Wimis on Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 12:30 uur is een mooie tijd wie weet rij ik er ook wel in de buurt rond als ik eelco zijn adres nog ergens heb staan, anders vraag ik wel naar de Kia straat Dat is even mooi Jack. (hit the road Jack) 1 Quote
Wimis on Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 12:30 uur is een mooie tijd wie weet rij ik er ook wel in de buurt rond als ik eelco zijn adres nog ergens heb staan, anders vraag ik wel naar de Kia straat Rond 12:30 uur ter plaatse en dan even "in de weg lopen" Daarna door naar Andijk! Onze toekomstige aanwinst bekijken: 6 Quote
Jack_z Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 wie zit er net als ik weer te wachten op de creatieve dingen die de gebroeders Pimpmaster vandaag weer hebben gecreëerd 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Vandaag hebben ze de nieuwe Witson radio in onze Sportage ingebouwd en ook de spiegels aangepast zodat deze met het openen en sluiten van de deuren automatisch in- en uitklappen. Het was weer heel gezellig! Ook Wimis was nog even met zijn gezin van de partij. Jack_z hebben we niet gezien, wellicht dat hij stiekem van een afstand stond te kijken?! Bij het zien van de spiegelmodificatie heeft Wimis volgens mij begrepen dat je dit klusje het beste aan de Pimpmasters over kunt laten. Er zijn zoals gebruikelijk weer foto's gemaakt (ook door Wimis) dus die zullen ook hun weg wel weer vinden naar dit leuke topic! 1 Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 past dat ook in een picanto ? Hoezo.... je hebt toch al van binnenuit inklapbare spiegels op je Picanto. Grtz. Specialmade Quote
Jack_z Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 bedoelde die speakers en woofer maar de foto's zijn alweer weg ? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 ja was in het verkeerde topic aan het typen en die speakers passen niet in een 3 deurs en die sub past wel onder de stoel maar dan moet wel dat bakje er onder uit Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Het was inderdaad een creative zaterdag eerst even dachbord gedemonteerd en dat allemaal om een radio te vervangen vervolgens de deur bekleding er af om een spiegel module te monteren en aan te sluiten en dat uiteraard met een verborgen winter stand schakelaar 2 Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Bedankje 601 en Theo krijgt er zo ook nog 1! 2 Quote
Wimis on Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Echt, geweldig om die 2 bezig te zien........... hulde voor dat Pimp-team. Ik vond het leuk om er even bij te zijn en de Pimp-masters persoonlijk de hand te schudden. Ohwja, en de koffie van de 'hostess' was prima. 2 Quote
Mieske007 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ja dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden. Wat een heerlijke koffie en tosti's van pita-broodjes heeft de vrouw van xtra40 vandaag voor ons verzorgt. Ook zij bij deze nog een bedankje!! Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 dit vind mevrouw Pimp heel erg leuk om te horen die zit nu te stralen op de bank met een glim lach van oor tot oor en bedankt jullie voor de bedankjes 2 Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 dit vind mevrouw Pimp heel erg leuk om te horen die zit nu te stralen op de bank met een glim lach van oor tot oor en bedankt jullie voor de bedankjes Ik ga ook iets verzinnen om mijn auto te laten Pimpen, Wordt je auto gepimpt krijg je er ook nog koffie, tosti's en pita broodjes bij geserveerd. Het moet niet gekker worden Grtz. Sepcialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ik ga ook iets verzinnen om mijn auto te laten Pimpen, Wordt je auto gepimpt krijg je er ook nog koffie, tosti's en pita broodjes bij geserveerd. Het moet niet gekker worden Grtz. Sepcialmade dan moet je wel even geduld hebben want er zijn zoveel tosties en pita broodjes gewarmt vandaag dat het tosti aparaat vandaag is ontploft 1 Quote
Wimis on Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Even mijn bijdrage inlossen hier: En dan de huisdieren van Xtra, geweldig!!!!!!! 3 Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 dan moet je wel even geduld hebben want er zijn zoveel tosties en pita broodjes gewarmt vandaag dat het tosti aparaat vandaag is ontploft Zo nodig breng ik mijn eigen tosti apparaat wel mee Moeten we een inzamel actie houden voor een nieuw tosti apparaat ? (help mevr. Pimp haar hobby voort te zetten) ) Grtz. Specialmade 3 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Zo nodig breng ik mijn eigen tosti apparaat wel mee Grtz. Specialmade dan zeg ik verzin snel een pimp klusje we doen zo wel sportage als picanto dus je hebt dubbel keuze 2 Quote
Jack_z Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 is het niet beter er gewoon een hele mobiele snackwagen voor de deur te zetten op de creative zaterdag Quote
Wimis on Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 is het niet beter er gewoon een hele mobiele snackwagen voor de deur te zetten op de creative zaterdag Dacht dat jij je Brievenbus nog zou laten zien ? 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 als ik dit weer zo zie begint het weer te kriebelen... maar ja moet weer even sparen (sleurhut) weet je wel 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.