handyman Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Na dat ik kort geleden het Pimpmasters hoofdkantoor heb aangekocht en het slechte weer ben ik druk aan het verbouwen opknappen enz enz dus gaan de pimp klussen even in een slakke gang maar dat betekend niet dat ze er niet meer zijn als het weer straks weer een beetje aantrekt gaan we zeker weer pimpen dus ik zou zeggen tot ziens in het vernieuwde PMHQ ik zeg ff sectionaal deurtje in de voorpui, kunnen de heren voortaan in de woonkamer pimpen weer of geen weer ... Quote
bigwade Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 als we het kunnen pimpen we alles we hebben zelfs al een FIAT voorzien van een pimp Wel 2 ! Quote
xtra40 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Wel 2 ! klopt en alle 2 waren het zeer luide Pimps Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 als we het kunnen pimpen we alles we hebben zelfs al een FIAT voorzien van een pimp Wel 2 ! In de stromende regen Quote
xtra40 Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 nee dat in de stroomende regen dat was een reparatie aan een van de luide pimps die toen even niet meer zo luid was 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 nee dat in de stroomende regen dat was een reparatie aan een van de luide pimps die toen even niet meer zo luid was Ook deze vergeten we niet meer Quote
bigwade Geplaatst 3 Februari, 2015 Geplaatst 3 Februari, 2015 Ook deze vergeten we niet meer nee, zekers niet ! Nog nooit met zo'n grijns om mijn mond naar huis gereden. Wacht nu nog wel op een PM iban nummer voor de overboeking voor de GOPRO bijdrage... Quote
Seafox Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 Ik kan ook wel 5 euro missen ik hoor wel waar ik het naar moet overmaken. 3 Quote
xtra40 Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 nee, zekers niet ! Nog nooit met zo'n grijns om mijn mond naar huis gereden. Wacht nu nog wel op een PM iban nummer voor de overboeking voor de GOPRO bijdrage... heb nu pas gezien dat je me al een PB had gestuurd dus die heb ik maar even beantwoord (eindelijk) Quote
Gast Stief Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 Donatie!Dan zitten we nu volgens mij op 30,- als ik mij niet vergis.Weet niet wat het moet kosten maar who's next? Quote
hiddit Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 I'm in http://tweakers.net/merk/1929/gopro/ 1 Quote
bigwade Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 iban nummer binnen, ik verwacht van alle mogelijke donateurs een PB Dank ! Edit: alle bovenstaande ja-zeggers hebben inmiddels een PB (persoonlijk bericht) met de gegevens voor donatie. En dan DOEN hè.. Allen die hier onder komen; stuur me een PB en het komt goed. Edit2: dubbele donatie; done 1 Quote
Smart Geplaatst 4 Februari, 2015 Geplaatst 4 Februari, 2015 Count me in.....donatie! PB is onderweg.... ......en DONE dankzij bigwade! 2 Quote
Gerben H Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Wachtend op een PB van bigwade... Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Ik zie helemaal geen bericht van BW. Wij hebben ook de euro als betaalmiddel in Heiloo. ha,ha,ha,ha Akersloot weet ik niet. Ik kan toch niet achter blijven Quote
Specialmade Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Dubbele donatie..... of was het nou twee maal overgemaakt. Grtz. Specialmade 2 Quote
bigwade Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 ^^ Met 2x een dubbele donatie schiet het natuurlijk wel op 1 Quote
Gerben H Geplaatst 5 Februari, 2015 Geplaatst 5 Februari, 2015 Was het €5,- ?? Dat was toch per Pimpmaster? 2 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.