Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

12:30 uur is een mooie tijd wie weet rij ik er ook wel in de buurt rond als ik eelco zijn adres nog ergens heb staan, anders vraag ik wel naar de Kia straat :P

Dat is even mooi Jack. (hit the road Jack) :punk:

• Like 1
Geplaatst

12:30 uur is een mooie tijd wie weet rij ik er ook wel in de buurt rond als ik eelco zijn adres nog ergens heb staan, anders vraag ik wel naar de Kia straat :P

Rond 12:30 uur ter plaatse en dan even "in de weg lopen" :)

Daarna door naar Andijk! Onze toekomstige aanwinst bekijken:

post-5019-0-60795300-1399105077_thumb.jpg

• Like 6
Geplaatst

wie zit er net als ik weer te wachten op de creatieve dingen die de gebroeders Pimpmaster vandaag weer hebben gecreëerd ;) 

• Like 1
Geplaatst

Vandaag hebben ze de nieuwe Witson radio in onze Sportage ingebouwd en ook de spiegels aangepast zodat deze met het openen en sluiten van de deuren automatisch in- en uitklappen.

Het was weer heel gezellig!

Ook Wimis was nog even met zijn gezin van de partij. Jack_z hebben we niet gezien, wellicht dat hij stiekem van een afstand stond te kijken?!  :wink:

Bij het zien van de spiegelmodificatie heeft Wimis volgens mij begrepen dat je dit klusje het beste aan de Pimpmasters over kunt laten.

Er zijn zoals gebruikelijk weer foto's gemaakt (ook door Wimis) dus die zullen ook hun weg wel weer vinden naar dit leuke topic!

• Like 1
Geplaatst

ja was in het verkeerde topic aan het typen en die speakers passen niet in een 3 deurs en die sub past wel onder de stoel maar dan moet wel dat bakje er onder uit 

Geplaatst

Het was inderdaad een creative zaterdag eerst even dachbord gedemonteerd 

1979391_311453622344839_6871527219679026

en dat allemaal om een radio te vervangen  :-)  :-)

10257427_311453722344829_357583401734380

vervolgens de deur bekleding er af om een spiegel module te monteren en aan te sluiten

10258205_311453782344823_698229705227384

en dat uiteraard met een verborgen winter stand schakelaar 

10273361_311453812344820_260300073939926

• Like 2
Geplaatst

Echt, geweldig om die 2 bezig te zien........... hulde voor dat Pimp-team.

Ik vond het leuk om er even bij te zijn en de Pimp-masters persoonlijk de hand te schudden.

Ohwja, en de koffie van de 'hostess' was prima.

• Like 2
Geplaatst

Ja dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden. Wat een heerlijke koffie en tosti's van pita-broodjes heeft de vrouw van xtra40 vandaag voor ons verzorgt. Ook zij bij deze nog een bedankje!!

Geplaatst

dit vind mevrouw Pimp heel erg leuk om te horen die zit nu te stralen op de bank met een glim lach van oor tot oor en bedankt jullie voor de bedankjes

• Like 2
Geplaatst

dit vind mevrouw Pimp heel erg leuk om te horen die zit nu te stralen op de bank met een glim lach van oor tot oor en bedankt jullie voor de bedankjes

Ik ga ook iets verzinnen om mijn auto te laten Pimpen, :wink:

Wordt je auto gepimpt krijg je er ook nog koffie, tosti's en pita broodjes bij geserveerd.

Het moet niet gekker worden  :-)  :-)

Grtz.

Sepcialmade

• Like 1
Geplaatst

Ik ga ook iets verzinnen om mijn auto te laten Pimpen, :wink:

Wordt je auto gepimpt krijg je er ook nog koffie, tosti's en pita broodjes bij geserveerd.

Het moet niet gekker worden   :-)   :-)

Grtz.

Sepcialmade

dan moet je wel even geduld hebben want er zijn zoveel tosties en pita broodjes gewarmt vandaag dat het tosti aparaat vandaag is ontploft :no:  :no:  

• Like 1
Geplaatst

Even mijn bijdrage inlossen hier:

post-5019-0-18434800-1399146116_thumb.jpg

post-5019-0-19309800-1399146133_thumb.jpg

post-5019-0-19442500-1399146152_thumb.jpg

post-5019-0-47114700-1399146164_thumb.jpg

post-5019-0-26966400-1399146191_thumb.jpg

En dan de huisdieren van Xtra, geweldig!!!!!!!

• Like 3
Geplaatst

dan moet je wel even geduld hebben want er zijn zoveel tosties en pita broodjes gewarmt vandaag dat het tosti aparaat vandaag is ontploft :no:  :no:  

Zo nodig breng ik mijn eigen tosti apparaat wel mee   :wink:   :-)

Moeten we een inzamel actie houden voor een nieuw tosti apparaat ?

(help mevr. Pimp haar hobby voort te zetten)  :-)  )

Grtz.

Specialmade

• Like 3
Geplaatst

Zo nodig breng ik mijn eigen tosti apparaat wel mee   :wink:   :-)

Grtz.

Specialmade

dan zeg ik verzin snel een pimp klusje  :wink:  :wink:

we doen zo wel sportage als picanto dus je hebt dubbel keuze  :ninja:  :ninja:

• Like 2
Geplaatst

is het niet beter er gewoon een hele mobiele snackwagen voor de deur te zetten op de creative zaterdag :P

Dacht dat jij je Brievenbus nog zou laten zien ?

• Like 1
Geplaatst

als ik dit weer zo zie begint het weer te kriebelen... maar ja moet weer even sparen (sleurhut) weet je wel

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...