theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Shit man dit is echt kut. Lijkt wel een winkelwagen die er tegen aan heeft gezeten. Is de dader bekent? Was een mercedes bestel die achteruit kwam en was eerst Door gereden maar Door zijn kenteken is hij terug gekomen Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Das mooi K*T... gelukkig dader niet op het kerkhof. Maar mooi moment om hem toch te wrappen Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Das mooi K*T... gelukkig dader niet op het kerkhof. Maar mooi moment om hem toch te wrappen Nee bijna wel hihi Quote
Murcielaygo Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Door zijn kenteken is hij terug gekomenHoe bedoel je dat?Had iemand dat genoteerd of weten te achterhalen? Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Hoe bedoel je dat? Had iemand dat genoteerd of weten te achterhalen? Een mevrouw die de straat in kwam zag het en die melden dat aan ons en Door de politie is hij terug gekomen Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Holy smack theo.... De 30 ste wordt hij weer gemaakt Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Dat is snel... goed geregeld. Nu maar hopen op niet teveel kleurverschil. Zoveel Wendy's zullen ze nog niet gehad hebben. Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Dat is snel... goed geregeld. Nu maar hopen op niet teveel kleurverschil. Zoveel Wendy's zullen ze nog niet gehad hebben. Nou mijn auto hebben ze daar al 3 keer gehad dus de kleur hebben ze wel en er komt een nieuwe deur in en hij wordt van voor na achteren gespoten Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Nou mijn auto hebben ze daar al 3 keer gehad dus de kleur hebben ze wel en er komt een nieuwe deur in en hij wordt van voor na achteren gespotenKlinkt goed..... Quote
Wimis on Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Balen Theo............. maar gelukkig komt ook dat weer goed Quote
Nieles Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Nou mijn auto hebben ze daar al 3 keer gehad dus de kleur hebben ze wel en er komt een nieuwe deur in en hij wordt van voor na achteren gespoten Dat is altijd beter, heb je eigenlijk nooit kleurverschil. Gelukkig heb je een kenteken van de dader Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Balen Theo............. maar gelukkig komt ook dat weer goed Zo is dat Quote
theomonika Geplaatst 24 Juni, 2016 Topic Starter Geplaatst 24 Juni, 2016 Dat is altijd beter, heb je eigenlijk nooit kleurverschil. Gelukkig heb je een kenteken van de dader Daar was ik ook heel blij mee Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 ach ja zo hebben we allemaal wel eens iets wat we zelf niet kunnen fixen Quote
Specialmade Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 @Xtra40, Wat hebbie nou weer gedaan Grtz. Specialmade Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 @Xtra40, Wat hebbie nou weer gedaan Grtz. Specialmade had geprobeerd door een duitser heen te rijden Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 dit is toch niet recentelijk gebeurd? nee hier zie je niks meer van Quote
Toshi Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 het is toch ongelooflijk dat sommige mensen doorrijden. mijn vrouw was ook aangereden in onze eerste rio en heeft daar helaas letsel aan overgehouden... en eikel is ook gewoon doorgereden. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 ja dan ben je blij als je een dachcam hebt zo dat ze als nog hun verdiende straf krijgen Quote
Toshi Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 maar dit was van zij/achteren en ze was ff bewusteloos.... toen sprong er agent in de auto en hebben ze de achtervolging ingezet... helaas niet gevonden en alle getuigen gevlogen dus het waarborgfonds helpt ook niet.,.,\ dashcam inderdaad een must Quote
Wimis on Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 maar dit was van zij/achteren en ze was ff bewusteloos.... toen sprong er agent in de auto en hebben ze de achtervolging ingezet... helaas niet gevonden en alle getuigen gevlogen dus het waarborgfonds helpt ook niet.,.,\ dashcam inderdaad een must Die dashcam die je niet had helpt je nu niet... Heb dit (long time ago) ook gehad. Verzekering Waarborgfonds Verbond der verzekeraars :Y Alles uitgelegd, 36x verteld Aangifte, proces verbaal, bellen, bellen en pffff Schade (zelf) betaald het is je auto toch en door. Verzekering belt mij! Is in behandeling... hoor heel lang niks en dan: Alles vergoed. Auto in de aangifte was rood (lak schade/aanrijding op voorbumper) Op kenteken van die auto stond: Wit ? Alles betaald en nooit meer iets gehoord van Achmea ? Ga nu niet de dashcam gebruiken voor parkeerschade....... want dat werkt soms wel. Maar meestal niet hoor. Gewoon de juiste instanties aanspreken en dan mag de verzekering van je autootje het afmaken 1 Quote
theomonika Geplaatst 17 September, 2016 Topic Starter Geplaatst 17 September, 2016 Kia Picanto Remklauwen rood 17-09-2016 1 Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 17 September, 2016 Geplaatst 17 September, 2016 IK had als eerste de eco bage verwijderd, die kan echt niet Verder mooi gedaan hoor, maar ik weet ook niet of ik mijn nieuwe velg zo had neergelegd als opvang buffer. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.