Jump to content
Onderdelenshop24.com

  

74 members have voted

  1. 1. Mijn Rio...

    • ...staat gewoon buiten, moet ie tegen kunnen
      57
    • ...staat in een carport
      5
    • ...staat in een onverwarmde garage
      8
    • ...staat in een verwarmde garage, niet is goed genoeg voor mijn Rio
      3
    • ...staat in de huiskamer
      1


Recommended Posts

Posted

Aangezien de meesten hier hun Rio nieuw gekocht hebben ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe aanwinst stallen.

In een verwarmde garage? Of misschien gewoon op straat? En krijgt die dan wat extra poetsbeurten om hem in nieuwstaat te houden?

Posted

die van mij staat lekker buiten voor de deur

word geregeld gewassen en in de was gezet zo dat het uitzicht naar buiten mooi blijft

Posted

De mijn straks ook! Kan er jammer genoeg niet op kijken aangezien die achter de poort staat... :(

Ben benieuwd hoelang de Waxoyl blijft zitten. Ga me zowiezo alvast flink wat Mequiar's spullen inslaan voor de eerste poetsbeurt.

Posted

Thuis staat tie in de gezamenlijke garage, en de rest gewoon buiten. Het is gewoon een auto hoor.

Posted

Mijn pa heeft ook een Rio (vijf deurs, fresh beige), volgens mij zet ie ' m het liefst binnen, maar dat gaat niet :) Staat gewoon buiten en wordt gewoon goed gepoetst om de 2 weken (volgens mij).

Gr. Dave

  • 1 month later...
Posted

Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd.

Helaas wel een wachtlijst... *Zucht*

schade.jpg

Posted

Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd.

Helaas wel een wachtlijst... *Zucht*

schade.jpg

Wanneer is dat gebeurd Marcel?

En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd?

Posted

Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd.

Helaas wel een wachtlijst... *Zucht*

schade.jpg

Das dik balen heb het ook gehad met 1 van men vorige auto's. Alleen was mijn kost maar rond de 300€.

De mijne staat meestal na een kuisbeurt in de garage maar door de sneeuw die voorspelt wordt, doet hij nu buiten op een parking de nacht door.

Anders vrees ik nooit meer uit men garage te geraken :'(.

Posted

Wanneer is dat gebeurd Marcel?

En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd?

Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...)

Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon?

Posted

Wat een kutstreek Marcel.

Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. Je zal hier behoorlijk ziek van zijn.

Posted

Laten we het er op houden dat de Rio ontmaagd is en ik de schoonschoon niet mag of ken...

Dus ja... ben er ziek van. Misschien maar beter dat ik de dader niet weet te achterhalen. :mad:

Posted

Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...)

Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon?

Ik heb geen idee waar je woon.

Weet wel dat het (eng) dichtbij mij is. :wink:

Mijn appartement staat sinds vrijdag te koop dus ik ben niet meer op zoek naar een garage.

Guest Wilcovdongen
Posted

Auw dit doet pijn als ik dat zo zie. Dit wens je niemand toe.

Posted

@MarcelC,

Wat een schoften streek...... da's echt balen.

Zulke figuren moeten ze ter plekke #$#$$%$#@@%.

Hoop dat je snel een overdekte en afgesloten parkeerplaats (garage)

vindt zodat je hier niet nog een keer mee geconfronteerd wordt.

Sterkte

Grtz.

Specialmade

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...