El-Rio-Grande Geplaatst 23 September, 2008 Geplaatst 23 September, 2008 Daisy, bij deze van harte gefeliciteerd met jouw 22e verjaardag meis! Nog vele gezonde jaren gewenst!! Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 24 September, 2008 Geplaatst 24 September, 2008 Dank je wel!!!! Was een lekkere rustige dag gisteren..a.s zaterdag beetje feest hahaha Gr Daiz
Gast Daiz Geplaatst 30 September, 2008 Geplaatst 30 September, 2008 Hallo beste mensen, Hier even een update: Ik ga kijken voor grotere velgen + bandjes...KIJKEN nog niet kopen is al duur genoeg dus sparen... Ow ja, ga een dubbele DTM uitlaatje eronder zetten Ook nog ff informeren naar de prijs hehe Mar dit alles volgt nog, nog even gen verbouwingen. Mijn gezondheid is namelijk niet top dus stel het nog uit (Probleem met m'n gezondheid duurt nog wel ff lang denk grr :S ) Laterzz Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 30 September, 2008 Geplaatst 30 September, 2008 Hallo beste mensen,Hier even een update: Ik ga kijken voor grotere velgen + bandjes...KIJKEN nog niet kopen is al duur genoeg dus sparen... Ow ja, ga een dubbele DTM uitlaatje eronder zetten Ook nog ff informeren naar de prijs hehe Mar dit alles volgt nog, nog even gen verbouwingen. Mijn gezondheid is namelijk niet top dus stel het nog uit (Probleem met m'n gezondheid duurt nog wel ff lang denk grr :S ) Laterzz Gr Daiz Wat is er mis met jouw huidige velgjes?? Ze zien er prima uit en ze misstaan zeker niet. Uuhhmm :S ligt het nou aan mij?? Je hebt er toch al een dubbele DTM onder hangen??? Hoop voor jou dat daarbij niet ook de bumper aangepast moet worden... Tsja, gezondheidsproblemen... ik ken het.. heb er ook mee te kampen, helaas. Maar dat hoeft niet te weerhouden om iets aan je auto te laten doen... Beterschap, Peter
Gast Daiz Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Hahah mijn velgen? Niets mis mee hoor maar zijn al wel flink beschadigd..het lijkt mij leuk om er wat grotere velgen onder te hebben..valt die band er nog meer in Maar we zien wel enz!! Hahah heb een DTM-uitlaat dat is het model 2 pijpjes dus hehe nee wilde aan beide kanten hebben maar heb geinformeerd..kan dus niet omdat mijn bak (waar normaal reservewiel in ligt zeg maar) te laag bij de grond hangt. Als daar een uitlaat onder komt dan tikt die de grond aan bij elke drempel..nepuitlaatje KAN..Maar ja dat is niet echt he dus ik weet nog niet wat ik ga doen En wat betreft gezondheid..ik kom er gewoon niet aan toe...slaapprobleem Ben keimoe...maarjaa..ben er mee bezig Beetje positief zijn he, komt wel weer goed Laterzz mensen! Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Hoi Dais, Ok?dan.. tsja, op zich heb je wat beschadigingen aan je velgen gelijk, maar je moet van dichterbij kijken om het te zien. Aan 2 kanten een dubbele DTM... of bedoel je aan 2 kanten een enkele DTM? Aan 2 kanten een dubbele DTM lijkt me wel t? voor je Picanto, maar goed, het kan dus al niet... Het uiteindelijke resultaat kan overigens best vet zijn, z?ker wat betreft geluid... Doe het rustig aan met je gezondheid, ik heb vanmiddag ook maar weer eens 1,5 uur op bed gelegen om ff uit te rusten... Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 ....Hahah heb een DTM-uitlaat dat is het model 2 pijpjes dus hehe nee wilde aan beide kanten hebben maar heb geinformeerd..kan dus niet omdat mijn bak (waar normaal reservewiel in ligt zeg maar) te laag bij de grond hangt. Als daar een uitlaat onder komt dan tikt die de grond aan bij elke drempel..nepuitlaatje KAN..Maar ja dat is niet echt he dus ik weet nog niet wat ik ga doen .... Heb je al geinformeerd bij EPS, die kunnen alles speciaal op maat en wens maken. Kijk anders eens op www.uitlaten.com.
Gast Daiz Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Oww thanx, !! (wat was je naam ook alweer haha Roy toch of?? ) Ik zal daar eens even gaan kijken @ Peter... een dubbelpotuitlaat zoals ik die heb heet un DTM... Wil dus eigenlijk aan beide kanten van me auto zo'n soort uitlaatje hebben hangen hahah is het zo duidelijk..ben af en toe niet goed en duidelijk met uitleggen te snel enz.... Ik ga kijken.. gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 1 Oktober, 2008 Geplaatst 1 Oktober, 2008 Hoi Daiz, Het is mij wel duidelijk wat een DTM uitlaat is.. maar volgens mij is die er ook in enkele uitvoering.. Maar goed, ben benieuwd wat voor 'herrie' jij uit je pica weet te wringen Rio-man heet Bryan... Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hoi Daiz,Het is mij wel duidelijk wat een DTM uitlaat is.. maar volgens mij is die er ook in enkele uitvoering.. Maar goed, ben benieuwd wat voor 'herrie' jij uit je pica weet te wringen Rio-man heet Bryan... Groeten, Peter Een foto zegt meer als 1000 woorden. Volgensmij bedoel je dit Daiz:
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hallo mensen, Ik had het dus fout!! Wat je zei was goed Peter, je hebt een enkele en dubbele DTM style.. Ik heb dus een dubbele en wil die dus aan beide kanten Net als die Kia Sportage maar dan dubbele Sorry!! Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 By The Way: Nice Sportage.. @ Daiz: Dacht ik al maja goed, hopen dat het past, werkt en lekker klinkt.. Dus zoiets als dit had je in gedachten of niet: Groeten
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hahaha eejs mooi gemaakt Ja dat bedoel ik dus maar schijnbaar kan een echte dus niet grrr....hoe kan ik dat oplossen? ...een nepding, vink niet zo zeg maar Gr Daiz Thanx voor de vette bewerking hahahha lol
El-Rio-Grande Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hey Daiz, Een vette maar simpele bewerking van de foto Tsja, ze kunnen v??l met auto's. Kijk naar wat bijvoorbeeld een Chip Foose maar ook anderen met auto's doen, dan denk ik dat het toch echt op ??n of andere manier vast wel haalbaar zal zijn om er een dubbele DTM bij te maken. Maar dat is mede afhankelijk van A: jouw portemonnee en B: de juiste persoon vinden die het em voor je doet. Groetjuhz, Peter
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 & die moet ik dus zien te vinden hahahha Gr Daiz
El-Rio-Grande Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hey daiz, Wat moet jij zien te vinden?? Jouw portemonnee (vol met centen)??:P Grapje hoor.. Je moet idd de juiste vinden, maar dat lukt jou vast wel.. Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Heb je die foto ook in wat betere kwaliteit? Als je daarbij een plaatje zoekt van wat je ongeveer wilt hebben kan ik van het geheel wel wat leuks maken. Ben wat dat aangaat erg behendig met photoshop.
El-Rio-Grande Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Hoi Bryan, ik kan je de originele foto wel doormailen. Heb em nu eerst de uitlaat in Paint gekopieerd en op ongeveer de juiste plek geplakt en vervolgens de hele foto verkleint. Daarom valt mijn kopieer werk nauwelijks op. Als je me een pb stuurt met je mail adres, stuur ik de foto wel ff door. Overigens: als Dais daar geen probleem mee heeft dan... Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 2 Oktober, 2008 Geplaatst 2 Oktober, 2008 Nee hoor doe maar, heb er geen problemen mee Gr Daiz, ben benieuwd
El-Rio-Grande Geplaatst 6 Oktober, 2008 Geplaatst 6 Oktober, 2008 Ik ben benieuwd.. heb er nog niets op gehoord of gezien... Maar goede fotobewerking vreet tijd, dus... Groeten, Peter
Rio-man Geplaatst 6 Oktober, 2008 Geplaatst 6 Oktober, 2008 Ik ben benieuwd.. heb er nog niets op gehoord of gezien...Maar goede fotobewerking vreet tijd, dus... Groeten, Peter Het is door omtandigheden een beetje een druk weekend geworden. Ben er al wel aan begonnen. De uitlaat ligt in een rare fotohoek, dus ik moet nog even kijken hoe en wat.
El-Rio-Grande Geplaatst 6 Oktober, 2008 Geplaatst 6 Oktober, 2008 Hoi Bryan, Ik ken het, denk je ergens ff tijd voor te hebben.... Doe het rustig aan, we zien het vanzelf wel. Ben wel benieuwd eigenlijk. Groeten, Peter
Gast Daiz Geplaatst 6 Oktober, 2008 Geplaatst 6 Oktober, 2008 Ik ben ook wel benieuwd hoe die wordt Gr Daiz
LeFouduVolant. Geplaatst 6 Oktober, 2008 Geplaatst 6 Oktober, 2008 Zum Beispiel ... overigens op eBay Duitsland heb ik de mijn dubbele uilaten voor beide PICs CRDI eveneens gevonden ... kijk onder Album ... http://picasaweb.google.be/LeFouduVolantBRABUS/PICANTOS030607# http://cgi.ebay.de/Sportauspuff-Duplex-ESD-Edelstahl-Gruppe-A-KIA-Picanto_W0QQitemZ370092475900QQcmdZViewItem?hash=item370092475900&_trkparms=39%3A2%7C66%3A2%7C65%3A10%7C240%3A1318&_trksid=p3286.c0.m14 ... Moonlight Shadow ...
Aanbevolen Berichten