken)

Is dus geen roest!

Dit had ik op mijn voorgaande auto (peugeot 206/zilver metallic) ook.

Geplaatst

mijn rio staat buiten maar er komen steeds meer oranje bruine roestachtig puntjes op de lak die ik er met mn nagel bijna niet af krijg, weet niet wat het is.

dat is vliegroest kan er door komen dat je in de beurt van een spoor of industrieterrein staat zorg dat hij goed in de wax staat dan krijg je het er een stuk makkelijker af
Geplaatst

mijn rio staat buiten maar er komen steeds meer oranje bruine roestachtig puntjes op de lak die ik er met mn nagel bijna niet af krijg, weet niet wat het is.

Google is onze vriend en jij hebt even wat leesvoer:

http://bit.ly/VW48ST

Geplaatst

jaa ik ga het echt niet speciaal behandelen ofzo dan blijf je bezig! gewoon beetje poetsen en dan zal het wel goed zijn.

ik vind het wel vervelend bij KIA dat als je een leenwagen meekrijgt dat je dan na een weekje tog al snel 120 euro moet afrekene en dan heeft die schijt picanto alleen maar stil gestaan voor de deur, service 0 komma 0

ik ga niet meer naar de kia dealer, gewoon weer naar mijn thuis monteur!

Geplaatst

Of een andere dealer.....

Mijn uitlaat brak af, garantie gevalletje, kreeg 3! weken lang een nieuwe Picanto (met 500km op de teller) gratis mee....

Geplaatst

bij het merk waar ik werk is het zo dat als je wagen niet binnen 24 uur kan worden gerepareerd je recht hebt op een vervangende auto

dit geld niet voor onderhoud uiteraard

• 1 maand later...
Geplaatst

@Specialmade:

Dit is dus idd 2 maal moedwillig... Even met verzekring overleggen of ze me kunnen 'matsen' http://www.kiaclub.nl/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/smile.png Maar als ik ooit die niet-zo-aardige-persoon in mijn handen krijg... *zucht*

Marcel. We kunnen elkaar een hand geven. Dit weekend was ik weer aan de beurt. Eerst met Carnaval zijn beide spiegels er af getrapt en dit weekend zijn er meerdere krassen gezet op de achterkant. Krassen lopen van links naar rechts achter het bochtje om. Dus dit is geen kinderfietsje geweest maar echt moedwillig erop gezet.

De dader zullen ze toch wel niet vinden maar mocht ik er toch achterkomen....

Geplaatst

G#$*  wat een #@*&^%^^^^   :shit:  jij hebt ook geen massel 

en waar is het toch voor nodig om een ander zijn spullen moed willig te slopen 

ik hoop echt dat ze ze ooit vinden en laten bloeden voor jou schade maar waarschijnlijk zo als je zelf al aangeeft niet 

sterkte er mee vind het echt heel erg lullig voor jullie 

Geplaatst

Nee het zit me idd niet echt mee.

Ik las trouwens op het lokale nieuws dat er 3 verdachten aangehouden zijn voor de ravage op Carnavalsdinsdag.

Dus met een beetje geluk kan ik die spiegels wel verhalen. Heb tot nu toe alleen nog niks van de politie gehoord.

Voor de rest ga ik straks eerst maar eens de auto poetsen om zo de krasschade wat beter te inventariseren.

Dan maar eens kijken of het gespoten moet worden of dat we het met een polish gerepareerd krijgen.

In ieder geval gaat het me weer geld kosten omdat ze niet met hun tengels van andermans spullen kunnen afblijven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...