Smart Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Tadaaaa! Mevrouw Smart is er heel blij mee, met haar xenon! De stadsverlichting wordt binnenkort ook nog uitgevoerd in led o.i.d. met de juiste kleurtemperatuur. Het betreft H4 Bi-Xenon, dus ook het grootlicht is xenon. 4 Quote
Specialmade Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Zo, dat is een bak licht in zo'n (klein) autootje. (niet negatief bedoeld hoor !) Inderdaad het stadslicht nog in de juiste kleurtemperatuur dan is het plaatje af, maar meer belangrijk mevrouw Smart ziet nu echt heel goed waar ze rijdt, en anderen zien haar heel goed aankomen Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 7 Juli, 2013 Geplaatst 7 Juli, 2013 Slim gedaan. Als de vrouw maar blij is . Mooi zo op een kleine auto. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 Tadaaaa! Mevrouw Smart is er heel blij mee, met haar xenon! De stadsverlichting wordt binnenkort ook nog uitgevoerd in led o.i.d. met de juiste kleurtemperatuur. Het betreft H4 Bi-Xenon, dus ook het grootlicht is xenon. Ziet er goed uit ik hoop dat je wel een goeie beloning nog heb gehad voor al jou mooie werk 1 Quote
Smart Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 .......ik hoop dat je wel een goeie beloning nog heb gehad voor al jou mooie werk ;-) Jazeker! Maar die dikke zoen was ook voor jou bedoeld hoor..... Namens mevrouw Smart.... Mevrouw Smart heeft inderdaad nu een bak licht in haar autootje. Het nachtzicht bij vrouwen is sowieso wat minder in vergelijking bij mannen, vandaar ook deze move. Je probeert toch mee te denken nietwaar? Het is eigenlijk 1+1=3 2 Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 In dat geval doe ik het graag weer de volgende keer 1 Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 Heren, Hierbij wat plaatjes van de inbouw van gisteren: -Automatisch inklapbare spiegels -LED richtingaanwijzers in de buitenspiegels -Zonnebrilhouder Wat gezellig en Smart, leuk je te ontmoeten! 3 Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 En dan natuurlijk deze nog: Onze Kia-Ninja's Met deze temperaturen kunnen jullie leker blijven zweten! 8 Quote
Smart Geplaatst 8 Juli, 2013 Geplaatst 8 Juli, 2013 En dan natuurlijk deze nog: Onze Kia-Ninja's Concurrentie.....naast de Muppets nu ook de Boefjes! 4 Quote
santy Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Ik wil via deze weg nogmaals xtra40 bedanken voor zijn hulp afgelopen vrijdag met mijn navigatiesysteem. Erg behulpzame vent, zijn er niet veel van. Heel erg bedankt Eelko, ook voor de goede zorg en gastvrijheid, top. En uiteraard moet ik je vrouw ook bedanken, zij heeft voor de koffie gezorgd Heb nog een vraagje over het systeem maar dat doe ik wel via PM. ps: weet niet of dit bericht hier hoort maar moet het ergens kwijt en hier leek het mij wel geschikt. Groeten, Santy 2 Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 9 Juli, 2013 Geplaatst 9 Juli, 2013 Hierbij nog een filmpje met het resultaat van de inbouw van zondag: LED knipperlicht en automatisch inklappen spiegels. Heb voor de zichtbaarheid de beiden knipperlichten aangezet. http://s1297.photobucket.com/user/Geronimo-Kia/media/IMG_7839_zps308e81c2.mp4.html 1 Quote
Smart Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Tja, als je links en rechts niet uit elkaar kunt houden, dan moet je wat..... Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Tja, als je links en rechts niet uit elkaar kunt houden, dan moet je wat..... Ik maak uit je antwoord op dat jij dit ook wel willen dus ;-) Quote
Nieles Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Heb daar nooit echt het nut van ingezien Zijn de lampen van de knipperlichten veravngen voor een ledstrip? Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Nee we hebben achter het glas een led pijl geplaatst Dus dan zie je in het gkas een oranje pijl verschijnen als je je r.a.w Aanzet is ook meer een leuke gatget Maar s avonds zie je mensen wel met verbazing kijken ;-) Quote
Creative Name Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Dat in en uitklappen van de spiegels zodra je de auto opent met de sleutel is erg handig... Quote
rinuszoetebier Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 ik vind het een toffe toevoegingen, vraagje: waar hebben jullie dit vandaan? zie nm alleen aanbiedingen uit China Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 ik vind het een toffe toevoegingen, vraagje: waar hebben jullie dit vandaan? zie nm alleen aanbiedingen uit China Wij hebben dus de module uit china kost niet als te veel en werky perfect Ook rust ik hem altijd uit met een extra schakelaar waarmee je je in de winter je spiegels uitgekapt kunt laten staan Het is wel een soldeer en knip klusje maar zeker goed te doen Quote
rinuszoetebier Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Wij hebben dus de module uit china kost niet als te veel en werky perfect Ook rust ik hem altijd uit met een extra schakelaar waarmee je je in de winter je spiegels uitgekapt kunt laten staan Het is wel een soldeer en knip klusje maar zeker goed te doen oke bedankt, op de pimpdag wel effe kijken bij jullie voordat ik ga bestellen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Dat in en uitklappen van de spiegels zodra je de auto opent met de sleutel is erg handig... Dat is zeker erg handig al is het maar dat je nu van een afstand kunt zien dat je auto op slot is Het sluiten van de ramen op de afstandsbediening is een project welke wel al op de plank ligt maar daar moet ik even goed de tijd voor nemen Dus dat word nog vervolgd 1 Quote
bigwade Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Mevrouw Smart heeft inderdaad nu een bak licht in haar autootje. Zo wordt het de wolf vanuit het oosten toch wel heel erg makkelijk gemaakt om op de Dam te komen met al dat licht. 1 Quote
Smart Geplaatst 10 Juli, 2013 Geplaatst 10 Juli, 2013 Ja, maar die C1 is al een wolf in schaapskleren.... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.