sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Goedemiddag Dames, Een tijdje geleden heb ik geprobeerd om mijn achterlichten te tinten met folie. Dit was mij niet gelukt en ben verder op zoek gegaan naar een andere oplossing. Op een ander topic kwam iemand met het idee om je achterlichten te plasti dippen met de smoke versie. Vandaag begonnen met het plast dippen. Hier zijn alvast een aantal foto's. de foto's van het eindresultaat zullen er morgen op staan denk. Het afplakken van de achterlichten: Hier ben ik bezig met het spuiten. Staan er een paar tussen waar het gespoten plasti dip niet mooi is. Ben ook erg benieuwd of het nog weg trekt. Verder ook alvast een aantal puntjes waar je op moet letten: - niet van boven naar benede spuiten. Krijg je allemaal strepen van (hoop ook dat dit nog weg trekt). - niet te dik spuiten. (zoals je kan zien op de laatste foto) Hoop dat jullie hier wat aan hebben. gr. stefan PS. zoals ik al zei: foto's van eindresultaat en met de lichten aan zet ik er waarschijnlijk morgen op. 1 Quote
blackviper Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ziet er best aardig uit Hoeveel heb je gebruikt? En zit het niet in de naden? Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ik ga het er zo vanaf halen. Dan kan ik zien of het tussen de naden zit. Het is nu nog aan het drogen. Heb nu volgens mij 5 lagen gedaan. Er werd namelijk gezegd, hoe meer lagen hoe makkelijker het eraf te halen is. Quote
blackviper Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ok red je het makkelijk met 1 bus? (wellicht 3de remlicht meenemen) Quote
Remko .me Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ik ben benieuwd naar je eindresultaat Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2012 De bus is nu bijna op. Dus je hebt genoeg aan 1 bus. Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2012 dit is echt meesterlijk spul! het is zo makkelijk aan te brengen en het resultaat wordt je stil van (ik wel tenminste). het is mega makkelijk te verwijderen. er blijft niks achter en in de naden is er ook niks te zien. hier zijn de resultaten. hier kan je zien hoe makkelijk het er vanaf gaat. blijft NIKS achter! en hier kan je zien hoe strak het eruit ziet. ook zijn de strepen weg. het wordt gewoon 1 geheel. GEIL!!! 2 Quote
blackviper Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Netjes! Ik ga ook bestellen haha Is ook nog snel gebeurt ook geloof ik.. in tegenstelling tot dat klote folie ps post het nog ff in RB zijn topic Quote
Remko .me Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Nu ze mat zijn valt het mij op dat er een mooie lijn doorloopt op de klep naar de achterlichten.... Keurig gedaan!! Quote
Venga1 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Dat heb je mooi gedaan, Je velgen staan er goed bij!! Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2012 Thanks! Ben er trots op! Volgende project is mijn velgen in mat zwart voor de winter. Is dik spul dit. Quote
bigwade Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Ik vind het lachen... Plastidip, haha ! Geweldig resultaat ! Quote
Rio-010 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Heel mooi gelukt! Ziet er erg gelikt uit! Quote
xtra40 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 jammer dat de achterlichten er zo dof van worden staat niet zo bij die mooie glimmende wagen Quote
sarkesteijn Geplaatst 24 Oktober, 2012 Topic Starter Geplaatst 24 Oktober, 2012 Dat vindt ik persoonlijk juist heel erg mooi bij de auto staan. En helemaal als straks de velgen ook mat zijn. Maar zoals ik al vaker heb gezegd. Smaken verschillen. Quote
RB- Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Netjes! Ik ga ook bestellen haha Is ook nog snel gebeurt ook geloof ik.. in tegenstelling tot dat klote folie ps post het nog ff in RB zijn topic Geen zorgen.. Vindt het nog steeds niks... nog steeds zo dof dat ik het niet mooi kan vinden.. @ xtra... Helemaal mee eens.. nu past het niet meer bij elkaar.. maar ondanks dat heb je het netjes gedaan hoor!! en mooi resultaat maar niet mijn smaak.. Quote
RioTom Geplaatst 24 Oktober, 2012 Geplaatst 24 Oktober, 2012 Sluit ik mij bij aan. Netjes gedaan, goede structuur bereikt, maar mijns inziens niet mooi Veel plezier ermee! Quote
cees Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Thanks! Ben er trots op! Volgende project is mijn velgen in mat zwart voor de winter. Is dik spul dit. perfect spul dat plastidip zou je een foto kunnen maken als je achterlichten branden kijken hoe dat er uitziet Quote
bigmac Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Mooi en strak werk geleverd! Ik vind persoonlijk de originele rode achterlichten mooier, maar ieder zijn smaak nietwaar. Ik vind het bv ook fraaier als een auto aan de voorzijde een oranje gloed heeft bij de knipperlichten, terwijl hordes mensen dat juist proberen te voorkomen. Quote
theomonika Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 ik persoonlijk vind het niet mooi zonde van je auto maar Smaken verschillen Quote
handyman Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 ik persoonlijk vind het niet mooi zonde van je auto maar Smaken verschillen mee eens Quote
xtra40 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 Mischien met zo een mooi chrome randje er om heen dat breekt het een beetje ??? ;-) Quote
theomonika Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 ja mischien een idee om de mijne over te nemen voor weinig ? Quote
blackviper Geplaatst 25 Oktober, 2012 Geplaatst 25 Oktober, 2012 @xtra40; Ik ga het ook proberen het is er zo af. Dus we gaan zien of het chroom het matten een beetje breekt. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.