Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gelukkig delen ze hun inbouwervaringen met ons (incl foto's) zodat we thuis ook zelf aan de bak kunnen. Ze voorzien je zelfs van online hulp. Diepe buiging voor deze mannen!

• Like 1
Gast Vitara 2
Geplaatst

Gelukkig delen ze hun inbouwervaringen met ons (incl foto's) zodat we thuis ook zelf aan de bak kunnen. Ze voorzien je zelfs van online hulp. Diepe buiging voor deze mannen!

Ik heb gisteren de Witson en achtercamera van een formulid overgenomen, met zijn uitleg en de foto's van de "masters" gaat het zeker lukken om deze zelf in te bouwen. Echt top hoe de " Masters" alles delen en documenteren.

Geplaatst

het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen nu alles zelf maar gaat inbouwen  :wink:  :wink:

daar gaat me werk altijd pech hahahaah

• Like 3
Geplaatst

Haha dat klopt. maar er zijn nog genoeg mensen die het liever professioneel laten doen of het gewoon echt niet zelf kunnen, en zonder jullie foto's was het ook wel gelukt, maar jullie helpen mij onwijs met jullie mooie verslagen

Geplaatst

Ja, het zijn jongens die er alles aan doen om alle ballen in de lucht te houden......smiley_with_thumbs_up-1.gif

en zijn niet voor één gat gevangen!

KiaPicanto_zpsac2b48ac.jpg

• Like 1
Geplaatst

ow lieve pimpmasters waneer mag ik langs komen ? ;) heb een leuk lijstje wat er moet gebeuren door de erkende Kia pimpmasters !

• Like 1
Geplaatst

ow lieve pimpmasters waneer mag ik langs komen ? ;) heb een leuk lijstje wat er moet gebeuren door de erkende Kia pimpmasters !

dan zullen we eerst nog even moeten checken of je wel credit waardig genoeg bent  :wink:  :wink:

• Like 2
Geplaatst

dan zullen we eerst nog even moeten checken of je wel credit waardig genoeg bent  :wink:  :wink:

nou dat zit wel goed hoor :) boter  bij de vis is mijn motto, dus plan mij maar vast in, we komen er wel uit :P

Geplaatst

Misschien kunnen we samen op audiëntie gaan Jack. Ik heb nog een cruise control in te bouwen

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst

ja ja klopt dit ligt een heel klein beetje stil door andere werkzaamheden 

maar dat wil niet zeggen dat het helemaal stil ligt tussen door komt er nog wel het een en ander maar daar is dan weer even geen 

uitgebreid verslag bij 

of moet nog worden geplaatst 

Geplaatst

Ik vermoed dat de heren Pimpmasters aan het trainen zijn met die speciale KIA WK ballen die zij hebben uitgedeeld tijdens de meeting. Echte bal kunstenaars straks.

• Like 3
Geplaatst

Heren (en dames) van het creatieve leven. Vandaag komt mijn nieuwe middenconsole binnen (met armsteun). Hoe krijg ik die oude los zonder de boel te slopen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Geplaatst

nog een creatieve vraag:  ik zou graag voor de Venga  een chrome omlijsting rondom de mistlampen willen, deze is bij de KIA te bestellen maar dealer denk dat het dubbelzijdig tape wat al op de omlijsting zit loslaat op bumper daar er silicone in verwerkt zit.

Heeft iemand hier ervaring mee dat dit loslaat of heeft hier een andere oplossing voor?

Vengafan

Geplaatst

Xtra40 zit zeker niet stil.

Ben vorige week nog even in ''pimpdam''geweest voor het inbouwen van mijn S100 navigatie. :-)

Verslagje komt zsm.

Eerst ff kijken hoe het plaatsen van foto's werkt. :?

• Like 1
Geplaatst

nog een creatieve vraag:  ik zou graag voor de Venga  een chrome omlijsting rondom de mistlampen willen, deze is bij de KIA te bestellen maar dealer denk dat het dubbelzijdig tape wat al op de omlijsting zit loslaat op bumper daar er silicone in verwerkt zit.

Heeft iemand hier ervaring mee dat dit loslaat of heeft hier een andere oplossing voor?

Vengafan

op alle zwarte delen van de auto aar zitten week makers in en laat op den duur de lijm weer los 

je moet het dus heel erg goed schoon maken meerdere keren 

net zo lang dat er niets meer afgeeft 

dan maak je de meeste kans dat het goed vast blijft zitten 

en anders kun je het altijd net als wij in kleur laten spuiten dan houd het zeker  :wink:  :wink:

Geplaatst

Heb iig me nieuwe middenconsole binnen :-) nu de rest nog en dan maar op de pimpmasters

• Like 2
Geplaatst

Heb iig me nieuwe middenconsole binnen :-) nu de rest nog en dan maar op de pimpmasters

wat kan dat lang duren soms he als je moet wachten tot alles binnen is  :no:  :no:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...