Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?  

175 leden hebben gestemd

1. 1. Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?

• Nee! bah!
      0
    • Misschien...
    • Jawel, maar wat gaat dat kosten?
      0
    • Jawel, lijkt me tof!
    • Ja echt wel, ik heb er zin in!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hahaha zie het al voor me ::

Is een helm ook goed haha ;)

Gr Daiz

• Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tsja een helm kan natuurlijk ook. Blijft denk ik wel ook wat makkelijker zitten... Maar dan krijgen we misschien nog van die 'Stig' achtige praktijken... Mensen die wel eens TopGear kijken snappen wel wat ik bedoel...

Groeten,

Peter

Geplaatst

We zullen er vast en zeker ooit achter komen. Laten we hopen dat ie niet w??r zo'n crash maakt.. Wat dat betreft zou het dan wellicht niet Richard Hammond kunnen zijn, als je de fouten tijdens het rijden vergelijkt..

Maar goed..

Voor we te veel van het topic dwalen: Ik heb zin in de 18e!

Laten we hopen op vooral mooi weer.

Groeten,

Peter

Gast Pica Driver
Geplaatst

Je hebt op de Duivelsberg toch ook een uitkijktoren met restaurant,is dit niet een alternatief als het druk is bij het pannekoekenrestaurant.

Groet Dieter.

Geplaatst

Het pannenkoekenrestaurant is het enige dat daar staat, midden in het bos. Er is wel een uitkijkpunt vanwaaraf je Duitsland in kunt kijken, en Nederland, maar andere restaurants of dergerlijke zijn daar niet.

Of ik zou al die jaren dat ik hier inmiddels woon, iets over het hoofd moeten hebben gezien... :roll:

Een alternatief moet ik dus nog even bedenken. Mag alleen niet te hard denken, dan beginnen de buren te zeuren over het gekraak... :P:lol::wink:

Groeten,

Peter

Geplaatst

Ben net thuis, de flyer bekeken, zeer netjes geworden.

Ben ook blij om te zien dat er steeds meer aanmeldingen komen, al met al begint de Kia dag steeds meer vormen aan te nemen.

Wij hebben er zin in.

Philip

Geplaatst

Welkom terug Philip,

Hahahha ik ken Top Gear ook ja, vind die vent echt PRACHTIG :P

Tot de 18e!!

Gr Daiz

Geplaatst

TopGear op zich is al prachtig om te kijken. Maar ik vergeet ook nooit meer dat moment dat ze die nieuwe Suzuki testauto hadden om gasten mee over het circuit te laten racen, en er het wiel vanaf kwam zetten...

Volgens mij was het een Suzuki, of...

Maar goed.

Vanmiddag bij de Kia geweest. Ik weet inmiddels wat er bij de meeting bij zal zijn... Het hoe en wat, bespreek ik de week van te voren met de dealer..

Groeten,

Peter

Geplaatst

Hoi Philip,

Momenteel geen nieuwe ontwikkelingen voor de 18e. Met andere woorden: g??n nieuwe aanmelders maar ook geen andere nieuwtjes.

Groeten,

Peter

• 2 weken later...
Geplaatst

en gaat het zaterdag nog allemaal door? :D

Geplaatst

Van mijn kant uit wel.

Ik denk dat Peter zich hierover het beste kan uitlaten, die heeft het tenslotte allemaal geregeld

Ik denk dat iedereen die zich aangemeldt heeft er wel zin in heeft.

Philip

Geplaatst

Jullie zijn mij net ff een stap voor....

A.s. zaterdag gaat z?ker door! :D We staan inmiddels ook aangekondigd op de website van CarStyling:

Carstyling.jpg

Op de site, zie 'Meetings'. Het is geen super aankondiging, maar goed genoeg. Staan overigens ook foto's van andere meetings, ook meetings die aldaar hebben plaats gevonden.

Voor alle inschrijvers: Zorg dat je er tussen 12.30 uur en 13.00 uur bent. Ik maak geen parkeerverdeling op papier, maar probeer de types auto zo veel mogelijk bij elkaar te zetten.

Ikzelf zal die dag vanaf 12.00 uur aanwezig zijn.

De meeting is van 13.00 uur tot 15.30 uur. Daarna gaan we het ritje maken naar Berg en Dal. Door omstandigheden heb ik niet meer kunnen kijken naar een alternatief, voor als het bij het pannekoekenrestaurant te druk is. Laten we dus maar hopen dat het er niet te druk is.

Ik hoop op v??l gezelligheid en een mooie dag met hopenlijk ook zon.

Mocht er de wens zijn om nogmaals het lijstje van inschrijvers weer te geven dan hoor ik dat graag. Er zijn g??n verdere inschrijvers bijgekomen. We zitten dus in totaal op 12 auto's. Uit deze 12 auto's komen in totaal een 25 personen. Let wel: Dit aantal kan iets lager uit vallen, als er bijrijders weg vallen, die wel meegerekend waren.

Mochten er overige vragen zijn, dan hoor ik dat graag.

C.u. all Saturday @ Carstyling Oss, Gasstraat Oost 14A in Oss...

Groeten,

Peter

Geplaatst

zal zorgen dat me vriend er dan ook bij is... die komt zaterdag uit de nacht die hij zal wel erg moe zijn, maar hij vind het ook erg leuk om met auto's te tunen enzo... :P

Geplaatst
Ik hoop op v??l gezelligheid en een mooie dag met hopenlijk ook zon.

De gezelligheid moet je zelf maken.

Aan het weer valt weinig te veranderen.

Tot nu toe bekend:

Temp: 12-15 gr C.

Zon: 30-40%

Neerslag: 20-25% kans

Wind: 2-3

Geplaatst

Ahhh lekker weer dus !!

Mooi zo ik hou van droog weer, wie niet ;) hahah

Heb er zeker zin in al ben ik nu even wat minder vrolijk...godsamme net in me vinger gesneden en het blijft maar bloeden... :S

Maaaaaaaaaaar ondanks m'n vinger ben ik er dus zeker bij!! :D

Tot zaterdag!!!!!

Laterzzz Gr Daiz

Gast Pica Driver
Geplaatst

De gezelligheid proef ik nu al,en ik zit thuis achter de computer. :wink: .

Is de vinger nog compleet Daiz :wink:

Was het al maar Zaterdag. :cool:

Groet Dieter.

Geplaatst
De gezelligheid proef ik nu al,en ik zit thuis achter de computer. :wink: .

Is de vinger nog compleet Daiz :wink:

Was het al maar Zaterdag. :cool:

Groet Dieter.

Nog 3 nachtjes slapen :lol:

Gast Pica Driver
Geplaatst

Mocht het op de Duivelsberg druk zijn is het restaurant bij pretpark Tivolie wel een alternatief.Is ook in Berg en Dal Zie www.parktivoli.nl

Groet Dieter.

Geplaatst

Nog maar 1 nachtje slapen...!

Overigens mag ik weer auto rijden, dus we gaan ervoor!

Ik ga vandaag nog even een beknopte routebeschrijving maken voor de rit. Beknopt, want het is de bedoeling dat we zo veel mogelijk gezamelijk rijden. Mocht je de groep kwijt raken door een verkeerslicht o.i.d. dan kun je met behulp van de routebeschrijving de weg vervolgen.

Laten we trouwens in de gaten houden dat als iemand door bijvoorbeeld een verkeerslicht achter komt te liggen, we dit doorseinen, zodat de rest van de groep even wacht, indien mogelijk.

Ik heb er zin in!

Groeten,

Peter

Geplaatst

ik ook:) lijkt me erg leuk.....

we houden elkaar wel in de gaten

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe Aanmaken...