Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Krassen, hoe het beste weg te werken?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beste forumleden,

Ik heb ik 1 week 2 flinke krassen op de rechterkant van mijn auto erbij gekregen. Diepe, dus je ziet de grondlak. Leuk als er in de buurt een krasser rondloopt...

Ik wil dit zelf zo netjes mogelijk oplossen. En zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Hebben jullie tips over welk product ik hier het beste voor kan gebruiken?

Of misschien beter laten doen? Op internet zie je mooie resultaten. Zoiets als

of
. Misschien dat iemand een adresje heeft die dit voor me kan doen? (Zuid Holland Zuid)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wij kennen wel een adres voor je.

De Kiaclub had bij Sloot Autogroep een poets meeting.

http://www.kiaclub.n...dert-18-8-2012/

Ik zou zeggen bel Erno eens op in Zundert.

Hij heeft al diverse Kia's schadevrij gemaakt.

Misschien wel klaar terwijl je wacht

Geplaatst

Wij kennen wel een adres voor je.

De Kiaclub had bij Sloot Autogroep een poets meeting.

http://www.kiaclub.n...dert-18-8-2012/

Ik zou zeggen bel Erno eens op in Zundert.

Hij heeft al diverse Kia's schadevrij gemaakt.

Misschien wel klaar terwijl je wacht

Zoiets bedoel ik inderdaad! Het is een klein tikkie uit de route maar ik ga zeker eens een belletje wagen. Bedankt voor je tip!

zwarte schoensmeer helpt even goed, totdat je het goed kan afwerken (mits hij zwart is natuurlijk!).

Antraciet helaas ;)

Geplaatst

Maar voor hele kleine krasjes hoef je niet meteen naar zoon reparateur te gaan toch?

Die kan je toch wel mooi weg werken met een stift die je bij de dealer kan halen?

Ik heb hier een daar hele kleine putjes van steenslag, deze kan ik toch ook gewoon dippen met die stift?

Geplaatst

Beste forumleden,

Ik heb ik 1 week 2 flinke krassen op de rechterkant van mijn auto erbij gekregen. Diepe, dus je ziet de grondlak. Leuk als er in de buurt een krasser rondloopt...

Ik wil dit zelf zo netjes mogelijk oplossen. En zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Hebben jullie tips over welk product ik hier het beste voor kan gebruiken?

Of misschien beter laten doen? Op internet zie je mooie resultaten. Zoiets als

of
. Misschien dat iemand een adresje heeft die dit voor me kan doen? (Zuid Holland Zuid)

Alvast bedankt voor het meedenken!

Indien de auto vrij jong is verse lak kan met het gedeelte spotten, plaatselijk bijspuiten. Is bij mij ook gebeurt niets van te zien en stukken goedkoper.
  • 2 maanden later...
Geplaatst

De stift moet je weggooien en de lak behouden :wink: De stift zorgt namelijk voor een grote klodder verf. Probeer eens eerst het plekje vuil en vetvrij te maken, daarna de verf erop te doen met een naald (niet te veel in een keer, beter verschillende kleine drupjes na elkaar en steeds wel laten uitdrogen) en daarna vlakpoetsen met een DA machine.

Een veel beter resultaat.

Maar voor hele kleine krasjes hoef je niet meteen naar zoon reparateur te gaan toch?
Die kan je toch wel mooi weg werken met een stift die je bij de dealer kan halen?
Ik heb hier een daar hele kleine putjes van steenslag, deze kan ik toch ook gewoon dippen met die stift?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...