dinges1981 Posted August 4, 2008 Share Posted August 4, 2008 Ik ben net nieuw op dit forum. Ik kwam dit forum tegen, omdat ik op zoek was naar huidige levertijden van kia. Ik heb 2 weken geleden een kia pro cee`d 2.0 cvvt x-clusive besteld in "wit". Omdat dit model niet op voorraad staat moet hij nog geproduceerd worden. De dealer kon me alleen de standaard levertijd van 3 maanden meegeven, omdat ze het niet weten Iemand een idee hoe lang ik nog moet wachten? (Ik bedoel dus uit ervaring.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted August 9, 2008 Share Posted August 9, 2008 Hallo Dinges, Bij mijne was de lervertijd 14 dagen. Was ook een voorraadwagen.. Voor speciale bestellingen staat tegenwoordig een levertijd van minimaal 10 weken. De pro cee'd zou zelfs een levertijd van meer dan 10 weken hebben maar dat kan ik niet bevestigd krijgen.. Ik wens je veel geduld met w8en op je mooie auto. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted August 11, 2008 Author Share Posted August 11, 2008 Hoi Alex, bedankt voor je antwoord. De dealer zei me dat het zo`n 3 maanden ging duren. Dat zei hij omdat het zo in in de papieren stond. Echt ervaring hadden ze niet met het leveren van dit model en daarom moeten ze tegen klanten de standaard levertijd van 3 maanden doorgeven. Als hij met 10 tot 12 weken zou komen, dan ben ik in ieder geval erg blij Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted October 3, 2008 Author Share Posted October 3, 2008 Hij is er nog steeds niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted October 3, 2008 Share Posted October 3, 2008 Hoi Dinges, Als je hem eind juli besteld hebt, zijn de 3 maanden eind oktober voorbij.. Nog even geduld, eerdaags zal er vast meer bekend zijn.. Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted October 4, 2008 Author Share Posted October 4, 2008 Toevallig net nadat ik m`n bericht heb gepost het verlossende woord gehad. Hij is binnen en kan volgende week geleverd worden. Foto`s volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted October 5, 2008 Share Posted October 5, 2008 Ik ben benieuwd naar de foto's... Een pro cee'd in het wit heb ik al eens gezien, maar dat was meer in een flits bij het inhalen.. Nog veel succes met het heel geduldig verder wachten... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted October 7, 2008 Share Posted October 7, 2008 Bij Durmi Auto in Purmerend hebben ze de 2.0 Pro in het wit staan. Was de demo auto. Echt een plaatje hoor. Ik moest helaas voor zilver gaan omdat ik het onderhoud van een witte niet kan waarmaken (flat, geen wasplaats). Tip, met dikke 18 inch zwarte velgen was het toch wel een lust voor het oog Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted October 15, 2008 Author Share Posted October 15, 2008 Hij is er! Nou ja, sinds maandag eigenlijk al, maar ik heb het te druk gehad met showen bij iedereen. Daarna is het geen weer geweest om foto`s te maken er van. Ik wacht nog even af op een gunstige herfstdag... De levertijd is overigens precies 3 maanden (min 3 dagen) geweest zoals de dealer al voorspeld had, dus voor de toekomstige pro cee`d bestellers... Wachten maar. Groeten, Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted October 15, 2008 Share Posted October 15, 2008 Drie maanden is een normale tijd hoor, zeker voor een realtief populair karretje als de Cee'd. Op m'n werk heb ik hetzelfde, echter de 107. Die heeft ook een levertijd van 10 weken ongeveer. Momenteel komen de 107's nog uit de productiemaand December. Dan moeten ze nog uit de fabriek in Tsjechi? komen, en dan gaan ze nog naar Oosterhout naar Gefco, van waar ze pas naar ons komen. Dan duurt het, gemiddeld, een week voor ze helemaal afgepoetst zijn en voorzien zijn van een 0-beurt alvorens ze de weg op kunnen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted October 16, 2008 Author Share Posted October 16, 2008 zoals beloofd: Gelukkig toch nog snel een mooie herfstdag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Hele mooie auto. Langs deze weg: heel veel rijplezier, maar vooral veel veilige kilometers Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 02-GaZoVerder-2 Mooie wagen in het wit. Ik zie hem alleen nog liever met antracietgrijs met zwarte velgen (L) Zo hebben we een 207SW staan. Prachtig! Veel plezier en veel veilige kilometers gewenst in deze prachtige auto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted October 18, 2008 Author Share Posted October 18, 2008 02-GaZoVerder-2Mooie wagen in het wit. Ik zie hem alleen nog liever met antracietgrijs met zwarte velgen (L) Zo hebben we een 207SW staan. Prachtig! Veel plezier en veel veilige kilometers gewenst in deze prachtige auto! De tante van m`n vriendin heeft een pro ceed in het piston grey. Die had ik eerst willen nemen, maar ik ga geen auto nemen waar al een vrouw van 50 in rijd die ik ken. Daarbij, in het wit vind ik hem sportiever over komen. Dus eind goed al goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
El-Rio-Grande Posted October 18, 2008 Share Posted October 18, 2008 Het is een 'Nice Ride'! Ik wens je er v??l veilige km's mee. Hopelijk ook geen technische 'fouten' die pas bij gebruik optreden (zoals krukas Pica e.d.) Groeten, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted November 3, 2008 Share Posted November 3, 2008 Mooie auto hoor Wit is gewoon een geweldige kleur voor deze auto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dinges1981 Posted January 6, 2009 Author Share Posted January 6, 2009 De eerste 5000 KM staan er op, dus ik denk dat ik al een aardige indruk heb van de proceed nu. Enkele minpunten (eigenlijk alle minpunten): 1. De radio is heel hinderlijk. De ene keer werkt hij gelijkt, den andere keer duurt het 5 minuten voordat de FM werkt. Vanaf memorystick werkt het wel gelijk. 2. Hij zuipt verschrikkelijk. Bij normaal rijgedrag kom ik uit tussen 1 op 10 en 1 op 11. Ik ga daar wel vragen over stellen bij de eerste beurt, want ik vind het niet normaal. Heeft iemand anders hier ook last van? 3. Hij rammelt al. (ergens vanuit de kofferbak/achterbank). Is ook niet acceptabel vind ik. Verder rijd hij geweldig en is er veel ruimte in. Hij bevalt dus voor 95%... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RML Posted January 6, 2009 Share Posted January 6, 2009 1. De radio is heel hinderlijk. De ene keer werkt hij gelijkt, den andere keer duurt het 5 minuten voordat de FM werkt. Vanaf memorystick werkt het wel gelijk. - Heb ik geen last van, ik heb gewoon goed ontvangst ook meteen na het starten etc. 2. Hij zuipt verschrikkelijk. Bij normaal rijgedrag kom ik uit tussen 1 op 10 en 1 op 11. Ik ga daar wel vragen over stellen bij de eerste beurt, want ik vind het niet normaal. Heeft iemand anders hier ook last van? - Klopt, de 2.0 CVVT zuipt, staat ook in de specificaties in de Brochure. Overigens doet bijna elke auto dat tegenwoordig. Ik rij met mijn 1.4 CVVT 1:13 / 1:14. Ik rij elke dag 120 / 100 over 30 km naar mijn werk, weinig (1km) stadsverkeer, geen file. De motoren worden krachtiger met minder inhoud, mijn 1.4 heeft 109 PK. Mijn vriendin haar 1.4 heeft 80 PK en die kan 1:18 halen. Ongelovelijk maar waar Renault Megane. 3. Hij rammelt al. (ergens vanuit de kofferbak/achterbank). Is ook niet acceptabel vind ik. - Ik had ook een rammel in de kofferbak, ligt er iets in de plastic bergruimte? Indien ja doe daar even een handdoek o.i.d. omheen. Je hoort alles vanuit de kofferbak. Eventueel ook even controle of er neits is losgekomen van het reservewiel, ik had een losliggende schroevendraaier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted January 7, 2009 Share Posted January 7, 2009 In mijn Sorento is de radio ook vervangen. De eerste 5 minuten na het starten speelde hij zuiver en toen begon hij te kraken. De dealer heeft hem toen gewoon integraal vervangen en nu zijn er geen problemen meer. Voor het gerammel in je koffer moet je inderdaad maar eens op zoek gaan naar losliggende onderdelen zoals wielsleutel, krik, verbandkistje, brandblusser edm. Groeten, Alex Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CaVeY^ Posted January 12, 2009 Share Posted January 12, 2009 Heyz nette auto hoor de witte Pro ceed Bij mij duurde het ruim 4maanden... hij was er iets na 3 maanden en toen moest ik nog een maand wachten op nix??? zogenaamd druk. er was geen kip te vinden daaro..... zucht maja ik heb m nu vanaf aug en ben er nogsteeds blij mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janlexi Posted September 23, 2009 Share Posted September 23, 2009 :peindelijk zaterdag 26-09-2009 om 10.00 kan ik mijn cee'd halen met alle optie's zoals afgesroken eending een dikke pluim voor de oplossingen die gemaakt zijn met de verkoper om mijn tevreden te houden en nog een setje slotbouten kado op aale andere dingen:lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts