Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tegen haar kan ik wel, maar tegen hondenhaar minder.....

Aha, jullie zitten in een huisje 3 kilometer hier vandaan. Aan het water.....

Ik keek naar buiten en gelijk weer flauwekul met jou hé? 0119_zps00dd4aad.jpg

Geplaatst

Mooi wandelgebied, zeker ook met jullie nieuwe viervoeterige aanwinst.....morgen misschien wat mooier weer.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

hier schijnt de zon.
zal um jullie kant opsturen.

Geplaatst

@Xtra40,

Geniet van je weekend in de Achterhoek, maar kijk aub uit voor Venga rijders.

Speciaal die Xenon verlichting aan boord hebben. :-)  :wink:  Ga lekker wandelen

met de hond en misschien bedenk je tussentijds wel een nieuw pimp idee.

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Hallo,

Ik heb een achteruitrij set besteld met sensors.

Ik wilde vragen of er iemand is die precies uit kan leggen hoe je de kabel van de achteruitrij sensors moet door voeren ik heb er onder gekeken maar dat6 was schrikken.

Ik zag net hier een foto van de bumper er af dat gaat een groot probleem worden.

Je ziet niks en in de koffer ruimte is geen gat zag ik. 

Hoop dat er iemand wil antwoorden.

Flip

Geplaatst

En wat ben ik als een kind zo blij met mijn dansende raampjes. Gister de middenconsole met armsteun erin gezet , en zit ik Als een vorst.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

• Like 2
Geplaatst

Maar wel erg lekker FF de BBQ aan

maar het was dus een enorme lange en creatieve zaterdag fotos volgen nog

van de inbouw van een nieuwe toeter / xenon / achteruit rij camera en een extra 12 volt aanluiting achter in de arm steun voor de achter passagiers

• Like 4
Geplaatst

:clap:                                                                                                                                                                                                                                                          :clap:

25ppohi.jpg

:clap:                                                                                                                                                                                                                                                          :clap:

• Like 1
Geplaatst

25ppohi.jpg

gelukkig kan je het er zelf af detailen :P

• Like 2
Geplaatst

25ppohi.jpg

welkom bij de elite club Kris :wink:

• Like 2
Geplaatst

Deze mannen zijn de grote helden van het forum. Ze hebben bij mij een geweldige staaltje vakwerk laten zien en daar ben ik heel tevreden over. Ik raad iedereen aan als je je auto wild pimpen en je bent geen handige in dit soort werk. Neem contact op mee die knakkers en ze helpen jou graag.

En vergeet niet iets voor bij het bakske mee te nemen!

• Like 2

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...