PicantoRacer Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ik heb sinds gisteren een Design Edition uit januari 2013 en ook deze heeft Geen buitentemperatuurmeter.. Dat wordt een kleine temperatuurmeter aan de buitenkant van m'n auto hangen, denk ik.. ;) Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 wel lullig zo een simpel ding als een buiten temperatuur meter dat die er dan niet inzit ? ik heb hem wel maar dat zal zijn omdat ik isg heb dan, ik heb hem ook eigenlijk niet nodig want als ik onderweg tegen een boom wil plassen en dat lukt niet dan is het te koud Quote
PicantoRacer Geplaatst 1 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 1 Februari, 2014 Ja, maar als vrouw zijnde is dat toch anders haha... Ik vind het ook maar raar.. De ene heeft het wel, de andere weer niet.. Naja, dan maar iets leuks verzinnen.. Heb al genoeg mooie tips gezien/gelezen, haha Quote
Jack_z Geplaatst 1 Februari, 2014 Geplaatst 1 Februari, 2014 Ja, maar als vrouw zijnde is dat toch anders haha... Ik vind het ook maar raar.. De ene heeft het wel, de andere weer niet.. Naja, dan maar iets leuks verzinnen.. Heb al genoeg mooie tips gezien/gelezen, haha buiten het feit dat er gewoon in iedere auto een buiten temperatuur meter moet zitten vind ik ook dat vrouwen gewoon tegen een boom moeten kunnen plassen, desnoods moeten ze maar Bonsai boompjes overal planten 2 Quote
PicantoRacer Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 Helemaal mee eens. Vind het raar dat sommige opties bij de ene uitvoering er wel in zit en bij de andere niet en soms maakt het zelfs uit, uit welk jaartal je een auto heb.. Strange.. Maja.. Enne, Bonsai boompjes zijn wel mooi, maar ik kies toch liever voor een toilet - haha.. Quote
jeroen66475 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Helemaal mee eens. Vind het raar dat sommige opties bij de ene uitvoering er wel in zit en bij de andere niet en soms maakt het zelfs uit, uit welk jaartal je een auto heb.. Strange.. Maja.. Enne, Bonsai boompjes zijn wel mooi, maar ik kies toch liever voor een toilet - haha.. De buitentemperatuurmeter zit alleen op de meest luxe uitvoering (Super Pack, Style Pack) én op alle uitvoeringen met ISG (start-stop systeem). Bouwjaar doet er niet toe. Eigenlijk heel overzichtelijk dus.... Quote
PicantoRacer Geplaatst 7 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 7 Februari, 2014 @Jeroen66475 Ik had het eigenlijk nu over het algemeen over uitvoeringen. Bij bijv. de Twingo maakte het namelijk wel degelijk uit, uit welk bouwjaar je een auto had welke opties je dan had.Maar goed, maakt verder niet uit. Het feit blijft dat ik 'm niet heb en 'm nog altijd mis Dus we gaan op zoek naar een mooie oplossing. Quote
WJD Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 De buitentemperatuurmeter zit alleen op de meest luxe uitvoering (Super Pack, Style Pack) én op alle uitvoeringen met ISG (start-stop systeem). Bouwjaar doet er niet toe. Eigenlijk heel overzichtelijk dus.... Dit klopt niet helemaal, ik heb nu een Picanto 2013 met ISG daar zit hij op maar ook op de vorige Picanto van 2012 comfort pack, zonder ISG , was hij aanwezig, even door het menu-tje lopen, je knopje voor de dagteller etc.... Quote
jeroen66475 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 Dit klopt niet helemaal, ik heb nu een Picanto 2013 met ISG daar zit hij op maar ook op de vorige Picanto van 2012 comfort pack, zonder ISG , was hij aanwezig, even door het menu-tje lopen, je knopje voor de dagteller etc.... Het klopt wel maar op de een of andere manier ben jij echt een uitzondering geweest met jouw Comfort Pack uitvoering. Quote
jeroen66475 Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 @WJD: Ik denk dat jouw eerste Picanto er een was die niet origineel voor Nederland was geproduceerd, ofwel 'grijze import'. De importeur bepaald namelijk hoe de (standaard) uitrusting eruit ziet en dat verschilt dus per land. Dat kan verklaren waarom jij wel een buitentemperatuurmeter op jouw Comfort Pack uitvoering had. Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Februari, 2014 Geplaatst 7 Februari, 2014 vind ik ook dat vrouwen gewoon tegen een boom moeten kunnen plassen koop gewoon een Fenis voor die vrouwen Van rubber, dus krimpt niet bij lage buitentemperatuur. Daardoor dan weer niet geschikt als thermo(milli)meter. Ik heb zelf een 2012, maar dat is MY2011, net voor de overgang van de uitrustingsniveaus van Comfort/Style/Exterior naar de "Packs" en de standaard levering van ISG/weglaten van de knie-airbag. Daarbij is de buitenthermometer wel aanwezig... Quote
debbie1975 Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Ik heb de base uitvoering, en zelfs daar zit het op.... kan alleen niet het verbruik ontdekken op het dashboard dus dat zal dan niet op de base uitvoering zitten? Verstuurd vanaf mijn GT-P5110 met Tapatalk Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Geen verbruik? Wat zijn bij jou dan de getoonde dingen op de boordcomputer? Bij mij is het; -Buitentemperatuur -Eco on/off (schakelindicator aan/uit) -Dagteller 1 -Dagteller 2 -Verwachte Actieradius -Gemiddeld Verbruik sinds reset -Gemiddeld Verbruik sinds laatste tankbeurt -Actueel Verbruik -Motorlooptijd sinds reset Quote
Jack_z Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Geen verbruik? Wat zijn bij jou dan de getoonde dingen op de boordcomputer? Bij mij is het; -Buitentemperatuur -Eco on/off (schakelindicator aan/uit) -Dagteller 1 -Dagteller 2 -Verwachte Actieradius -Gemiddeld Verbruik sinds reset -Gemiddeld Verbruik sinds laatste tankbeurt -Actueel Verbruik -Motorlooptijd sinds reset Idem bij mij Quote
jeroen66475 Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Een boordcomputer (met de door jullie genoemde functies) zit er alleen op vanaf de Comfort Pack uitvoering. Aangezien nu elke uitvoering van de Picanto over ISG beschikt heeft dus elke uitvoering wel een buitentemperatuurmeter. Quote
Leonocento Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Een boordcomputer (met de door jullie genoemde functies) zit er alleen op vanaf de Comfort Pack uitvoering. Aangezien nu elke uitvoering van de Picanto over ISG beschikt heeft dus elke uitvoering wel een buitentemperatuurmeter.behalve bij een picanto comfort pack automaat . 1 Quote
Murcielaygo Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 Maar Debbie heeft -als ik haar goed begrijp- dus WEL buitentemperatuur, maar GEEN verbruik? Quote
Sander GT Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 En om 't nog ingewikkelder te maken: ik heb WEl een buitentemperatuur meter, WEL een verbruik (helaas aan de hoge kant), maar geen Picanto. Die optie was nog niet genoemd. 2 Quote
jeroen66475 Geplaatst 13 Februari, 2014 Geplaatst 13 Februari, 2014 behalve bij een picanto comfort pack automaat . Klopt. Een automaat, in welke uitvoering dan ook, heeft geen ISG. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.