qija Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Is het stop/start systeem van een Ceed sportswagon (oktober 2012) helemaal uit te schakelen, of moet je dat bij elke rit opnieuw doen (die knop heb ik gevonden) ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Specialmade Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Is het stop/start systeem van een Ceed sportswagon (oktober 2012) helemaal uit te schakelen, of moet je dat bij elke rit opnieuw doen (die knop heb ik gevonden) ? Het start/stop systeem dien je, als je dat wilt, iedere rit uit te schakelen. Standaard schakelt het systeem in. Grtz. Specialmade Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
snellejelle1985 Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 inderdaad! maar je zou de garage kunnen vragen of ze dat kunnen veranderen via de software... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyman Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 of gewoon je koppeling ingetrapt houden voor het stopicht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RioTom Posted October 25, 2012 Share Posted October 25, 2012 Ik denk dat het wel uit te schakelen valt, maar waarom zou je dit willen? Je bent zoals hierboven is geschreven niet verplicht het te gebruiken (lees koppeling inhouden) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tok88 Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Wil wel van accu ruilen mijne doet het al tijden niet meer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted October 26, 2012 Share Posted October 26, 2012 Wil wel van accu ruilen mijne doet het al tijden niet meer Weleens gehoord van garantieaanspraak en de dealer erop aangesproken? Volgens mij valt het probleem wel op te lossen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patten Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Ja, en niet te lang wachten... Op de accu zit maar 2 jaar! Ik kreeg toen ook een Varta nog-wat-accu en toen werkte alles weer prima voor 9 maanden.... 1e generatie ISG was denk ik nog niet zo goed.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Betreft de Varta Start/Stop Plus (AGM) accu (2e generatie). Deze is bij mij ook vervangen inclusief een software-aanpassing. Sindsdien werkt het weer naar behoren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qija Posted November 2, 2012 Author Share Posted November 2, 2012 Dank voor jullie reacties. Ik begreep vandaag van de dealer dat het stop/start systeem inderdaad alleen per rit uitgeschakeld mag worden. Helemaal uitschakelen zou niet mogen omdat dan de Eco-normen niet meer gehaald worden..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted November 2, 2012 Share Posted November 2, 2012 Dat ISG-pakket is alleen in NL standaard geleverd op de Kia. In het buitenland moet je er extra voor betalen. Uitschakelen is aan de gebruiker, de dealer kan dat niet bepalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
@Mike Posted November 5, 2012 Share Posted November 5, 2012 Waarom zou je het uit willen schakelen dan? Je hebt er toch geen last van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts