Ga naar inhoud

Kia dag Oss 2008?


Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?  

175 leden hebben gestemd

  1. 1. Heb jij interesse in een Kia dag in Oss?

    • Nee! bah!
      0
    • Misschien...
    • Jawel, maar wat gaat dat kosten?
      0
    • Jawel, lijkt me tof!
    • Ja echt wel, ik heb er zin in!


Aanbevolen Berichten

  • Reacties 177
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ghehe, of jij moet 2 auto's tegelijk kunnen besturen... ;) we zullen wel zien.. wie weet zeggen ze wel dat we voortijdig een auto op moeten halen en ook weer terug moeten brengen ofzo.. KAN het altijd eens vragen natuurlijk..

Maar goed.... Laten we hopen dat we een deelnemer treffen die EN mee wil doen aan de meeting EN die met een Pro Cee'd rijd..

Groetjes,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Reken mij er ook maar bij...

Hebben we in ieder geval een cee'd SW en ook een Belg. Al ben ik Nederlander.

Alleen zal ik niet helemaal op de geplande starttijd aanwezig zijn. Mijn dochter en ik hebben 's morgens eerst nog Taekwondo-training en die kan ik ivm haar examens niet voorbij laten gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey Alex,

Leuk dat je ook meedoen, zie ik je toch bij een meeting ;) Gezellig!

Exames zijn belangrijk! & natuurlijk als het je dochter is!

Veel succes! ;)

Yes, nog een deelnemer erbij Peter! :D

We halen het wel! en eum 2 auto's besturen? Eumm nee :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Alex,

Hardstikke mooi! Dan zitten we op 5,5 inschrijvers...

@ Alex: Stuur me in een PB even je gegevens, dan zet ik ze op de lijst.

(gegevens, mede i.v.m. verdeling parkeer ruimte...)

@ Daiz: inderdaad, da's geen optie. Heb wel een idee gekregen wat betreft een auto. Of het mogelijk is, hoe en wat, weet ik nog niet...

Laten we zeggen dat het daarbij ook een verrassing blijft... Zal waarschijnlijk neerkomen op 2 x naar Oss en terug rijden...

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Ruud,

Laat maar weten of je kunt. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

@Herman: Hoe ik e.e.a. ga doen weet ik nog niet. Ben immers nog in overleg dus weet nog niet of iets dergelijks door kan gaan. Laten we sowieso eerst hopen dat de meeting door gaat..

Welke auto het word.. Laat ik in het midden.. Zou er bijna een weddenschap om gaan bedenken... ;)

Groeten,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Willem,

Dank voor jouw reactie!

Ik ben in overleg met een bedrijf die e.e.a. dan organiseert. Voor het evt. afsluiten van een weg moeten ze een hoog aantal deelnemers als vereiste stellen, omdat het anders zinloos is.

Ik ben mijzelf terdege bewust van het feit dat 250 deelnemers absoluut niet haalbaar zou zijn.

25 deelnemers is wellicht een te laag aantal, maar heeft helaas te maken met het aantal parkeerplaatsen aldaar.

Ik mailde Philip ook, dat het in elk geval een stukje team-spirit op kan roepen door klein te beginnen. Het is immers al lang geleden dat er club activiteiten hebben plaatsgevonden.

Mocht de 'Speed Meet' door gaan met 25 'geregistreerde' deelnemers en het een leuke middag zijn, ben ik beslist bereid om te gaan kijken dat we begin 2009 nogmaals iets gaan organiseren, eventueel met een ritje, al dan niet 4x4.

Zelf rijd ik echter geen 4x4.

Laten we dus rustigaan weer iets oppakken om te zien hoe het bevalt. Wat er in het verleden allemaal is gebeurt weet ik niet, ik wil het eigenlijk ook niet weten. Waar het mij om draait is team spirit, gezelligheid en een ieders plezier van leuke, mooie en fraaie auto's.

Willem, mag ik jou (al dan niet tussen haakjes) noteren als zeker wel mee willen doen?

Overigens alleen het 'inschrijven' m.a.w. aangeven dat je zeker interesse hebt vroeg ik via PB om zelf een lijstje bij te houden, overige zaken uiteraard gewoon via dit draadje.

Groetjes,

Peter

Peter, in principe kan je me noteren-

Laat ons via het forum nog 't laatste/definitieve programma weten

Jij succes! :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zoals in mijn dagboek geschreven, vandaag dus even bij de Kia dealer geweest voor overleg.

De auto die ik had willen regelen, is er dan nog niet, helaas! Erg jammer, want die auto doet mij twijfelen om mijn Rio ervoor in te ruilen...

Maar goed.. we hebben het hier dus over de nieuwe Kia Soul. Een erg fraaie auto.. Jammer dat ie er dan nog niet is.. Februari 2009 had de Kia Dealer het over...

Welke auto het dan word... nog onzeker! Heb wel afgesproken dat we contact houden over het wel of niet door gaan van de meeting. Als het wel doorgaat, gaan we zorgen dat er een auto komt. Welke, dat blijft nog even stil...

@Willem: Inmiddels is het programma bekend, zie eerdere berichten.

Ik begrijp uit jouw berichtje dat jij deel wilt nemen / inschrijven??

Zo ja, stuur me dan even een berichtje met daarin jouw voor en achternaam, type auto, BJ en kenteken (i.v.m. verdeling parkeerplaats en herkenning).

Als jij inderdaad definitief inschrijft, dan staat de teller op 6,5 inschrijvingen...

We komen dus steeds dichter bij de minimale target van 10 inschrijvingen, maar ook steeds dichter bij 13 september...

@ iedereen die al heeft ingeschreven: Standaard ga ik bij inschrijving er vanuit dat je met 1 persoon per auto komt, mits je dit specifiek anders hebt aangegeven. Een aantal inschrijvers heeft aangegeven met meer personen te komen. Mocht je het dus nog niet hebben aangegeven, doe dit dan alsnog even. Kom je alleen, dan hoef je dit niet anders aan te geven.

Let wel: auto = inschrijving. Kom je met 10 man in 1 auto (lijkt me sterk ;)) telt dat dus niet als 10 inschrijvingen...

Groet,

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Daisy,

Het heeft niets te maken met de trip, maar wel met het aantal slaatjes dat er ingekocht word.. Anders krijgen alleen de bestuurders een slaatje, en de rest niet...

Vandaar...

Plus.. als ik weet met hoeveel personen we zijn, KAN ik bij doorgang van de meeting een reservering doen bij dat pannenkoekenrestaurant. Dan weten we tenminste zeker dat er een plek vrij is, zodra we daar aan komen..

Groeten,

Peter

P.s. we staan nu momenteel nog altijd op 5,5 bevestigde inschrijvingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoihoi

als ik kom dan komen we zeker met zijn 2en en misschien met zijn drieeen... :):):)

heb me rooster al wel zien liggen maar kon er nog niet op kijken :?

groetjes anita

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi Anita,

Ben nu niet thuis, dus kan nu niet bij 'de lijst' Daar kan ik zondag avond pas weer bij.

Als je me even een Pb stuurt met naam, kenteken etc. dan zorg ik dat je op de lijst komt te staan. Heb n? vanavond ook geen internet hier, dus na vanavond ben ik er ook zondag pas weer.

Groeten vanuit Duitsland (nabij N?rburgring),

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



×
×
  • Nieuwe Aanmaken...