Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Waar staat jouw Rio?

74 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn Rio...

• ...staat gewoon buiten, moet ie tegen kunnen
      57
    • ...staat in een carport
      5
    • ...staat in een onverwarmde garage
      8
    • ...staat in een verwarmde garage, niet is goed genoeg voor mijn Rio
      3
    • ...staat in de huiskamer
      1

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Aangezien de meesten hier hun Rio nieuw gekocht hebben ben ik benieuwd waar ze hun nieuwe aanwinst stallen.

In een verwarmde garage? Of misschien gewoon op straat? En krijgt die dan wat extra poetsbeurten om hem in nieuwstaat te houden?

Geplaatst

De mijn straks ook! Kan er jammer genoeg niet op kijken aangezien die achter de poort staat... :(

Ben benieuwd hoelang de Waxoyl blijft zitten. Ga me zowiezo alvast flink wat Mequiar's spullen inslaan voor de eerste poetsbeurt.

Geplaatst

Thuis staat tie in de gezamenlijke garage, en de rest gewoon buiten. Het is gewoon een auto hoor.

Geplaatst

Mijn pa heeft ook een Rio (vijf deurs, fresh beige), volgens mij zet ie ' m het liefst binnen, maar dat gaat niet :) Staat gewoon buiten en wordt gewoon goed gepoetst om de 2 weken (volgens mij).

Gr. Dave

• 1 maand later...
Geplaatst

Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd.

Helaas wel een wachtlijst... *Zucht*

schade.jpg

Geplaatst

Gewoon aan de openbare weg. Maar, inmiddels, na € 1000,= schade, een overdekte en afgesloten parkeerplaats aangevraagd.

schade.jpg

Wanneer is dat gebeurd Marcel?

En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd?

Geplaatst

schade.jpg

Das dik balen heb het ook gehad met 1 van men vorige auto's. Alleen was mijn kost maar rond de 300€.

De mijne staat meestal na een kuisbeurt in de garage maar door de sneeuw die voorspelt wordt, doet hij nu buiten op een parking de nacht door.

Anders vrees ik nooit meer uit men garage te geraken :'(.

Geplaatst

Wanneer is dat gebeurd Marcel?

En waar heb je een parkeerplaats aangevraagd?

Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...)

Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon?

Geplaatst

Wat een kutstreek Marcel.

Ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven. Je zal hier behoorlijk ziek van zijn.

Geplaatst

Laten we het er op houden dat de Rio ontmaagd is en ik de schoonschoon niet mag of ken...

Dus ja... ben er ziek van. Misschien maar beter dat ik de dader niet weet te achterhalen. :mad:

Geplaatst

Een kleine 2 weken geleden... Bij mij om de hoek (in de poort, zoals wij hier de betreffende parkeerplaatsen noemen...)

Parkeerruimte is aangevraagd bij de woningbouwvereniging. Plaats is schuin de overkant van mijn woning. Geen idee of je weet waar ik woon?

Ik heb geen idee waar je woon.

Weet wel dat het (eng) dichtbij mij is. :wink:

Mijn appartement staat sinds vrijdag te koop dus ik ben niet meer op zoek naar een garage.

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Auw dit doet pijn als ik dat zo zie. Dit wens je niemand toe.

Geplaatst

@MarcelC,

Wat een schoften streek...... da's echt balen.

Zulke figuren moeten ze ter plekke #$#$$%$#@@%.

Hoop dat je snel een overdekte en afgesloten parkeerplaats (garage)

vindt zodat je hier niet nog een keer mee geconfronteerd wordt.

Sterkte

Grtz.

Specialmade

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...