Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Stop/start systeem helemaal uitschakelen.....

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is het stop/start systeem van een Ceed sportswagon (oktober 2012) helemaal uit te schakelen, of moet je dat bij elke rit opnieuw doen (die knop heb ik gevonden) ?

Geplaatst

Is het stop/start systeem van een Ceed sportswagon (oktober 2012) helemaal uit te schakelen, of moet je dat bij elke rit opnieuw doen (die knop heb ik gevonden) ?

Het start/stop systeem dien je, als je dat wilt, iedere rit uit te schakelen.

Standaard schakelt het systeem in.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik denk dat het wel uit te schakelen valt, maar waarom zou je dit willen? Je bent zoals hierboven is geschreven niet verplicht het te gebruiken (lees koppeling inhouden)

Geplaatst

Wil wel van accu ruilen ;) mijne doet het al tijden niet meer

Weleens gehoord van garantieaanspraak en de dealer erop aangesproken?

Volgens mij valt het probleem wel op te lossen.

Geplaatst

Ja, en niet te lang wachten... Op de accu zit maar 2 jaar! Ik kreeg toen ook een Varta nog-wat-accu en toen werkte alles weer prima voor 9 maanden.... 1e generatie ISG was denk ik nog niet zo goed....

Geplaatst

Betreft de Varta Start/Stop Plus (AGM) accu (2e generatie). Deze is bij mij ook vervangen

inclusief een software-aanpassing. Sindsdien werkt het weer naar behoren.

Geplaatst

Dank voor jullie reacties. Ik begreep vandaag van de dealer dat het stop/start systeem inderdaad alleen per rit uitgeschakeld mag worden. Helemaal uitschakelen zou niet mogen omdat dan de Eco-normen niet meer gehaald worden.....

Geplaatst

Dat ISG-pakket is alleen in NL standaard geleverd op de Kia. In het buitenland moet je er extra voor betalen.

Uitschakelen is aan de gebruiker, de dealer kan dat niet bepalen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...