Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Die voorspoiler is volgens mij het enige wat de auto eventueel zou missen !

Er komt trouwens een Sport Edition van de Rio uit met de 1.4 motor met een tuningpakket erop!

Geplaatst

Die voorspoiler is volgens mij het enige wat de auto eventueel zou missen !

Er komt trouwens een Sport Edition van de Rio uit met de 1.4 motor met een tuningpakket erop!

Alleen benzine of ook diesel?
Geplaatst

dit staat er op de site 

Deze Kia Rio Special Sport Edition wordt straks in gelimiteerde oplage leverbaar bij Fase Autobedrijven en is een echte eyecatcher. Deze auto is standaard voorzien van een 109pk sterke 1.4 CVVT motor en is alleen leverbaar in de kleur wit.
De vanafprijs is € 19.995,- en is slechts tijdelijk.

Geplaatst

en als je goed kijkt zie je het nieuwe hek al klaar staan maar dan van staal omde menigte wat beter in bedwang te kunnen houden  :-)  :-)

Dat noemen ze "dranghekken"  :-)  :-)

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

En weer bedankt broer had weer een hoop bekijks onder weg en hier voor de deur mag ik wel een bordje neer zetten dat ze uit moeten kijken voor de stoeprand ;);)

• Like 1
Geplaatst

zo weer lekker bezig geweest vandaag kan ik wel zeggen 

front spoilers zitten gemonteerd 

1075316_301444383345763_1207525494_o.jpg

886458_301444103345791_980994214_o.jpg

Mannen,

Dat ziet er onwijs gaaf uit.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

En weer bedankt broer had weer een hoop bekijks onder weg en hier voor de deur mag ik wel een bordje neer zetten dat ze uit moeten kijken voor de stoeprand ;);)

ik zou eerst eens kijk en luister geld gaan vragen anders moeten ze de andere kant op kijken voor je het weet hebben ze al het moois er vanaf gekeken  :wink:  :wink:

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...