xtra40 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Ja klopt had een ofday en dan begin ik altijd met de simpele klusjes om er eeer een beetje in te komen 3 Quote
Ri026 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Gelukkig delen ze hun inbouwervaringen met ons (incl foto's) zodat we thuis ook zelf aan de bak kunnen. Ze voorzien je zelfs van online hulp. Diepe buiging voor deze mannen! 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Gelukkig delen ze hun inbouwervaringen met ons (incl foto's) zodat we thuis ook zelf aan de bak kunnen. Ze voorzien je zelfs van online hulp. Diepe buiging voor deze mannen! Ik heb gisteren de Witson en achtercamera van een formulid overgenomen, met zijn uitleg en de foto's van de "masters" gaat het zeker lukken om deze zelf in te bouwen. Echt top hoe de " Masters" alles delen en documenteren. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 ze hebben met hun Facebook pagina en alle foto's mij al heel erg geholpen om dingen in te bouwen en ideeën op te doen voor mijn Rio! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen nu alles zelf maar gaat inbouwen daar gaat me werk altijd pech hahahaah 3 Quote
mnrtje_michel Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Haha dat klopt. maar er zijn nog genoeg mensen die het liever professioneel laten doen of het gewoon echt niet zelf kunnen, en zonder jullie foto's was het ook wel gelukt, maar jullie helpen mij onwijs met jullie mooie verslagen Quote
Smart Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Ja, het zijn jongens die er alles aan doen om alle ballen in de lucht te houden...... en zijn niet voor één gat gevangen! 1 Quote
Jack_z Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 ow lieve pimpmasters waneer mag ik langs komen ? heb een leuk lijstje wat er moet gebeuren door de erkende Kia pimpmasters ! 1 Quote
xtra40 Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 ow lieve pimpmasters waneer mag ik langs komen ? heb een leuk lijstje wat er moet gebeuren door de erkende Kia pimpmasters ! dan zullen we eerst nog even moeten checken of je wel credit waardig genoeg bent 2 Quote
Jack_z Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 dan zullen we eerst nog even moeten checken of je wel credit waardig genoeg bent nou dat zit wel goed hoor boter bij de vis is mijn motto, dus plan mij maar vast in, we komen er wel uit Quote
Jordan Geplaatst 28 Mei, 2014 Geplaatst 28 Mei, 2014 Misschien kunnen we samen op audiëntie gaan Jack. Ik heb nog een cruise control in te bouwen 2 Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 ja ja klopt dit ligt een heel klein beetje stil door andere werkzaamheden maar dat wil niet zeggen dat het helemaal stil ligt tussen door komt er nog wel het een en ander maar daar is dan weer even geen uitgebreid verslag bij of moet nog worden geplaatst Quote
Smart Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Ik vermoed dat de heren Pimpmasters aan het trainen zijn met die speciale KIA WK ballen die zij hebben uitgedeeld tijdens de meeting. Echte bal kunstenaars straks. 3 Quote
xtra40 Geplaatst 9 Juni, 2014 Geplaatst 9 Juni, 2014 Klopt helemaal en na de training koffie uit een lekkere kia mok 1 Quote
Gerben H Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Heren (en dames) van het creatieve leven. Vandaag komt mijn nieuwe middenconsole binnen (met armsteun). Hoe krijg ik die oude los zonder de boel te slopen? Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk Quote
vengafan Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 nog een creatieve vraag: ik zou graag voor de Venga een chrome omlijsting rondom de mistlampen willen, deze is bij de KIA te bestellen maar dealer denk dat het dubbelzijdig tape wat al op de omlijsting zit loslaat op bumper daar er silicone in verwerkt zit. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit loslaat of heeft hier een andere oplossing voor? Vengafan Quote
Nimo Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Zou een Pimpmasters helpdesk topic moeten opstarten! 1 Quote
Danny Rio Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Xtra40 zit zeker niet stil. Ben vorige week nog even in ''pimpdam''geweest voor het inbouwen van mijn S100 navigatie. Verslagje komt zsm. Eerst ff kijken hoe het plaatsen van foto's werkt. 1 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 nog een creatieve vraag: ik zou graag voor de Venga een chrome omlijsting rondom de mistlampen willen, deze is bij de KIA te bestellen maar dealer denk dat het dubbelzijdig tape wat al op de omlijsting zit loslaat op bumper daar er silicone in verwerkt zit. Heeft iemand hier ervaring mee dat dit loslaat of heeft hier een andere oplossing voor? Vengafan op alle zwarte delen van de auto aar zitten week makers in en laat op den duur de lijm weer los je moet het dus heel erg goed schoon maken meerdere keren net zo lang dat er niets meer afgeeft dan maak je de meeste kans dat het goed vast blijft zitten en anders kun je het altijd net als wij in kleur laten spuiten dan houd het zeker Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Zou een Pimpmasters helpdesk topic moeten opstarten! die is er zo wat al via me face book soms heb je er een dagtaak aan 1 Quote
Ri026 Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Ze zouden bijna een pimpmaster support app moeten introduceren! Quote
Gerben H Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Heb iig me nieuwe middenconsole binnen nu de rest nog en dan maar op de pimpmasters Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 2 Quote
xtra40 Geplaatst 10 Juni, 2014 Geplaatst 10 Juni, 2014 Heb iig me nieuwe middenconsole binnen nu de rest nog en dan maar op de pimpmasters Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk wat kan dat lang duren soms he als je moet wachten tot alles binnen is Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.