Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

weer een creative zaterdag van de PimpMasters

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shit man dit is echt kut. Lijkt wel een winkelwagen die er tegen aan heeft gezeten. Is de dader bekent?

Was een mercedes bestel die achteruit kwam en was eerst Door gereden maar Door zijn kenteken is hij terug gekomen

Gast Vitara 2
Geplaatst

Das mooi K*T... gelukkig dader niet op het kerkhof.

Maar mooi moment om hem toch te wrappen :wink: 

Geplaatst

Das mooi K*T... gelukkig dader niet op het kerkhof.

Maar mooi moment om hem toch te wrappen :wink: 

Nee bijna wel hihi

Geplaatst

Hoe bedoel je dat?

Had iemand dat genoteerd of weten te achterhalen?

Een mevrouw die de straat in kwam zag het en die melden dat aan ons en Door de politie is hij terug gekomen

Gast Vitara 2
Geplaatst

Dat is snel... goed geregeld. Nu maar hopen op niet teveel kleurverschil. Zoveel Wendy's zullen ze nog niet gehad hebben.

Geplaatst

Dat is snel... goed geregeld. Nu maar hopen op niet teveel kleurverschil. Zoveel Wendy's zullen ze nog niet gehad hebben.

Nou mijn auto hebben ze daar al 3 keer gehad dus de kleur hebben ze wel en er komt een nieuwe deur in en hij wordt van voor na achteren gespoten

Gast Vitara 2
Geplaatst

Nou mijn auto hebben ze daar al 3 keer gehad dus de kleur hebben ze wel en er komt een nieuwe deur in en hij wordt van voor na achteren gespoten

Klinkt goed.....
Geplaatst

Dat is altijd beter, heb je eigenlijk nooit kleurverschil.

Gelukkig heb je een kenteken van de dader

Geplaatst

Dat is altijd beter, heb je eigenlijk nooit kleurverschil.

Gelukkig heb je een kenteken van de dader

Daar was ik ook heel blij mee

Geplaatst

het is toch ongelooflijk dat sommige mensen doorrijden. mijn vrouw was ook aangereden in onze eerste rio en heeft daar helaas letsel aan overgehouden... en eikel is ook gewoon doorgereden.

Geplaatst

maar dit was van zij/achteren en ze was ff bewusteloos.... toen sprong er agent in de auto en hebben ze de achtervolging ingezet... helaas niet gevonden en alle getuigen gevlogen dus het waarborgfonds helpt ook niet.,.,\

dashcam inderdaad een must

Geplaatst

maar dit was van zij/achteren en ze was ff bewusteloos.... toen sprong er agent in de auto en hebben ze de achtervolging ingezet... helaas niet gevonden en alle getuigen gevlogen dus het waarborgfonds helpt ook niet.,.,\

dashcam inderdaad een must

Die dashcam die je niet had helpt je nu niet...

Heb dit (long time ago) ook gehad.

Verzekering :no:

Waarborgfonds :no:

Verbond der verzekeraars :Y

Alles uitgelegd, 36x verteld

Aangifte, proces verbaal, bellen, bellen en pffff

Schade (zelf) betaald het is je auto toch en door.

Verzekering belt mij! Is in behandeling... hoor heel lang niks en dan:

Alles vergoed.

Auto in de aangifte was rood (lak schade/aanrijding op voorbumper)

Op kenteken van die auto stond: Wit ?

Alles betaald en nooit meer iets gehoord van Achmea ?

Ga nu niet de dashcam gebruiken voor parkeerschade....... want dat werkt soms wel.

Maar meestal niet hoor. Gewoon de juiste instanties aanspreken en dan mag de verzekering van je autootje het afmaken :tt1:

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

IK had als eerste de eco bage verwijderd, die kan echt niet  :no:

Verder mooi gedaan hoor, maar ik weet ook niet of ik mijn nieuwe velg zo had neergelegd als opvang buffer. :wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...