theomonika Geplaatst 3 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 3 Mei, 2014 Ook heb xtra40 bij onze auto nog een mooi klusje geklaard zal er morgen wat foto's van opzetten 4 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 ik zal vast een sneak preview geven van het klusje in theomonika zijn wagen 2 Quote
kris88 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ja ja. Ik zie het al. zeker een mooi resultaat geworden. Quote
Baggio Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ik heb ook een afspraak staan en verheug me er nu al op! Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Pfffff en je zult dan nog 2 lange weken moeten wachten dat word afzien Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Pfffff en je zult dan nog 2 lange weken moeten wachten dat word afzien 1 Quote
theomonika Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 nou broer ik ben er weer heel erg blij mee wat ben je toch ook een vak man en zo als beloofd zijn hier de foto's 2 Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 En hierbij even een foto van de Witson. Op het moment dat de foto gemaakt is werd de top 40 afgespeeld van een USB stick. Leuk om te zien dat bij elk nummer tevens het hoesje van de artiest getoond wordt. Ik ben zeer tevreden over de radio. Vandaag nog even kijken of ik mijn telefoonboek ingelezen kan krijgen, dat wilde gisteren helaas (nog) niet lukken. Kan te wijten zijn aan het gebruik van een Samsung 4. Bij mijn Iphone en vorige witson gaf dat geen problemen. 2 Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 nou broer ik ben er weer heel erg blij mee wat ben je toch ook een vak man en zo als beloofd zijn hier de foto's Ziet er top uit Theo! Het licht in je auto (wat je reeds al had), vanonder je dashboard, vind ik ook top! Quote
theomonika Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 dankjewel man we zijn ook heel erg blij met de auto zo als hij aan het worden is maar we zijn ook helemaal weg van jou auto en vooral nu met die mooie radio 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 ziet er top uit broer is weer een top gezicht 1 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 en goed om te horen dat je tevreden bent met je radio Michel de layout ziet er top uit zo het is weer een mooie verbetering geworden 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Theo & Mieske, De radio en Rio emblemen zien er geweldig uit. 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 ziet er top uit broer is weer een top gezicht Weer vakwerk geleverd Xtra40. 3 Quote
Specialmade Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 @Miesk007, Mooi hoor zo'n Witson. Display ziet er wel "spannender" uit dan de LG. Het is ook erg netjes ingebouwd maar dat ben ik wel gewend van Xtra40 en Theo. Suc6 Grtz. Specialmade 2 Quote
Specialmade Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 dankjewel man we zijn ook heel erg blij met de auto zo als hij aan het worden is maar we zijn ook helemaal weg van jou auto en vooral nu met die mooie radio Blij met de auto zoals hij aan het worden is? Volgens mij is het al een publiekstrekker 1e klas. Zag aan de preview absoluut niet wat het was maar dit ziet er weer fantastisch uit. Ik zou willen dat ik ook zo'n broer had Grtz. Specialmade 1 Quote
Mieske007 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Het was gisteren overigens wel een hele bijzondere zaterdag in Edam! Terwijl de heren met de modificaties van onze Sportage bezig waren keek ik even via mijn telefoon op facebook. Zoals wellicht bij velen bekend kun je daar advertenties liken en daarmee maak je kans op allerlei artikelen etc. Blijkt deze jongen toch één van de nog uit te komen horloges van Andy van de Meijde gewonnen te hebben! Zaterdag 10 mei is de releaseparty in Apeldoorn en ben ik met mijn vrouw en enkele vrienden uitgenodigd om daarbij aanwezig te mogen zijn. Andy zal dan ook het horloge overhandigen. Dan kan je zaterdag toch helemaal niet meer stuk!!! 2 Quote
Specialmade Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Nog een reden om naar de Pimpmasters te gaan. Niet alleen de auto wordt vakkundig gepimpt maar worden er ook tosti's en pitabroodjes met koffie geserveerd EN kunnen er ook nog eens mooie prijzen gewonnen worden Grtz. Specialmade 2 Quote
Jack_z Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 alle plaatjes van gisteren zien er weer perfecto uit heren ! Quote
Ri026 Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 Wachten op mijn witson en dan ook maar eens persoonlijk kennis maken met de heren pimpmaster! 2 Quote
intro Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 en het eind resultaat mag er zeer zeker zijn VET!!!! het enigste lelijke aan de auto vind ik die plastic zwarte onder bumber. Als ik het goed zie heb jij die vervangen echt cool. Kan je die ergens los kopen ofzo ? Quote
Jack_z Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 de heren kopen weinig origineel Intro, bijna alles is ouderwetse handarbeid en een kunstzinnig vermogen 1 Quote
theomonika Geplaatst 4 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Mei, 2014 en het eind resultaat mag er zeer zeker zijn VET!!!! het enigste lelijke aan de auto vind ik die plastic zwarte onder bumber. Als ik het goed zie heb jij die vervangen echt cool. Kan je die ergens los kopen ofzo ? Je bedoelt dat zwarte gedeelte in de achter bumper ? Dat hebben wij in de kleur van de auto laten spuiten 1 Quote
Jack_z Geplaatst 4 Mei, 2014 Geplaatst 4 Mei, 2014 die foto van de achterkant van je wagen blijft waanzinnig mooi Theo, zal tijdens de meeting proberen niet te kwijlen 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.