Joencis Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Aangezien de meesten hier hun Rio nieuw gekocht hebben ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe aanwinst stallen. In een verwarmde garage? Of misschien gewoon op straat? En krijgt die dan wat extra poetsbeurten om hem in nieuwstaat te houden? Quote
xtra40 Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 die van mij staat lekker buiten voor de deur word geregeld gewassen en in de was gezet zo dat het uitzicht naar buiten mooi blijft Quote
Joencis Posted October 12, 2012 Author Posted October 12, 2012 De mijn straks ook! Kan er jammer genoeg niet op kijken aangezien die achter de poort staat... Ben benieuwd hoelang de Waxoyl blijft zitten. Ga me zowiezo alvast flink wat Mequiar's spullen inslaan voor de eerste poetsbeurt. Quote
Hitmark Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Thuis staat tie in de gezamenlijke garage, en de rest gewoon buiten. Het is gewoon een auto hoor. Quote
Dave D Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 Mijn pa heeft ook een Rio (vijf deurs, fresh beige), volgens mij zet ie ' m het liefst binnen, maar dat gaat niet Staat gewoon buiten en wordt gewoon goed gepoetst om de 2 weken (volgens mij). Gr. Dave Quote
Jim Brouns Posted October 12, 2012 Posted October 12, 2012 De rio staat buiten, omdat de garage vol is met de 2 cv en de Vespa's Quote
kris88 Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 De mijne staat gewoon buiten. Heb hem pas geleden helemaal in de wax gezet dus hij kan even vooruit. Quote
Presiozo Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 De mijne staat ook buiten en was hem regelmatig. Quote
snellejelle1985 Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 ook buiten. probeer hem elke week of om de week te wassen... Quote
Rio Rio Posted October 13, 2012 Posted October 13, 2012 Op de carport achter een hekje, iig beschermd tegen dwazen die er tegenaan rijden Quote
bruintjebeer1111 Posted October 14, 2012 Posted October 14, 2012 Hoi de onze staat in de garage. Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk Quote
Bob55 Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 De onze staat nog in Korea of misschien bij de importeur Quote
blackviper Posted November 29, 2012 Posted November 29, 2012 Buiten en op werk in de parkeergarage.. en was hem af en toe.. staat nu in de wax dus ziet er nog prima uit Het is een auto moet niet te gek worden. Quote
MarcelC Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd. Helaas wel een wachtlijst... *Zucht* Quote
sarkesteijn Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd. Helaas wel een wachtlijst... *Zucht* Wanneer is dat gebeurd Marcel? En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd? Quote
Albert jan & Brigitte Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Gewoon buiten en af en toe door de wasstraat. Quote
Urbanfoto Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd. Helaas wel een wachtlijst... *Zucht* Das dik balen heb het ook gehad met 1 van men vorige auto's. Alleen was mijn kost maar rond de 300€. De mijne staat meestal na een kuisbeurt in de garage maar door de sneeuw die voorspelt wordt, doet hij nu buiten op een parking de nacht door. Anders vrees ik nooit meer uit men garage te geraken :'(. Quote
MarcelC Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Wanneer is dat gebeurd Marcel? En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd? Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...) Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon? Quote
Jordan Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Wat een kutstreek Marcel. Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. Je zal hier behoorlijk ziek van zijn. Quote
MarcelC Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Laten we het er op houden dat de Rio ontmaagd is en ik de schoonschoon niet mag of ken... Dus ja... ben er ziek van. Misschien maar beter dat ik de dader niet weet te achterhalen. Quote
sarkesteijn Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...) Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon? Ik heb geen idee waar je woon. Weet wel dat het (eng) dichtbij mij is. Mijn appartement staat sinds vrijdag te koop dus ik ben niet meer op zoek naar een garage. Quote
Guest Wilcovdongen Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 Auw dit doet pijn als ik dat zo zie. Dit wens je niemand toe. Quote
Specialmade Posted December 3, 2012 Posted December 3, 2012 @MarcelC, Wat een schoften streek...... da's echt balen. Zulke figuren moeten ze ter plekke #$#$$%$#@@%. Hoop dat je snel een overdekte en afgesloten parkeerplaats (garage) vindt zodat je hier niet nog een keer mee geconfronteerd wordt. Sterkte Grtz. Specialmade Quote
blackviper Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Ik ken het gevoel. Heb dit met mijn vorige auto meerdere malen mogen mee maken.. Snap nooit waarom mensen dit doen.. Quote
Don56 Posted December 4, 2012 Posted December 4, 2012 Een huis met een garage er in of er bij ..lijkt me toch een stuk prettiger. Wij hebben dat al jaren, scheelt een hoop 'nerven' ook! Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.