xtra40 Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 ja dat is afwachten maar ze is helemaal gecontroleerd door de dieren arts en haar gehemelte is helemaal in orde gebitje klopt ook helemaal en het oogje was volgens haar beschadigt of in de baarmoeder of met de geboorte het was dus een uniek exemplaar vertelde ze tot nu toe kern gezond maar ja dat is altijd afwachten en als de gehemelte niet in orde was hadden we der ook niet gekregen van de fokker Quote
ndekruijf91 Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Kvind het juist wel wat hebben dat hazenlipje! Zou voor mij eerder een reden zijn om zo'n beestje te kopen dan hem niet te kopen 1 Quote
Lique Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 ja dat is afwachten maar ze is helemaal gecontroleerd door de dieren arts en haar gehemelte is helemaal in orde gebitje klopt ook helemaal en het oogje was volgens haar beschadigt of in de baarmoeder of met de geboorte het was dus een uniek exemplaar vertelde ze tot nu toe kern gezond maar ja dat is altijd afwachten en als de gehemelte niet in orde was hadden we der ook niet gekregen van de fokker Uniek zijn ze natuurlijk allemaal De afwijking heet nou eenmaal gespleten gehemelte waar de splijting van de lip ook gewoon bijhoort. Fijn dat het gehemelte an sich dichtzit, moet ook wel anders had ze tot nu toe niet normaal gevoed kunnen worden. Mochten zich in de toekomst alsnog problemen voordoen met verslikken of neusontstekingen, dan is het tegenwoordig wel mogelijk dat ze die lip operatief sluiten. Maar nogmaals veel plezier met je pup! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 ik vind haar geweldig !!!!! Kiaclub.nl heeft nu zijn eigen mascotte 2 Quote
artcev Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Er zitten meer bulletjes bij de club Deze dame is al weer 10 6 Quote
artcev Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 achhhhhhhh wat een poepie Klopt ook een duur poepie Zo'n dieren zorgverzekering is trouwens geen overbodige luxe Quote
xtra40 Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 ja weet er alles van 35 euro per maand kwam eerst Quote
Jack_z Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 hebben we eindelijk een onderwerp wat duurder is dan in een kia rijden 1 Quote
remco Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Veel plezier met de bul! Wij hebben er ook 2! Super honden Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 2 Quote
Jack_z Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 smart zorgt voor de poepzakjes maar wel je eigen schepje meenemen Quote
Jack_z Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 ja weet er alles van 35 euro per maand kwam eerst wees blij dat het kan, een kennis van mij is dierenarts, en wat dat kost is niet normaal, dus hele goede zaak dat je een zorgverzekering voor je huisdier af kan sluiten. voeger als een dier ziek was lieten mensen het al snel inslapen, maar door die zorgverzekering is de kwaliteit omhoog gegaan en zijn de diertjes ook veel blijer, ja dat je baasje in een KIa rijd, dan heb je pech dat is niet verzekerd 1 Quote
bigwade Geplaatst 16 April, 2014 Geplaatst 16 April, 2014 Zit daar geen 7 jaar garantie op dan ? 1 Quote
Creative Name Geplaatst 17 April, 2014 Geplaatst 17 April, 2014 ja weet er alles van 35 euro per maand kwam eerst Wij hebben een Engelse buldog en ben echt gestopt met die verzekering. Als je een jaar premie opzij legt heb je geld genoeg om alle onverwachte kosten op te kunnen vangen (kansloze "levensreddende" operaties van 2 rooie daar gelaten). Lees maar eens Tros Radar enz over dierenverzekeringen... Wel een onwijs leuk hondje trouwens Xtra, veel plezier ermee! 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Het was vandaag toch wel weer prachtig weer. Tijd dat we niet de Venga pakken maar de scooter. En waarom weer eens niet naar Edam. Een heerlijk ritje van Heiloo via Akersloot, Graft, de Rijp, Midden Beemster, Kwadijk naar Edam Natuurlijk blijft het pontje van Akersloot een belevenis. O,ja voor de liefhebbers is er een snackbarretje waar je een heerlijke ijsje of een frietje kan krijgen. Je voelt op de heenweg zo heerlijk de zon op je bol prikken maar tegelijkertijd schiet er wel door je gedachte dat de Pimpmasters een mascotte en waakhond rijker zijn. Dan denk je toch van kom je wel heelhuids het terrein op. Gelukkig viel dit mee. Haar eigen schaduw was even veel belangrijker dan de Warmentuuter. Met een heerlijk bakkie koffie komen de verhalen en ook over de nieuwe Kia Carnival. In Amerika is het een automaat............. ik kijk Xtra40 aan en zegt tegen mij dat scheelt wel een koppeling test. Zo jammer he...... dit was met de test van de Carens zo hilarisch dat de inwoners van Monaco hier nog jaren over praten. Ook die mee waren.....trouwens Maar de Carens is wel geslaagd voor deze test want het was een hot item de koppeling en wilde dit wel (per ongeluk ) getest hebben. Gelukkig gaan ze weer aan de gang. En dat blijft een prachtig gezicht hoe deze twee met hun Rio's bezig zijn. Vandaag was de Rio van Theo aan de beurt. Die klus was bijna klaar toen had ik het gevoel van ik moest maar een opstappen. Als ze klaar zijn gaan ze wat bedenken en voor je het weet heb je drie koplampen en twee toeters op je scooter zitten. Het blijven de Pimpmasters hoor en sleutelen zit in hun bloed. Na honderd km met je krent op het zadel wordt het tijd voor een bokbiertje. Weer een mooie dag. En het is en blijft een mooie omgeving zo dwars door de Beemster en Eilandspolder. Een fijne paasdagen allemaal. groet, WT p.s over de Venga schrijven komt de volgende keer weer Quote
xtra40 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 hahha leuk verhaal WT was weer gezelig en ja je was net weg toen ik met de stickers en de andere spullen naar buiten kwam ook weer heel jammer en project Help Theo de zomer door is weer zeer geslaagd Fotos volgen uiteraard zeer binnen kort 3 Quote
bigwade Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 citaat "O,ja voor de liefhebbers is er een snackbarretje waar je een heerlijke ijsje of een frietje kan krijgen. :-)" Met nadruk op KAN dan toch zekers.. Mooie plaatjes en verhaal ! Fijne Pasen ! 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Heel mooi geschreven en leuke foto's. Jullie ook fijne pasen. Quote
xtra40 Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 maar wat hebben de pimpmasters nu vandaag allemaal uit gespookt ???? nou ik kan je wel zeggen het was weer een zeer creative dag mag ik wel zeggen we zijn begonnen met een cruiscontrol inbouwen in een rio dus stuur er af knoppen er af en nieuwe knoppen er op vervolgens hebben we bij Theomonika wat onderdelen onder de motor kap in kleur gemaakt maar als klap op de vuurpijl is wel de verlichting onder in de achter bumper bouwen en het eind resultaat mag er zeer zeker zijn 5 Quote
theomonika Geplaatst 19 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2014 we zijn weer erg blij met je 1 Quote
theomonika Geplaatst 19 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2014 zoals jullie kunnen zien heb de televisie kast van upc 7 jaar garantie Quote
Specialmade Geplaatst 19 April, 2014 Geplaatst 19 April, 2014 Zie er stoer uit mannen. Geweldig eind resultaat. Denk je Xtra40 van de straat te houden door hem allerlei klusje te laten opknappen gaat ie midden op straat zitten Grtz. Specialmade 4 Quote
Jeroensw Geplaatst 20 April, 2014 Geplaatst 20 April, 2014 Kan dat kunstof deel onderin de achterbumper er uit zie ik dat goed Zou dat bij de ceed ook kunnen ? Quote
xtra40 Geplaatst 20 April, 2014 Geplaatst 20 April, 2014 Kan dat kunstof deel onderin de achterbumper er uit zie ik dat goed Zou dat bij de ceed ook kunnen ? ik heb het bij een cee.d nog niet geprobeerd maar het lijkt mij het zelfde te ziten bij de rio is het er zo van af Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.