Guest rsaelman Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Tijdens het rijden met de caravan met mijn kia sp3 was ineens het vermogen weg. Auto gaat dan niet harder dan 60 km/pu. Springt dus in de noodloop. Na een herstart van de auto op de vluchtstrook was het probleem weer weg. wie heeft dit meegemaakt en wie heeft de oplossing. Quote
bigwade Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Stel je even netjes voor enzo, da's altijd wat aardiger dan direct een oplossing voor een probleem vragen in je eerste post. 1 Quote
Azzaro Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Volledig mee eens, en ik denk ook dat je dealer in de eerste plaats meer de aangewezen persoon is om je probleem op te lossen, daar is toch die 7 jaar garantie voor niet? Quote
Guest rsaelman Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Stel je even netjes voor enzo, da's altijd wat aardiger dan direct een oplossing voor een probleem vragen in je eerste post. wat een vriendelijk welkom! Heb je echt wat aan. Quote
johangols Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 wat een vriendelijk welkom! Heb je echt wat aan. Met zo'n binnenkomst kun je zo'n welkom verwachten. Quote
bigwade Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 google hier eens op Auw-gurk edit:http://www.kiaclub.nl/topic/7034-de-auw-gurk/ Quote
Guest Timo0103 Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Doe nou eens een keer niet zo moeilijk. Geef gewoon antwoord ook al is ie helemaal nieuw hier. Schei uit met dat kleuter gedrag. Quote
Guest Timo0103 Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Tijdens het rijden met de caravan met mijn kia sp3 was ineens het vermogen weg. Auto gaat dan niet harder dan 60 km/pu. Springt dus in de noodloop. Na een herstart van de auto op de vluchtstrook was het probleem weer weg. wie heeft dit meegemaakt en wie heeft de oplossing. Kan zijn dat ie bij de turbo een fout meet. Gewoon even naar de dealer. Altijd lastige dingen die eenmalig gebeuren. Ik heb het iig nog niet meegemaakt. Quote
bigwade Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Doe nou eens een keer niet zo moeilijk. Hé, ga es bier halen, doe je dat ook voor een vreemde, Timo ? Quote
Guest Timo0103 Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Hé, ga es bier halen, doe je dat ook voor een vreemde, Timo ? Jullie zijn allemaal vreemde voor mij ook al stel je je voor. Ik zit hier voor de info en om andere te helpen , verder niets. Quote
bigwade Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Jullie zijn allemaal vreemde voor mij ook al stel je je voor. Ik zit hier voor de info en om andere te helpen , verder niets. Dan nog kun je je eerste posting iets anders doen. Ik heb er de pest aan als mensen lid worden, alleen maar info zuigen, niks toevoegen en denken dat jan en alleman 24/7 voor ze klaar staan zonder enige vorm van beleefdheid en/of tegenprestatie w.b. eigen ervaringen. 1 Quote
Smart Posted October 27, 2012 Posted October 27, 2012 Volgens mij willen wij allemaal helpen. Iedereen is echt welkom op het forum, niemand uitgezonderd. Het is alleen wel gebruikelijk op diverse fora om je even netjes voor te stellen. Kost niets en je krijgt een hartelijk welkom. 1 Quote
Pugnator Fortis Posted October 29, 2012 Posted October 29, 2012 Zal je brandstof filter eerst controleren (ook in de tank) Bio brandstof wordt een groot probleem. idd Dealer is de eerste bij wie je moet zijn. leg dit pr Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.