chloso Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Wil ook wel doneren Zeg maar waar en hoe Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
blankie01 Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 ik wil ook wel doneren dacht eerst dat het een grapje was Quote
chloso Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Dubbele donatie net overgeschreven Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 ik wil ook wel doneren dacht eerst dat het een grapje was Grappen worden hier niet gewaardeerd, je weet tog.. U heeft PM 1 Quote
mnrtje_michel Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Wacht!! Voordat je koop bekijk deze http://m.ebay.co.uk/itm/201257832788?nav=SEARCH Dit is de SJ4000 nagenoeg dezelfde kwaliteit als een GoPro alleen veeeel goedkoper, ik heb hem op vakantie gebruikt, uitstekende kwaliteit! Zie het onderstaande filmpje van mijn vakantie met de sj4000 gemaakt https://m.youtube.com/watch?v=Bv-J6wFkJ3g Quote
xtra40 Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Heb vanmiddag naar de zelfde camera gekeken en de 5000 serie Alleen jammer dat jou filmpje niet beschikbaar is Had ik inderdaad even de kwalitijd kunnen bekijken Quote
Gast Stief Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Wat is de tussenstand inmiddels? Ben de tel kwijt Quote
bigwade Geplaatst 7 Februari, 2015 Geplaatst 7 Februari, 2015 Wat is de tussenstand inmiddels? Ben de tel kwijt Gisteren 17:00 7 donaties (al dan niet dubbel) zo heb ik vernomen, maar ik laat berichtgeving wat dat betreft graag over aan de PM himself. Ik ben slechts de aangever. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 De AC- tion heeft ook Go pro camera's liggen. Mijn collega heeft er eentje gekocht en gaf een redelijk goed beeld. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Die van de action ga je niet heel vrolijk van worden Quote
SRB010 Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Wat willen jullie doen eigenlijk met een gopro? Quote
Specialmade Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Wat willen jullie doen eigenlijk met een gopro? Lees hier even dan ben je op de hoogte! Grtz. Specialmade Quote
bigwade Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 Wat willen jullie doen eigenlijk met een gopro? Je kent vast het verschijnsel regen Toen mijn Canta+ voorzien moest worden van een nieuw toeter relais regende het. Na de koffie aan de slag gegaan maar na 10 minuten werd de hemelschuif even geheel open gezet, samen met westenwind, windkracht 8-9. Dat gaf verrassende beelden maar die hebben we dus niet want foons en camera’s hadden dat niet overleefd. Vandaar de spontane actie om wat in te zamelen voor een 2ehands gopro oid We hebben inmiddels 10.000 leden en velen van jullie hebben de gang gemaakt richting Edam voor een leuke update aan jullie kar. De koffie krijg je, saucijzenbroodjes moet je zelf meenemen en een donatie voor dit goede werk is welkom. Die 7-8 is een begin maar het kan zoveel beter ! Of daar een GoPro voor komt of een kekke staafmixer voor mevr. P-Master laten we geheel over aan het bestuur van het PMHQ Het gaat om een stukje waardering. En ehh. Niks Moet hè 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Februari, 2015 Geplaatst 8 Februari, 2015 En het regende joh. ha.ha.ha.ha.ha Quote
bigwade Geplaatst 9 Februari, 2015 Geplaatst 9 Februari, 2015 Horizontaal.. met hele vervelende flarden verticaal.. 1 Quote
Gerben H Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 Je kent vast het verschijnsel regen Toen mijn Canta+ voorzien moest worden van een nieuw toeter relais regende het. Na de koffie aan de slag gegaan maar na 10 minuten werd de hemelschuif even geheel open gezet, samen met westenwind, windkracht 8-9. Dat gaf verrassende beelden maar die hebben we dus niet want foons en camera’s hadden dat niet overleefd. Vandaar de spontane actie om wat in te zamelen voor een 2ehands gopro oid We hebben inmiddels 10.000 leden en velen van jullie hebben de gang gemaakt richting Edam voor een leuke update aan jullie kar. De koffie krijg je, saucijzenbroodjes moet je zelf meenemen en een donatie voor dit goede werk is welkom. Die 7-8 is een begin maar het kan zoveel beter ! Of daar een GoPro voor komt of een kekke staafmixer voor mevr. P-Master laten we geheel over aan het bestuur van het PMHQ Het gaat om een stukje waardering. En ehh. Niks Moet hè Ik moest zelf gebak meenemen maar de koffie en het werk was goed verzorgd! Quote
bigwade Geplaatst 13 Februari, 2015 Geplaatst 13 Februari, 2015 saucijzenbroodjes van een echte bakker kunnen ze ook waarderen. Kan de oven in de nieuwe PMHQ-keuken ook nuttig werk doen Neem altijd wat extra mee, je weet nooit wie er allemaal zijn 1 Quote
xtra40 Geplaatst 13 Februari, 2015 Geplaatst 13 Februari, 2015 Wij waardeerden altijd alles dus dat zit altijd goed 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Februari, 2015 Geplaatst 14 Februari, 2015 Ja,ja, vandaag mocht ik bij de Pimpmasters op bezoek. De standaard Kia cavia is vervangen door een originele Stebel compacte luchthoorn. 300 Hz en 134 Db. Je weet als je het doe......... dan moet je het goed doen. Van half werk houden we niet. De Venga staat nog geen twee seconden voor de deur en voor je het weet onderbreken er onderdelen. Maar dat echt wel nodig want de Venga staat bekend als een compacte MPV en zo is deze dat onder de klep ook.En natuurlijk zit de claxon op een plek waar je er niet echt makkelijk bij kan. Denk nu niet dat Xtra40 ligt te snurken maar de bodemplaat moest er ook aan geloven om de draden van de Stebel aan te sluiten. Tja, wie zijn gemak niet zoek........... en los zal ie. Ondertussen liggen er aardig wat onderdelen op straat. Uiteindelijk zit de Stebel op zijn plek keurig achter de gril juist waar de Pimpmaster hem wil hebben. Het opbouwen kan weer beginnen. Nog even de draden aansluiten en we kunnen testen. En je ziet dat die twee helemaal in hun element zijn. Kan je zeggen dat de Venga heeft niet meer het toetergeluid van een Cavia heeft. Natuurlijk heb ik um lekker getest vanaf het PMHQ naar Heiloo. Je ziet in ene schapen en koeien hard lopend naar de stal gaan. Wielrenners kijken spontaan om van ik hoorde toch een vrachtauto toeteren........ En de buren dachten dat de TNT hun pakketje kwam brengen....... Maar helaas het is de Venga met een echte Stebel truckhorn Deze toeter heeft een heerlijk warm geluid. Eerlijk gezegd een echte Warmentuuter. link naar de luchthoorns Quote
xtra40 Geplaatst 14 Februari, 2015 Geplaatst 14 Februari, 2015 Wel jammer dat je toeter maat er vandaag niet bij was Warmetuuter jij wel bij zijn toeter in de regen staan ;-) 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Februari, 2015 Geplaatst 14 Februari, 2015 Wel jammer dat je toeter maat er vandaag niet bij was Warmetuuter jij wel bij zijn toeter in de regen staan ;-) Tja, maar ik snap het wel........... (14 februari ) Quote
Wimis on Geplaatst 14 Februari, 2015 Geplaatst 14 Februari, 2015 Mooie toet WT. Zal binnenkort eens neuzen op die site Wie was de gast met de SP3 (Braun)? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.